Dzisiaj jest 25 lut 2025, 15:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2013, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2013, 11:50
Posty: 7
Pojazd:
Siema :D

Mam zamiar nie długo robić "tuning" silnika. Mam na myśli wstawienie cylindra z głowicą 72cc.
Wypatrzyłem zestaw za 106zł, więc myślę że to ciekawa oferta. Wraz z kupnem takiego zestawu rodzą się pytania;

1. Czym różnią się cylindry na allegro w cenie 60 zł od takich w cenie 100 zł? [nie firmowe]
2. Czy podpasuje do skutera przykładowo taki zestaw? : http://allegro.pl/cylinder-glowica-72-z ... 39822.html
3. Jak bardzo poprawi mi to osiągi [ przyśpieszenie, moc, prędkość maksymalna; aktualnie: 3KM, v-max: 70km/h ]
4. Co jeszcze w niskiej cenie poprawiło by osiągi?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 lis 2013, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
ten cylek jest do biegówki do twojego skutera niebedzie pasował http://allegro.pl/80ccm-tuning-cylinder ... 24497.html a głowica moze byc oryginalna taka zmiana tam troche da lepszym pomysłem byłoby zmienic gaznik np http://allegro.pl/gaznik-tuning-skuter- ... 24982.html albo na bogato http://allegro.pl/gaznik-24mm-tuning-gy ... 74319.html ale wtedy cylek zmiana obowiazkowa wtedy bedzie maszyna nie do poznania licznik bedzie zamykac az miło




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 18:36 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Co wy macie z tymi chińskimi cylindrami ? szkoda pieniędzy na ten szmelc, nie warto dłużej pozbierać a mieć zajebisty cylinder ? "im dłużej czekasz tym lepiej smakujesz" poza tym masz zimę i spokojnie 4/5 miesięcy odpoczniemy od 2 kółek. W tym czasie bez problemu uzbierasz na coś na prawdę godnego polecenia. To tak ode mnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2013, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
taka prawda ale jak ktos potrzebuje skutera na zaraz a niema duzo pieniedzy to musi kupic cylek tanszy jak kogos niestac na lepszy sprzet to jezdzi co ma z3000km mysle ze zrobi na tym cylku bynajmniej umnie takie zestawy tyle wytrzymuja




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 12:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie rozumiem waszych komentarzy ''chiński szmelc'' - jak dbasz, tak masz..

Jakoś ja niby mam WM 72cc ( 4t ) chiński szmelc, a 2.2koła przelatane bez problemów oO, chiński szmelc, a licznikowe 90+ szedł, gps 83/84. Wymiana pierścionków i uszczelniaczy+ wyczyszczenie całego kompletu po przejechaniu 1.5tys km i znowu moc odzyskał :) docierałem 1000km jeżdżac normalnie, a nie 30km/h wg speców z forum, którzy po za ściągnięciem siedzenia i regulacją obrotów nic nie robili, rady niektórych osób są zabawne.. Więc nie mówcie, że chińskie gówno bo za 170zł można kupić kpl wm motor z wałkiem, głowicą, pierścieniami, tłokiem, sworzniem, zabezpieczeniami, uzbrojonymi zaworami i klawiaturą. Opinie ludzi, że gówno, chiński szmelc, nie no pewnie, wszyscy z was mają roxy na high-endzie i po 10 cylindrów na sezon, pewnie, każdemu leci 130 pod górkę, tak, tak, a w rzeczywistości połowa nie potrafiłaby zrobić czegokolwiek przy skuterze.. Polecam Ci zestaw wm 90cc, jeżeli chcesz sporo mocy, co do podanego przez Ciebie zestawu to jest do biegowych motorowerów, nie do skuterów. Ewentualnie, taki zestawik:

http://allegro.pl/cylinder-glowica-wal- ... 91539.html

Może i drogo, ale na prawdę dobry zestaw.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 17:22 
**

Rejestracja: 07 cze 2013, 14:31
Posty: 220
Pojazd: Jet Force C-tech
Tylko, że na tym twoim chińskim bóstwie latasz sobie 83/84 km/h jak napisałeś i to przy cylku 72cc gdzie ja na seryjnej 50cc z wydechem wariatorem i gaźnikiem tyle osiągam bez problemu. Nadal zostaje przy twierdzeniu chiński szmelc :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lis 2013, 20:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Emm 2t vs 4t Oo ?

-- 24 lis 2013, o 20:21 --

Ja Cię nie rozumiem, co Ty 2t do 4t porównujesz Oo, w 2t wymiana wydechu i masz 10-15 km/h więcej, jeszcze po regulacji+ gaźnik, to o czym my mówimy, weź się lepiej zastanów co piszesz..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy