Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 wrz 2013, 17:09 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Witam

Posiadam Gilere Runner 2005 lc.
Skuter bardzo ciężko odpala zarówno jak jest zimny czy ciepły. Chociaż na ciepłym silniku jeszcze ciężej.
Zauważyłem że jak pod pompuje mu paliwa wężykiem od powietrza to załapie trochę szybciej ale i tak z min. 30 razy muszę go kopać.

Co może być tego przyczyną ? Jest możliwość że mam za słabe podciśnienie ?

Z góry dziękuje za wskazówki i pomoc.
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 wrz 2013, 17:40 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź sprężanie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 16:32 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Kompresja wynosi 6 bar ( wiem że to nie zadużo ). Na cylindrze mam zrobione może z 700 km. Czy to możliwe ze kompresja jest tak mała przez to że podczas docierania miałem kilka razy zdjete cylinder i możliwe że pierścienie przez to mają luz ?
I czy to możliwe że przez to tak słabo odpala ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 17:36 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Sprawdź, wyjmij cylinder, zdejmij pierścienie, i włóż sam pierścień w cylinder tak jak powinien być, jeśli będzie prześwit taki jak grubość żyletki, to wszystko jest ok ;) ewentualnie sprawdź w inny sposób. Weź strzykawkę i wstrzyknij troszkę oleju do cylindra, i wtedy zmierz kompresję, jeśli wzrośnie, to znaczy że pierścienie padły...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 17:46 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
A jeśli będą do wymiany pierścienie. To może widział ktoś żęby było można kupić same pierścienie na tłok vertex 47,4 ? bo nie mogę nigdzie znaleźć wszędzie tylko na 47 mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 18:09 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
http://allegro.pl/pierscienie-47-4x1-2-rms-70-typhoon-stalker-runner-i3571968121.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 15:09 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
a możliwe że tak ciężko odpala poprzez nieszczelne mambranki ? bo wczoraj wyjmowałem i jak przez nie sie wciąga powietrze to prawie wgl sie nie domykają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 16:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No jeśli są prześwity to jest taka opcja.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 20:53 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
Sprawdzałem dzisiaj te pierścienie i jest wszystko wporządku nie ma prześwitu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 21:24 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Prześwitu na pierścieniach? Chodzi Ci chyba o membrany. Na pierścieniach musi być lekka szczelinka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2013, 9:07 
*

Rejestracja: 14 lip 2012, 9:34
Posty: 97
Lokalizacja: K-na
Pojazd:
No chodziło mi o pierścienie bo wcześniej sugerowałeś żebym sprawdził czy pierścień nie ma za dużego luzu. Tak piszę żebyś nie myśłał że próbujesz mi pomóc dajesz wskazówki a ja nic nie sprawdzam :D A np czy same membranki bedą pasować np z zaworu od minarelli ? bo koledzy mają dużo zaworów mógłbym same płytki pożyczyć tylko nie wiem czy moge tak zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2013, 11:22 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Sprawdź, muszą zakrywać całe otwory i nie może być prześwitu. Możesz nawet lekko dociąć jak będą za duże.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy