Nie rozumiem waszych komentarzy ''chiński szmelc'' - jak dbasz, tak masz..
Jakoś ja niby mam WM 72cc ( 4t ) chiński szmelc, a 2.2koła przelatane bez problemów oO, chiński szmelc, a licznikowe 90+ szedł, gps 83/84. Wymiana pierścionków i uszczelniaczy+ wyczyszczenie całego kompletu po przejechaniu 1.5tys km i znowu moc odzyskał

docierałem 1000km jeżdżac normalnie, a nie 30km/h wg speców z forum, którzy po za ściągnięciem siedzenia i regulacją obrotów nic nie robili, rady niektórych osób są zabawne.. Więc nie mówcie, że chińskie gówno bo za 170zł można kupić kpl wm motor z wałkiem, głowicą, pierścieniami, tłokiem, sworzniem, zabezpieczeniami, uzbrojonymi zaworami i klawiaturą. Opinie ludzi, że gówno, chiński szmelc, nie no pewnie, wszyscy z was mają roxy na high-endzie i po 10 cylindrów na sezon, pewnie, każdemu leci 130 pod górkę, tak, tak, a w rzeczywistości połowa nie potrafiłaby zrobić czegokolwiek przy skuterze.. Polecam Ci zestaw wm 90cc, jeżeli chcesz sporo mocy, co do podanego przez Ciebie zestawu to jest do biegowych motorowerów, nie do skuterów. Ewentualnie, taki zestawik:
http://allegro.pl/cylinder-glowica-wal- ... 91539.htmlMoże i drogo, ale na prawdę dobry zestaw.