Dzisiaj jest 28 wrz 2024, 11:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2013, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Jeszcze mam takiego problemika, ostatnio jadę sobie, i mi zgasł, robiło się tak od kupna , ale po przekręceniu kluczyka ON-OFF-ON zapalił, jeszcze było tak, że mi zgasł, i umarł... Okazało się, że mi sprężynka sprzęgła wypadła :evil: . No to co, przyjechali z kluczami odkręciłem . wkręciłem z powrotem , podkręciłem sprężynki, chodzi, ale nadal gaśnie... Dam filmik jak to mniej więcej wygląda. Tylko muszę ogarnąć i go trochę przyciąć , bo jak nagrywałem to chodził , a jak przestałem nagrywać to gasł :mrgreen: . Ale się udało w końcu :<
A z tym gaźnikiem, to chyba idzie na sprzedaż. Teraz mam chyba 17.5 , chciałem 19, ale żaden gaźnik nie ma rogu do linki. :cry: Mogę sprzedać :) - Dellorto PHVA 17.5 :D

Proszę tak się oto dzieje: http://www.youtube.com/watch?v=eWT3NQWurJk

PS. Wie ktoś może czemu nie może mi działać obrotomierz ?




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2013, 20:46 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:19
Posty: 277
Pojazd:
Ja tez tak mialem pare eazy rok temu mi sie stalo ale juz nic sie nie dzieje , tez jechalem i zaczal zamulac albo jak skrecilem w zakret i zaczalem zwalniac to gasl.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2013, 20:52 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Jaką masz świecę? Chodzi mi o typ np. br8hs czy coś w tym stylu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 10:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Właśnie nie wiem Kielon. Może jutro luknę. Piter9 Czasami ożywał jak trzymałem full manetkę. I potem umiera znów. Odpalam Sposobem ON-OFF-ON, chodzi sekundę i gaśnie. Potem znów, poczekałem trochę na wolnych obrotach , ruszyłem powoli, to się dzieje częściej jak szybciej pojadę. Dowiedziałem się od Vipera, że problem z obrotomierzem może być przez opornik, to prawda ?

-- 29 lip 2013, 11:54 --

Typ świecy to BR8HSA. Na allegro jest tylko sprężyna hebo 50. Może być?




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 11:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
HuBBaN ,a jaka cena za hebo?

Co do waszego gaśnięcia i zamulania to dzieje się wam to jak naciśniecie stop/właczycie kierunek/włączycie długie albo ten cały passing czy co to tam jest czy tak po prostu jak najdzie kymco??

Z obrotomierzem to sprawdzajcie na nowych świecach bo często przez te oporniki całe głupieje. Musicie wiedzieć że elektryka w kymco to wredna s..... i potrafi zrobić jesień średniowiecza w waszych umysłach a przynajmniej wytworzyć stały uraz. Nie poddawajcie się ,to tylko kupa kabli :D




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 11:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
za hebo 50 zł chyba.

On umiera kiedy chce boję się nawet trochę dalej pojechać bo zginę.

No dobra tylko która może mieć większy zakres ciepłoty? Bo u mnie może przekraczać. Tylko ja chcę jakąś z działającym opornikiem :D Może to przez cewkę lub moduł?

Teraz po nocy miałem problem z odpaleniem z kopa.




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 12:13 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
To nie jest problem tylko opornika , elektryka elektryka i tylko ona, wieczorem zapodam fote kostki ,ktora wymienilem i bylo ok :D Tylko ,ze mi sie inaczej to dzialo

http://www.youtube.com/watch?v=JyFgLvMaTIs




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 12:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Mi zamarza wskazówka na końcu. Czasami wraca i potem znów spada czasami 8 czasami 3k obrotów. Co do gaśnięcia to jak chwilę poczekam na wolnych obrotach o ujadę z 200m i umiera. Raz to mi zgasł 3 razy w jakiś 100 metrach...




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 13:58 
*

Rejestracja: 09 cze 2012, 17:15
Posty: 69
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
HuBBaN przecież ty masz airsala 70 tak?? To w instrukcji od cylka jest napisane, że ma być świeca o ciepłocie 9 i z długim gwintem.
Ja na początku też wsadziłem tą co masz Ty świecę - obrotomierz właśnie szalał i też chyba gasł już nie pamiętam.
Kup sobie tą świece, z 15zl kosztuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
A ja mam ciepłotę 8 i krótki gwint :( Okej obczaję jeszcze .
na sst club jest napisane :
Airsal 70ccm Sport:
AC: Świeca zapłonowa NGK Krótkometrażowy gwint BR9HS (W2AC)
LC: Świeca zapłonowa NGK Długi gwint BR9ES (W2CC)

-- 29 lip 2013, 15:55 --

No ta. Poszedłem sprawdzić że długi nie może być. I biorę BR9ES.

Dam Wam zdjęcie jak wygląda ta co mam.

MIMIK Sprężyna http://allegro.pl/sprezyna-dociskowa-he ... 89067.html

-- 29 lip 2013, 17:21 --

Teraz wyczytałem :

Hebo 60% niebieska - 38 kg
Stage6 medium - 42 kg
Top Racing 22% - 45 kg
Hebo 50% czarna - 31 kg

To mi przecie jest twardsza potrzebna nie ? No to hebo 50 i 60 odpada. Polini niebieska pasi ?

Polini niebieska - 50 kg
Hebo 90% czerwona - 55 kg




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 17:52 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Kielonowi za 30 z wysylka sprzedalem ta hebo 50, postawilem go na kolo pare razy i wlozylem 60 bo 50 twarda w ptak :D
Po 1 to sa zle dane ;p
Po 2 viper niech sie wypowie na temat 50 i 60 bo mial w 50 i 70cc :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 18:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
redziq ma rację co do tego ,błędne trochę dane. Chcesz twardą to oryginalna jest twarda bardzo nawet jak an serie tylko co ci po niej jak nie wyregulujesz :P

HuBBan ,świece na początek a jak nie pomoże to się bd szukać w kablach :P




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Hę ? 50 jest twardsza od 60 ?! Własnie sobie przemyślałem, że to złe dane :D Świeca będzie.
Odkryłem problemik :)
Ginie mi iska, i dlatego gaśnie ... I nie mogłem go odpalić rano i wieczorem.
To rozebrałem i sprawdzilimy. 1,2,3,4 kopnięcie a za 6 już iskry nie ma...
Viper przecie wchodzi raz na rok :D




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 21:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
Mi też tak ginęła iskra ciągle. Miałem tydzień potem nie było kilka razy i znów miałem. Standardowo pomogło przeczyszczenie kostek wszystkich i dokręcenie masy :P ale nowa świeca jak trzeba z opornikiem nie zaszkodzi.




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 23:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Tak jest świeca zamówiona. Poprzedni właściciel kupował hurtowo iskrowniki :D
Ale słuchajcie. Jeżeli dam miękką sprężynę i lekkie rolki to nie będzie to samo co twardą sprężynę i ciężkie rolki ? Mógłby ktoś z Was mi wytłumaczyć czy jakoś inaczej pasek wtedy wchodzi/schodzi, kiedy lepiej przyspiesza, kiedy ma większą prędkość maks. Oczywiście jeśli jest jakaś różnica :<
Z Góry Dziękuję :)




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 2:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
A wiec tak. Seryjny cylek nie ma jakiś wielkich mocy a seryjne ustawienie to ciężkie rolki+ twardy docisk i miękkie sprzęgła. Dzięki temu mamy fajne przyśpieszenie które zapewnia twarda centralka( tutaj już fizyka przekładni i promień talerzy a wiec i z tym obwód koła-trasy paska (pi)) wiadomo ,ze im mocniejszy mamy cylinder tym mamy większy zakres działania. Mając mocny set lekkie rolki i miękki docisk + twarde sprzęgła dają pojazdowi kręcenie wysokich obrotów (co wiadomo 2t lubi ze względu na wysokoobrotowe wydechy przy tych pojemnościach które dają moc :< ) Co za tym idzie mamy mocny start ze względu an set i wyciskamy dużą prędkość dzięki dużej różnicy pozycji paska który zmienia położenie a zarazem i przełożenie automatycznie (zasada działania CVT)

Obrazek

Wiadomo od zawsze że im większe koło napędzające a mniejsze odbierające tym prędkość odbierającego większa (ale trzeba miec tą moc żeby napędzić większe) tak samo jak i w rowerze.

Dobierając odpowiednią centralkę powinno wyliczyć się do tego idealne rolki jednak zawsze są siły które ten wynik zaniżają lub zawyżają (tarcie,opór ,siła odśrodkowa itp) dlatego nie jest to takie łatwe a każdy napęd reaguje nieco inaczej.

Sprężynki dobieramy do zapotrzebowania reszty setu na obroty (zakres użytkowy) aby od 0 do v-maxa mieć dobre osiągi bez mułów które powstają też z powodu rolek i centralki które w pewnym momencie głupieją i jedno próbuje wygrać z drugim jeżeli są nie odpowiednie. Sprzęgło działa an zasadzie siły odśrodkowej wypychającej okładziny trące które dalej zakleszczają się wewnątrz dzwonu(budowa dzwonu,właściwosci waga itp do tego wlatują). Jedyne co je hamuje poza dodatkowymi parametrami jak tarcie itp są sprężynki. Im twardsze tym większy problem do wypchnięcia = Większe obroty startu.

Do tego nie można zapomnieć o regulacji gaźnika /odpowiedniej ilości oleju/ paliwa oczywiście wydechu ,długości paska ,wielkości talerzy i tak dalej i tak dalej....

Oczywiście są takie rzeczy jak maksymalne osiągi itp bo w końcu nie żyjemy na bezwładnej planecie która nie stwarza oporów ruchu itp.

Oczywiście nie istnieje zasada że ciężkie rolki to v-max a lekkie przyśpieszenie bo to mit.

Każde z twierdzeń mogę ci w miarę dobrze wytłumaczyć i pokazać w prosty sposób ale to już musiałbym mieć chwilę żeby stworzyć takie kompendium(może kiedyś dla potomnych). Zawsze możesz pytać o co chcesz.

To tylko mała część takowej wiedzy ,na prawdziwy popis można by napisać kilka magisterek i zrobić parę doktoratów.

Wszystko sprowadza się do jednego. Fizyka ,matematyka ,mechanika ,elektronika wszystko po prostu wszystko to klucz do sukcesu. Dzięki takim ludzią mamy silniki 1,8 które objadą nawet 16.4 bugatti. Im dalej się zagłębisz tym więcej wiesz. Bez dna jest wiadro wiedzy. Wiedź ,że zaczniesz regulować i się tego uczyć dużo ,a skończysz jak większość takich osób w tym ja na tuningu poważnym. Skuter to dopiero początek. Wspomnisz to przy jakimś wanklu za 20 lat uturbiając go albo i sporo sporo dalej.


Taka tam praca z okazji 777 posta :D :D Niechaj moc będzie z tunerami !!




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 11:58 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:19
Posty: 277
Pojazd:
Moze zmien czesci na seryjne wtedy bedzie kompleksowa seria , a jedzie jak tuning.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 12:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
piter9 Jak u mnie wydech+napęd ,wyregulowane i jedzie jak 70 :D Kompleksowy tuning a jedzie jak sport :D




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 13:01 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Zobaczymy co bedzie mial po zmianie wydechu. Nie ma to jak seria , pchasz sie miedzy auta , czesto na trzeciego bo slabe to i nie zdazysz , frajda, pozniej wiem w ktore luczki wchodze z odkrecona manetka
MIMIK Ales ty sie upisal :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2013, 14:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2011, 22:56
Posty: 1362
Lokalizacja: PL/DE
Pojazd:
redziqs9 na 1000 napiszemy książkę :D :D




_________________

ObrazekObrazek
LWG-Mycen,Malina...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 313 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 16  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy