Dzisiaj jest 23 lis 2024, 5:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lip 2013, 1:09 
*

Rejestracja: 25 lip 2013, 0:06
Posty: 3
Pojazd: Keeway f-act
Witam.

Tydzień temu wymieniłem w swoim keewayu kilka części:
- cylinder motoforce 70 ccm
- pasek motoforce
- łożyska wału i uszczelniacze
... a reszta to już takie tam pierdoły. Przechodząc do rzeczy, po wymianie cylindra skuter nie ma wgl. siły muli go, jedzie max 50 km/h itp. a najbardziej boli mnie że nie wkręca dużych obrotów. Regulowałem mu gaźnik na wszelkie możliwe sposoby, bawiłem się iglicą wkładałem gaźnik 21 od brata ze strumienicą i nic... ponad to bawiłem się troche napędem, zamieniłem swoje sprzęgło z centralką jakąś czarną (nie wiem jakiej firmy) i sprężynkami sprzęgła zielonymi hebo, na sprzęgło (chyba) top performance, centralke żółtą malossi i niebieskie spręzynki sprzęgła (też chyba malossi) i na tym sprzęgle nie chciał prawie wcale startować, dopiero gdy wymieniłem rolki w wariatorze na cięższe skuter zaczął bardzo ładnie przyspieszać ale przy ok 15 km/h nie mógł wkręcać się już na większe obroty i jechał max 30-40 km/h. powiedzcie mi co jest nie tak.? Dlaczego on nie chce wykręcić większych obrotów ? czy może to być wina wario ? mam oryginalne wario keewaya, wcześniej na 50 ccm wyciągałem na nim nawet 100 km/h, a teraz ledwo 50 km/h idzie, błagam pomóżcie bo mam chęć użyć młotka lub siekiery i go raz na zawsze naprawić.!!!!! może to wina tego wariatora to jest możiwe i to nawet bardzo, ale jeśli ktoś zna pytanie na moją odpowiedz lub coś się domyśla niech pisze bo mnie zaczyna to już wykańczać. :evil:

Przy okazji dodam że tłumik mam Tecqunigas Tec więc raczej nie przez niego nie łapie obrotów.

Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi.!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lip 2013, 1:09 
*

Rejestracja: 16 cze 2013, 10:22
Posty: 173
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Cpi swap aerox
mam u siebie ten sam cylek. centralka malossi żółta rolki 5.5g wydech leovince zx i chodzi wyśmienicie.




_________________

Wpadnij do mojego CPI :D

re-cpi-oliver-swap-stage6-c20-racing-projekt-d-jest-up-mhr-t357961.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 1:11 
*

Rejestracja: 25 lip 2013, 0:06
Posty: 3
Pojazd: Keeway f-act
A jakie masz wario ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 8:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Najpierw docieraj cylinder , a dopiero baw sie w regulacje , cylinder w całym czasie docierania nabiera mocy , a taka regulacja mozesz go tylko uszkodzic , jezeli masz cylek uzywany to sory , tematu nie było .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2013, 13:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Bienieeek żeby dotrzeć dobrze to trzeba go wyregulować -.-




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2013, 23:36 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Zawory.




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 13:34 
*

Rejestracja: 25 lip 2013, 0:06
Posty: 3
Pojazd: Keeway f-act
Zawory to na pewno nie, bo to jest 2t. :D i zgadzam się z Przemek051195, że najpierw trzeba wyregulować, a dopiero potem dotrzeć. :) I chyba już doszedłem co jest nie tak, mianowicie uszczelki cylindra do wymiany bo jakieś trefne były (cieknie przepalony olej przy łączeniu z karterem) i wariator na sportowy. I tu pojawia się moje pytanie jaki ten wariator ? Malossi multivar czy coś innego ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 13:57 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Ach 2t, to przepraszam :D




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
s6 sport pro polecam!!




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2013, 23:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Multivar moze byc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 9:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 22:37
Posty: 190
Pojazd: Derbi Senda X race 50 SM 2007
Słuchajcie najpierw sie dociera , potem sie reguluje , regulacja zabija sie cylinder podczas docierania , zmienia sie dawne mieszanki co nie jest dobre dla silnika .




_________________

Używajcie Polskich znaków ! Obrazek
Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE .

Aktualnie jeżdzę Derbii Sendą x Race z 2007 r

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy