Dzisiaj jest 25 lis 2024, 5:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 paź 2009, 20:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Do poprawnego sprawdzenia/wyregulowania będziesz potrzebował strzykawkę 20ml, 1ml trochę drutu klucz 8 lub 10 płaski.
Bierzesz dwie strzykawki 20ml i 1ml. Wyjmujesz z nich tłoczki, tą większą łączysz z wężykiem paliwa a tą mniejsza z wężykiem oleju, zawieś je na druciku do ramy, aby były miarki pionowo i nic się nie wylało, napełnij jedną benzyną a drugą olejem. Następnie odpal skuter i gazuj lekko żeby się wypaliła benzyna. Reguluj tak napięciem linki przy dozowniku żeby po 20ml benzyny spalił 0.4 ml oleju :-) Może nawet mu dać minimalnie więcej niż 1:50 czyli podkręć jeszcze o pół obrotu naciąg dla spokoju.

Pamiętaj, aby nie zapowietrzyć wężyka bak na olej - dozownik.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2010, 13:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Witam czy mógłby ktoś zmierzyć długość swojej śruby od regulacji mieszanki i długość ile zostało widocznej wam tej śruby po regulacji.
Mile widziane zdj.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2010, 9:47 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 9:39
Posty: 15
Pojazd:
Banakil pisze:
Pamiętaj, aby nie zapowietrzyć wężyka bak na olej - dozownik.


No właśnie a jeżeli się takie coś przytrafi to jaka dalsza procedura? Miałem zdemontowany zbiornik oleju i nie wiem czy nie przyłapał powietrza. Jaka mam mieć pewność ze pompka znów podaje olej do mieszanki?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 7:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
łączysz wszystko ze sobą i na pompce okręcasz śrubkę na gwiazdkowy śrubokręt i tym sposobem olej poleci do pompki a potem dalej w górę już sobie poradzi :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2010, 7:46 
*

Rejestracja: 14 maja 2010, 9:39
Posty: 15
Pojazd:
no już to zrobiłem pięknie podaje olej, tylko dla pewności sprawdzę jeszcze na strzykawkach czy w dobrej ilości miesza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2010, 21:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 23:15
Posty: 171
Lokalizacja: woj. Wielkopolskie
Pojazd:
Mi brakuje już śrubki bo wykręcę na maxa i tak spali mi aby 0,3ml oleju na 20ml benzyny. :/ Co zrobić :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2010, 21:03 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 13:53
Posty: 111
Lokalizacja: Białobrzegi
Pojazd:
Mógłby ktoś dokładnie napisać jak to podłączyć, bo nie zabardzo wiem jak, może jakieś zdjęcie???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2010, 10:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lip 2009, 17:27
Posty: 854
Lokalizacja: Łańcut
Pojazd:
Przecież przy seryjnym p/g na pompce oleju i na karterze są oznaczenia które mają się zgrać poprzez ustawienie naciągu linki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 13:29 
*

Rejestracja: 23 lis 2010, 11:45
Posty: 9
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Czy ktoś może zrobić zdjęcie gdzie jest ta śruba do regulacji przy dozowniku i czy tą regulacje wykonuje się wspomnianą śrubą, czy napięciem linki? Proszę o zdjęcie.




_________________

Pozdrawiam,
Michał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2012, 18:56 
**

Rejestracja: 10 lip 2011, 17:23
Posty: 333
Pojazd:
No ja sie dopatrzylem bledu. Nie powinno byc zamiast 1ml 1 litr ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 19:22
Posty: 72
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Zip II , Free
Powerek nie widziałem jeszcze szczykawki o pojemności 1l




_________________

Nie odkładaj marzeń,
Odkładaj na marzenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2013, 9:25 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
hehehehe.... dobre




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2013, 9:39 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
Więc nie ma co liczyć na instrukcję ustawienia dawki oleju.... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2013, 12:11 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
Jednak czarna magia z tym olejem, każdy robi to po omacku, hehe....
Zna się ktoś na tej regulacji, czy nie ??

No dobra, nikt się nie zna, dzięki :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2013, 10:20 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Przecież SzymekMBK odpowiedział dokładnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sie 2013, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Ale z czym Wy macie problem :D
Albo ustawiacie kreski równo względem siebie (dozownik poda 20ml na litr benzyny), albo robicie następującą rzecz:

Kupujecie dwie strzykawki 100ml.
Przyklejacie do ich wylotu wężyki, zaś tłoczki wyjmujecie.
Zawieszacie je sobie pionowo w ten sposób, aby dało się do jednej wlać olej, zaś do drugiej paliwo.
Drugą stronę wężyków wkładacie na gaźnik - paliwo, oraz pompę oleju - olej (tam gdzie wchodzi nam wężyk ze zbiornika oleju.
Regulatorem napięcia linki od pompy oleju naciągacie bądź luzujecie napięcie linki, a co za tym idzie dajecie mniej lub więcej oleju do gaźnika.
Musicie wyregulować w ten sposób, aby proporcja wychodziła nam 1:50, czyli:
Jak już Wam skuter parkocze, to sprawdzacie czy po wyzerowaniu paliwa ze strzykawki o pojemności 100ml zeszły 2ml oleju ze strzykawki z olejem.
Jeśli zeszło dobrze, jeśli nie regulujecie dalej napinaczem aż do skutku (cały czas oczywiście dolewacie paliwa i oleju, w momencie gdy paliwo ze strzykawki się skończy.

Tak wyglądają kreski do uzyskania fabrycznej proporcji 1:50 :D

Obrazek




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2015, 19:15 
*

Rejestracja: 08 sty 2013, 21:46
Posty: 55
Lokalizacja: świętokrzyskie
Pojazd: ZIP 50 2T / Pantheon 125 4T
Witajcie, ja ma ZIP'a I 50 i nie widzę na lince regulacji jej naciągu. Linka gazu z manetki łączy się pod silnikiem z linką regulacji dawki oleju i nie widzę tam nigdzie naciągu tej linki.
Pomóżcie gdzie szukać tej regulacji ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2015, 19:56 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Linki łączą się pod podłogą, ale tam chyba nie ma żadnej regulacji.
Naciąg odpowiednich linek jest umieszczony przy gaźniku i przy wejściu drugiej linki do obudowy silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy