Dzisiaj jest 11 lut 2025, 22:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2013, 10:45 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Witam. A więc od początku.Pewnego dnia trochę przypiłowałem motorek przez jakieś 200m i nagle zgasł. Posprawdzałem wszystko i nie było iskry. Klina też nie było. Pomierzyłem te przepływy prądu i okazało się, że iskrownik padł. Kupiłem nowy. Klin też założyłem. Przy okazji wymieniłem uszczelke pod głowicą w cylindrze oraz nowe pierścienie kupiłem bo jednego rozwaliłem.
Złożyłem już cały motorek aż tu nagle taki pech iż nie odpala...

Prze kręceniu rozrusznika czasami coś strzela z tłumika czyli z cylka pewnie też : ) Moje pytanie brzmi. Czego strzela???... I czego nie pali?

Proszę o pomoc gdyż już miesiąc dobry nie jeździłem a zima nadchodzi : (


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 lis 2013, 14:28 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:26
Posty: 80
Pojazd: Yamaha Neo's 2T
Skoro strzela z tłumika to kompresja pewnie jest.
A jakiego koloru jest świeca?
I gaźnik przeczyść oraz wyreguluj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 16:41 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Liczyłem na szybką pomoc z waszej strony lecz nie stety... Więc sam coś podłubałem przy nim. Odkręciłem koło magnesowe zobaczyć czy nie ścieło klina. I go nie ścieło. Później jak złożyłem to koło magnesowe i próbowałem go odpalić to już nie strzelało z tłumika. Z popychu chciałem go odpalić ale nie odpalił.. Naładowałem akumulator i wymieniłem moduł bo iskra coś się pierdzieliła i teraz iskra jest elegancko : ) lecz nadal nie pali... chociaż lepiej rozrusznik kręci itp tak jakby załapywał i już miał palić ale nie pali...

-- 09 lis 2013, 17:41 --

qlop pisze:
Skoro strzela z tłumika to kompresja pewnie jest.
A jakiego koloru jest świeca?
I gaźnik przeczyść oraz wyreguluj


Świeca nowiutka.
Gaźnik zaraz przeczyszczę i powiem co i jak : )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 17:07 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Nalej troszkę paliwa do cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 17:56 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Yoshi pisze:
Nalej troszkę paliwa do cylindra.


Zrobiłem tak. I nic. Gaźnik przeczyściłem i też nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 17:59 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
A świeca jest mokra czy sucha?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 20:34 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
mokra

-- 09 lis 2013, 21:33 --

Pomoże ktoś? jakieś pomysły jeszcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lis 2013, 21:09 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:26
Posty: 80
Pojazd: Yamaha Neo's 2T
Hmm dziwne, może przewód lub fajka, jest uszkodzona i przy zakładaniu nie ma iskry

ale że sam zgasł jak go pocisnąłeś to sprawdź czy wszystko ok jest z tłokiem i cylindrem.

i możesz jeszcze sprawdzić moduł zapłonowy lub cewkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 11:28 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
qlop pisze:
Hmm dziwne, może przewód lub fajka, jest uszkodzona i przy zakładaniu nie ma iskry

ale że sam zgasł jak go pocisnąłeś to sprawdź czy wszystko ok jest z tłokiem i cylindrem.

i możesz jeszcze sprawdzić moduł zapłonowy lub cewkę


Przepływ prądu w fajce i przewodzie WN jest taki jaki trzeba.
Tłok jest okej. Cylinder też okej.
Cewko moduł jest wymieniony więc też wykluczone.

Jakieś pomysły jeszcze? bo nie wiem co i gdzie mam łapy pchać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 11:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dran pisze:
nowe pierścienie kupiłem bo jednego rozwaliłem.
A cylek nie pokiereszowany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 13:20 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
Nie. Cylek jest okej. Kupie ten sprzęt we wtorek do mierzenia kompresjii to zdam relacje.

Zaraz prześlę film z odpalania go. Tak jakby załapywał ale nie pali.

Tutaj jest film:
http://www.youtube.com/watch?v=aeneUD6R ... e=youtu.be




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 11:01 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wygląda podobnie jak padnięta uszczelka pod głowicą u mnie w tzr - niby prawie nic płynu nie wciągała ale z odpalania nici - od czasu do czasu jedynie strzał w wydech i takie załapywanie jak u ciebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 11:05 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
seb94 pisze:
wygląda podobnie jak padnięta uszczelka pod głowicą u mnie w tzr - niby prawie nic płynu nie wciągała ale z odpalania nici - od czasu do czasu jedynie strzał w wydech i takie załapywanie jak u ciebie


uszczelka nowiutka. za 3 zł :D. Chyba, że drugą bym założył też i by były dwie hmm? bo akurat mam jeszcze jedną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 11:36 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:26
Posty: 80
Pojazd: Yamaha Neo's 2T
nie, pod głowicę powinna być tylko 1 uszczelka

-- 11 lis 2013, 12:36 --

a sprawdź czy nie łapie lewego powietrza między gaźnikiem a cylindrem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 18:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
dran pisze:
seb94 pisze:
wygląda podobnie jak padnięta uszczelka pod głowicą u mnie w tzr - niby prawie nic płynu nie wciągała ale z odpalania nici - od czasu do czasu jedynie strzał w wydech i takie załapywanie jak u ciebie


uszczelka nowiutka. za 3 zł :D. Chyba, że drugą bym założył też i by były dwie hmm? bo akurat mam jeszcze jedną.



mam rozumiec że dobierałes oringi? coś mi się wydaje że masz ta zewnętrzną grubszą i wewnetrzna nie przylega dobrze dlatego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 18:23 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
qlop pisze:
nie, pod głowicę powinna być tylko 1 uszczelka

-- 11 lis 2013, 12:36 --

a sprawdź czy nie łapie lewego powietrza między gaźnikiem a cylindrem


Nie łapie lewego powietrza między gaźnikiem a cylindrem. Chyba, że resztki po tam tej uszczelce gdzieś jeszcze nie zdrapałem z cylindra 0.o Jutro to zobacze. Dzięki za podpowiedź.

-- 11 lis 2013, 19:23 --

seb94 pisze:
dran pisze:
seb94 pisze:
wygląda podobnie jak padnięta uszczelka pod głowicą u mnie w tzr - niby prawie nic płynu nie wciągała ale z odpalania nici - od czasu do czasu jedynie strzał w wydech i takie załapywanie jak u ciebie


uszczelka nowiutka. za 3 zł :D. Chyba, że drugą bym założył też i by były dwie hmm? bo akurat mam jeszcze jedną.



mam rozumiec że dobierałes oringi? coś mi się wydaje że masz ta zewnętrzną grubszą i wewnetrzna nie przylega dobrze dlatego


Mam rozumieć, że Ci chodzi o pierścienie? Jeśli tak to pierścienie dobierałem oryginalne do cylindra malossiego. grubość się zgadza ze starymi.

Tu masz link do tych pierścionków. To są te pierwsze od góry.
http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... ie+malossi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 19:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kupiłeś pierścienie do cylka po szlifie, robiłeś szlif cylka ? Jeśli nie to prawidłowy rozmiar pierścieni powinien być 47x1,5 a nie 47,40x1,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 19:50 
*

Rejestracja: 03 lis 2013, 11:14
Posty: 90
Pojazd: Aprilia rs 50
No to mamy przyczynę chyba : ) tylko właśnie... nie mam pojęcia czy był robiony szlif... a jakoś inaczej da się sprawdzić jaki powinien być rozmiar pierścieni?

Bo ja mierzyłem tłok i po tłoku kupiłem pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 20:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dran pisze:
Bo ja mierzyłem tłok i po tłoku kupiłem pierścienie.
Zmierzyłeś dobrze że tłok miał 47,40?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2013, 20:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
bez przesady. za małe pierścionki to by mógł koło ręką kręcić na biegu a rozrusznik by chciał wyskoczyć

chodzi mi co to za uszczelki za 3 zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy