Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2009, 17:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2009, 9:36
Posty: 109
Lokalizacja: Knurów
Pojazd:
Mam pytanie.. Jak podniesc 100 kg honde x8r podczas jazdy?
Czemu moj kolega to umie a ja nie umie jej wyrwac?
Kolega wlasnie sie zna na stuncie powiedzial ze mam cwiczyc ale ze mam cos zbednego z niej wyrzucic.
Wie ktos moze co z niej wyrzucic zeby byl letszy?

Tez cos gadal ze glupio ze mam automatyczne zsanie, o co z tym chodzi?




_________________

Moja Honda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=36958&start=40


Ostatnio zmieniony 08 paź 2009, 17:54 przez Gryzakos, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 17:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
No i miał racje ćwicz to wtedy będzie Ci już wychodzić ;P
A co do ssania to jak byś miał ręczne to wtedy by dostawał więcej paliwa i był by mocniejszy ale więcej by palił. 100kg. to Ci waży zalany wszystkimi płynami czy nie ??
Mój też coś tyle waży z płynami i nie narzekam że nie mogę go podnieść. :wink:

Sory jak coś źle napisałem o ssaniu ;p




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 18:09 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ciągniesz manetkę ssania w razie potrzeby,silnik dostaje większą dawkę i jest zdolny do tego czego na automacie nie zrobisz. Wtedy dopiero bierze więcej,ale na Twoje życzenie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 18:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2009, 9:36
Posty: 109
Lokalizacja: Knurów
Pojazd:
100 kg chyba z plynami ale niewiem nie wazylem. Dokladnie na papierach pisze ze 99 kg.

A jaki jest sposob zeby podniesc taką krowe?




_________________

Moja Honda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=36958&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2009, 18:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Trening Trening i jeszcze raz trening ... Kumpel ma X8R ... na 50ccm śmigał świetnie , a teraz zamontował 70 ccm ... :twisted: Teraz to samo idzie na koło , bez niczego ....
Musisz zgrać podnoszenie motoru jako : ciągnięcie za kierownice i odbijanie się dupą ... Gdzieś Fornal ostatnio dawał filmik i pokazał na fragmentach jak to się robi ...




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]


Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 19:37 przez MaydayKSSG, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 18:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Mówisz o Wojtasie?
On to lajtowo na kole jeździ jak ma 70ccm. A na 50ccm to trzeba lekkiej wprawy. A wyrzucać to za bardzo nie ma co. Sama rama waży sporo, ale jak dasz rolki 6.5g (na "krzywe" sokole oko) i twarda centralke to ci bedzie śmigał. Ustaw go bardziej pod kątem PRZYŚPIESZENIA, to ci póóójdzie, że hoho xD




_________________

Honda X8R-S by DamianKX8R

Ś.P. Mycen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
kiera tnt zdjemij plastiki na treningi :)




_________________

Siema !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2009, 9:36
Posty: 109
Lokalizacja: Knurów
Pojazd:
Wojtas to moj qmel. Pomaga mi w tuningu...
A rady juz mam ze mam probowac az sie naucze




_________________

Moja Honda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=36958&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 19:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 19:15
Posty: 434
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Pojazd:
Tak tak .. O Wojtasie .. Mój ziomek . Z Prawie mojego miasta. Mieszka niecałe chyba 10 km od mojego domu :) On na 50 ccm dawał radę , więc nie mówcie że się nie da... Da się ale trzeba ćwiczyć "!!"




_________________

[center]Ku pamięci [*] [/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 19:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 10:24
Posty: 358
Lokalizacja: Kozienice
Pojazd:
Wojtas jest spoko, gadam z nim przez GG i też sobie doradzamy na temat tuningu i ogólnie o pierdołach.
CHICKENovsky, to ci niewiele da, no tam spadek ok. 5kg, ale i tak to nie ma co. Plastiki jak najbardziej, ale kiera BMX - koszta samej kierownicy, mocowanie, kontrolki (Smerfy lubią się czepiać takich rzeczy), za tą kase kupiłbym se coś innego...




_________________

Honda X8R-S by DamianKX8R

Ś.P. Mycen




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 15:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Przy 3 g nie będzie wył obrotami? Centralkę wstaw średnią i rolki 4g. Ja na takim zestawieniu go podnoszę przy Jaśku Z. Tyle, że ja mam roxa, nie próbowałem na x8r-s'ce stawać :P Ważne żebyś miał 2 palce na heblu. Moja rada taka, że palce na hebel dopiero po tym jak wyrzucisz go na koło, bo przy podrywaniu 3 palcami z dwoma na heblu ja miałem problemy :? Nie wiem jak inni :P




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 15:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Raczej każdy ma taki problem z palcami. Trzeba całą ręką chwytać żeby uścisk był większy bo inaczej łapa może się wyślizgnąć i bieda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 15:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Peluś Też popieram rade co do palców:) Zależy w jakiej pozycji wyrywasz ale jak normalnie na siedząca to wyrwij na koło i palce 2 na heblu. Ja jak się uczyłem to mi nie wychodzilo podrzucanie i hebla nie łapałem potem jednak wyszło i teraz skutkiem jest zarysowny plastik nad lampą :P
Z rolkami nie przesadzajcie bo będzie mu jechał 20km/h
włóż 6 gram i centralke średnią i Ci wystarczy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 16:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 paź 2009, 9:36
Posty: 109
Lokalizacja: Knurów
Pojazd:
Dajcie jakis link takiej sprezyny "sredniej" itp? ;p




_________________

Moja Honda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=36958&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 17:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
mateusz24 pisze:
Plastiki zdejmij naprawdę to sporo daje i rolki 3g

mateusz24 pisze:
to co ze seria ma tyle im lżejsze tym szybciej na obroty wchodzi wiec mocy będzie miał więcej na starcie.

Nie masz TOTALNEGO pojęcia o regulacji skutera, to chociaż się nie wypowiadaj :shock:







mateusz24 pisze:
Trzeba całą ręką chwytać żeby uścisk był większy bo inaczej łapa może się wyślizgnąć i bieda

Jak masz całą rękę to się dopiero uślizgnie ręka z kierownicy i bieda.
Ogólnie jest tak: Dobra tarcza- 1 palec, przeciętny bęben- 2palce.







Gryzakos pisze:
Dajcie jakis link takiej sprezyny "sredniej" itp? ;p

Po co? Jak można regulować wyregulowany skuter (masz full seryjny prawda?)?




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 26 paź 2009, 17:35 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 17:47 
*

Rejestracja: 06 sie 2009, 14:35
Posty: 6
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd:
Ja troche jeździłem na kole, sam się uczyłem, podobno moje początki były złe, tzn źle się uczyłem więc nie mówie ci tego jak zaczynałem tylko tego co się dowiedziałem...


Wyczucie skkutera to podstawa, musisz wyczuć kiedy ma największe przyśpieszenie, wtedy, (to zależy od mocy) albo przesuwasz się lekko, ale lekko na tył, i rwiesz kiere do góry, jeśli słabsze, (ale tak chyba lepiej) siadasz lekko z tyłu, i przed tym przyspieszeniem, podnosisz lekko tyłek (lekko kilka minimetrów) jak złapie obrą moc, wtedy i ciągniesz kiere, i dupa w dół :) PAMIĘTAJ O HAMULCU! Bez niego rozdupcys skuter i troche siebie

(Ja już tak zrobiłem, tyle że ja nie miałem zacisku z tyłu, a jeździłem na kole he to wciąga, jechałem na wyczucie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 paź 2009, 23:26 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
A o co chodzi z tymi palcami?
Niech mi ktośto dokładnie wytłumaczy?




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 12:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 21:39
Posty: 1337
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Trzymasz dwa palce na hamulcu i jak skuter leci ci do tyłu to lekko wciskasz hamulec i skuter przechyla się do przodu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
FoRnaL Z tymi palcami chodziło mi oto ze na początku całą ręką i dopiero łapie palcami za klamkę. Mi tak wygodniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2009, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2009, 18:43
Posty: 191
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Ja mam hondę x8r-s i mi wychodzi bez żadnego wyrzucania zbędnych rzeczy tylko tyle ze jest po tuningu i spokojnie mogę ją postawić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy