Dzisiaj jest 19 sty 2025, 22:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2013, 21:10 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
Co wolisz 2T czy 4T

Ja osobiście wole 4T

:arrow: Nie trzeba mieszać oleju z benzyną
:arrow: Silnik bardziej wytrzymały
:arrow: Silnik mniej się grzeje
:arrow: Ładne brzmienie
:arrow: Ogólnie dużo zalet


2T jak dla mnie

:arrow: Odgłos kosiarki
:arrow: Silnik się grzeje
:arrow: Mała żywotność
:arrow: Trzeba ładować w Rezo, żeby to jechało
:arrow: Słabe smarowanie


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sie 2013, 21:35 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zależy o jakiej pojemności mówimy, 50cc tylko w 2t, 125 w 4t mogę przeżyć




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 21:37 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
Dla mnie 50ccm w 4T nie jest złe bo mam biegówkę, ale brakuje tej mocy pod górkę, przyspieszenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 21:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sie 2012, 11:47
Posty: 163
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Yamaha neo's
Jak 50cc tylko 2T natomiast 125 i wyżej 4T




_________________

Tutaj wygrywasz albo przegrywasz,
zgarniasz wszystko albo pusty się stąd zmywasz.
Są chwile, że ryzyko wchodzi mi w krwioobieg,
Postaw dziś wszystko na jedną kartę człowiek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 22:25 
***

Rejestracja: 17 sty 2009, 15:52
Posty: 532
Pojazd: Brak :O
4t tylko i wyłącznie powyżej 125cc. 125 w 4t i niżej to męczarnia.

PS: małe pojemności w 4t wcale nie mają jakiegos super dziwieku :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 22:29 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
Zależy dla kogo ja robie dziennie ok 80km dlatego dla mnie lepsze jest 4T.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 0:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2011, 15:34
Posty: 203
Pojazd:
50-125 tylko 2t Mocniejsze, Żwawsze . Ok troche łyka paliwa i trzeba rezo kręcić oraz nie jest tak żywotne ale jak raz na 20-40 tyś zrobi sie remont to nie tragedia dla kieszeni :) chociaż np jakbym taką CBR miał 125 to nie narzekałbym :)




_________________

Malina [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 4:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
Cytuj:
50-125 tylko 2t Mocniejsze, Żwawsze . Ok troche łyka paliwa i trzeba rezo kręcić oraz nie jest tak żywotne ale jak raz na 20-40 tyś zrobi sie remont to nie tragedia dla kieszeni


Ok to powiedz mi którym 125cc w 2t zrobisz tyle km? większość 125 to enduro/crossy i weź takim nabij tyle km ..

ja jestem za 4t. jak się chce to i z 50cc można zrobić rakiete a 2t w serii nie jest w cale mocne ...




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 7:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 14:50
Posty: 423
Lokalizacja: Margonin
Pojazd: 86c2f 1.4 D und Vect B 2.0 DTI
Kumpel miał nsr 125 i miał 25 tys silnik zerowy jak dla mnie 2t do 125 choć 450 w 2t robi robote ale powyżej 4t




_________________

"They say pain is an illusion
This is just a bruise and
you are just confused but
I am only human"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 11:00 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 17:09
Posty: 91
Pojazd:
Rellanium w Enduro/Crossach nie liczy się kilometrów tylko moto godziny co ileś tam moto godzin wymienia się tłok chyba co 20 motogodzin, a korbowód co 60 motogodzin.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 11:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 11:24
Posty: 905
Lokalizacja: W-ch
Pojazd: Adly silver fox,Bashan 200ccm
Ja osobiscie mam 125 w 4t i jestem zadowolony mam przejechane ponad 17tyś bez zadnego remontu w 2t musial bym zbierac juz na drugi remont :)




_________________

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team
http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488
Piaggio 125 Stunt
http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529
Stefciu Garage
http://forum.mieloch.pl/stefciu-garage-nowy-skuter-t402053.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 11:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2013, 19:35
Posty: 403
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Wole 2t
Dla czego:
Lepsze przyśpieszenie v/max
Łatwy w naprawach nie trzeba ustawiac rozrządu czy innych wynalazków
łatwy w obsłudze

4t
Trzeba ustawiac rozarząd jak coś się robi
Często się sypie po 8k
Wolne nie ma sił pod górke


Każdy chwali to co ma nie oszukujmy się.
Choc i tak na forum wszyscy którzy mają skuter robią swapy na 2t.




_________________

Wpadnij do mojego zippa :)
viewtopic.php?t=358105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 12:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2013, 11:24
Posty: 905
Lokalizacja: W-ch
Pojazd: Adly silver fox,Bashan 200ccm
Nie sypię się często na pewno nie co 8tyś. Ale znowu w 2t trzeba robić często remonty żeby to jakoś jechało.




_________________

Bashan 200 & WSK 125 Off-Road Team
http://forum.mieloch.pl/post2452488.html#p2452488
Piaggio 125 Stunt
http://forum.mieloch.pl/post2411529.html#p2411529
Stefciu Garage
http://forum.mieloch.pl/stefciu-garage-nowy-skuter-t402053.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 12:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2012, 15:49
Posty: 316
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd:
Ja wolę 2T, ładniej się zbiera niż 4t. Ale to tylko 50 ccm. Jeżeli o większę pojemności chodzi to powyżej 125 wolałbym 4t :)




_________________

Chcesz stunt filmik ? Napisz ;) Dogadamy się ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2013, 19:35
Posty: 403
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
Każdy kto ma 4t woli 4t a kto ma 2t woli 2t więc temat trochę bez sensu




_________________

Wpadnij do mojego zippa :)
viewtopic.php?t=358105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2013, 15:22
Posty: 130
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk, UK
Pojazd: Suzuki UX 50 Zillion
Zależy. Ja bym wolał 4T, ale mój 2T mi pasuje. :)

Cytuj:
Nie trzeba mieszać oleju z benzyną

W moim Quantumie są dwa oddzielne zbiorniki na olej i benzynę ;) Zależ od maszyny

-- 26 sie 2013, 17:38 --

Cytuj:
Ale znowu w 2t trzeba robić często remonty żeby to jakoś jechało.

A co ile mniej więcej??




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=fMt6RPvD4Ms :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 16:55 
*

Rejestracja: 11 lut 2013, 16:04
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
tylko 2t ;)




_________________

http://tablica.pl/oferta/karty-do-gry-p ... 3izLw.html <--- nowe karty PlayBoy cena podlega negocjacji posiadam 84 paczki .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 21:15 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
seba zipp pisze:
Każdy kto ma 4t woli 4t a kto ma 2t woli 2t więc temat trochę bez sensu



Nie koniecznie. Zależy do czego ma być Ci to potrzebne. To jest taka sama opcja jak diesel vs. benzyna. Ja tam osobiście wolę 4T. Jak będę się chciał ścigać to kupię 3.0 V6 a nie skuter w automacie. Ogólnie skuter ma mi służyć na dojazd z punku A do B jak najtańszym kosztem bezawaryjnie ,a to,że rozpędzę się o 3 - 4 sekundy wolniej od 2T nie robi dla mnie większego znaczenia. Przejeździłem przed przesiadką na samochód 25 000 km skuterem bez większych napraw i jestem zadowolony. Trzeba odpowiednio wyregulować jak na 4T i szanować a odwdzięczy się dwu krotnie nawet mówiąc o niemarkowym pojeździe.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2013, 9:13 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Co do remontów 2T to głównie można to zawdzięczać "tajuningom", które już żyłują te szlifierki no i odpowiednia eksploatacja.. 2T też idzie narobić sporo tyś km bez remontu, przykład do choćby silniki minarelli, które lajtowo mogą przelatać te 30k km bez ingerencji w silnik, nie biorę pod uwagę części takich jak membrany/gaźnik itp..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2013, 9:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 cze 2013, 19:35
Posty: 403
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd:
W 2t to jak chcecie tuning to tylko optyczny ;p




_________________

Wpadnij do mojego zippa :)
viewtopic.php?t=358105




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy