Dzisiaj jest 12 lut 2025, 4:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2013, 18:33 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Chce kupić jak najtaniej nowy cylinder na seryjny wał, zeby polatac nim do konca sezonu.
http://allegro.pl/cylinder-65cm3-am6-ap ... 24447.html czy to na pewno 65cc?
http://allegro.pl/cylinder-am6-70cm3-ap ... 68759.html a co powiecie o tym?
Mam zamiar docierać 500 km na polsyntetyku, zachowujac wlasciwa temperature podczas jazdy, rozgrzewajac silnik itp. Jak myslicie, nie bedzie mi puchł przy dobrym docieraniu? I polata chodziaz z 8tys km?
I czy ten 65ccm jest na pewno mocniejszy od serii? (2 szlify mialem). Dodam, ze mam tez wydech tecnigas e-nox.
Musi byc tanio, bo jak narazie nie mam kasy. Jak bedzie kasa, to będzie lepszy cylinder :mrgreen:
Prosze o szybka odpowiedz, bo jeszcze dzisiaj musze zadecydowac. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sie 2013, 18:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
kupuj maline i śmigaj bo inne nie warto brać a jak dobrze dotrzesz to posłuży :)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2013, 15:07
Posty: 59
Pojazd: Aprilia Rs 50
tuning-silnika-am6-czyli-co-musisz-wiedziec-t359172.html

Nie po to kolega PikACZU94 natrudził się przy pisaniu poradnika o tuningu żeby teraz zakładać sto tematów o tym samym :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 20:47 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
No dobra, widziałem ten poradnik, ale w to ze ta "malina" zaciera sie w 80% przypadkach nie chce mi sie wierzyc. Przeciez ludzie tez jezdza na takich cylindrach. A słyszałem tez kilka dobrych opinie (biorac pod uwage cene). W okolicy jest jedna tzr z pseudo 90. A gosc juz dlugo sobie na tym jezdzi.
Powie mi ktoś jak to w koncu realnie jest z ta pseudo 90? Da rade dobrze dotrzeć, zeby potem nie miec wiekszych problemów?
mam seryjny wał z przebiegiem 8k km. Mam sie martwić o wał/lozyska? Nie wiem ile bede jeszcze smigal dt, ale jak bedzie potrzeba to na przyszly sezon zaopatrze sie w lepszy wal/lozyska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 21:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
jeśli chodzi o malinowy zestaw tak jak wychodzi z pudełka to niestety ale tłok jest loteria, raz pojeździ 5000km a raz nie zdążysz dotrzeć

poza tym google pęka w szwach od tematów o tym cylindrze- ale najwidoczniej jesteś zbyt leniwy żeby poszukać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 22:23 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Oczywiscie ze szukalem.
Uszczelki cylindra beda pasować? Te z zestawu?
Bo rózne opinie o tym słyszałem.
Mam nadzieje ze nie bede musial nic przerabiac/ dokupywac. Potrzebuje ten cylinder jak najszybciej działający.

-- 13 sie 2013, o 22:23 --

Mam zamiar zamowic to: http://allegro.pl/cylinder-am6-aprilia- ... 84334.html
Nie rozni sie niczym od innych malinek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 7:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wszystkie maliny to to samo

z uszczelkami też jest loteria

widzę jak szukałeś .....

https://www.google.pl/search?q=cylinder ... l&safe=off

https://www.google.pl/search?q=cylinder ... l&safe=off




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 8:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2013, 18:06
Posty: 91
Lokalizacja: wrocki
Pojazd:
no uszczelki to akurat mi nie trafiły bo ta mniejsza okrągła była za mała i po 2 tyg uszczelka do wymiany :) moja opinnia o tym cylku jak narazie nie jest zła. podczas docierania raz spuchł ale to moja wina była bo za wcześnie. teraz mam przejechane ponad 1.5 tyś i świetna moc NARAZIE. puchnąć dalej nie puchnie więc polecam jak za te pieniądze :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sie 2013, 23:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2011, 21:37
Posty: 1134
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Mam maline 4k km i chyba dobrze trafiłem bo nie ma żadnych problemow, ani razu nie spuchł tłok. Z kompresją nie wiem jak jest ale pali na dotyk.




_________________

Cytuj:
moj rox na serii leci 120 tylko rolki mam na v maxxa

mam jeszcze zalany sportowy płyn chlodniczy i swiece odblokowana




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sie 2013, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
u mnie na malinie również jeździło moto bez problemu i nic nie puchło, uszczelki też były dobre i nabiłem jakieś 5kkm i silnik padł ale to inna usterka. Podczas docierania dawałem więcej oleju przez co musiałem się męczyć te 500km na mocno kopcącym moto ale się opłaciło i było fajne mocne :) dodam, że na seryjnym wale który miał na karku 11kkm




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sie 2013, 12:41 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Zmiana planow. Kupuje Tec eco 50 bez glowicy. Slyszlaem pozytywne opinie od posiadaczy. Podejdzie mi bez problemu do seryjnej glowicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 17:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2011, 19:50
Posty: 216
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Bezsens. Lepiej kupić używkę oryginalną. :P




_________________

Obrazek

APRILIA RS75 Track Project!
Części silnikowe AM6 -> Klik!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 13:04 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Tec eco 50 juz zamontowany :P Przed montazem podnioslem i troche poszerzylem okno wydechowe. Po montazu odpalil od kopa bez odkrecania manetki :) Jutro wyreguluje gaznik. Na obrotach 4 tys rpm nawet ladnie dalo sie jezdzic przy enoxie. Jak na razie ani troche nie poczulem spadku mocy. Jak troche pojezdze, to napisze, czy wszystko w porzadku i jak z osiagami :)

-- 23 sie 2013, o 09:53 --

Przejechane ponad 100km. Na wyzszych troche zalewa. Zostawiam tak. Moc wydaje sie bardzo dobra :D Dzwiek na niskich bardziej basowy. na niskich i srednich obrotach bardzo dobrze sie jezdzi. Dam rade wyczuc swoja dt i ten cylek nie powinien byc slabszy od serii. Wrecz przeciwnie, wydaje sie mocniejszy :D Mam nadzieje, ze tlok nie bedzie puchl. W ogole sie nie grzeje. Dochodzi do połowy skali. Jestem ciekaw jak ten cyl pojezdzi dalej :D bo na razie jestem bardzo zadowolony :mrgreen:

-- 23 sie 2013, o 13:04 --

Teraz mam pytanie... Na dolnych i srednich obrotach jezdzi bardzo ladnie. Ale pare razy dalem gazu na niższych biegach do 10tys rpm i efekt byl taki, ze jak wbije w rezo (niecale 8tys rpm) to wskakuje na obroty, ale wcale tak nie przyspiesza. Nie ma kopa na rezo. To sie jakos dotrze, czy cos? Po zmianie cyla moze sie sprzeglo slizgac? Bo ogólnie od paru tys km ślizgało sie na postoju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 13:47 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Wyreguluj sprzęgło na docisku .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 14:22 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Ogólnie od niecałych 7 tys rpm jest taki pierwszy przypływ mocy :D, i zapowiadało sie na to ze bedzie dobra moc. A teraz tak sobie sprawdzalem i na rezo takiego kopa nie ma. Takie puste wkrecanie sie na obroty bez kopa. Sprzeglo slizga mi lekko na biegu jak sprzeglo wcisne (klamka mocno podciagnieta) i czasami tak jakby lekkie szarpanie.
Poczytam jeszcze, pojezdze i zobacze czy to rzeczywiscie sprzeglo, czy cyl tak ma (dziwne).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 19:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2013, 18:06
Posty: 91
Lokalizacja: wrocki
Pojazd:
a może sprężynki musisz wymienić ? na wyższych Ci slizga i nie czujesz przypływu mocy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 20:30 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Jutro z wczesnej godziny prawdopodobnie dam filmik :)
Moglem "zepsuc" cylinder tym, ze podnioslem lekko okno wydechowe i minimalnie poszerzyłem?
Moze to kwestia dotarcia i regulacji gaznika? a moze 'zepsulem' cyla?
Predkosc na np. 8tys rpm - 6 bieg to tak jak wczesniej 60kmh, wiec winy w sprzegle bym nie szukal.
Niedługo zaczynam zbierac kase na power force 70, wiec dlugo na tec'u nie polatam. Ale zastanawiam sie, dlaczego nie ma tego kopnięcia na rezo.
Po zmianie cyla gaznika nie dotykalem, bo silnik w miare CHYBA ladnie chodził.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2013, 18:06
Posty: 91
Lokalizacja: wrocki
Pojazd:
no może być jeszcze kwestia dotarcia ale nwm :O powodzenia ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 21:45 
*

Rejestracja: 29 maja 2013, 9:10
Posty: 44
Pojazd:
Ogólnie polecam malinke, ale uszczelki mi bardzo szybko padaja ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 22:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
na 50cc nie osiągniesz cudów, na tej pojemności nie powinno nić się dziać ze sprzęgłem .. ja na seryjnym silniku gaxnik dellorto 14 i 80cc miałem dość dobre jebnięcie i mogłeś brać 80 chine niż teraz wydziwiać, że słabe.

Okna się powieksza po wyliczeniu a nie tak na oko :P




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy