Dzisiaj jest 26 lis 2024, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2014, 19:59 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
witam :D
ma do was takie pytanie otóż mam aerox'a z 2006r. i mam z nim problem ponieważ gdy jadę aerox kręci tylko do 7 tys obrotów.

Setup:
-Polini Sport 70
-Wał Hebo
-Dellorto 17,5
-Wario Hebo NG
-Przeciwtalerz Hebo
-Sprzęgło Malossi Fly
-łożyska, simmeringi itp..

jak narazie regulacja wyglada tak:
-centralka malossi żółta wzmacniana
-sprężynki sprzegła stage6 czerwone (najtwardsze)
-rolki 4 g

jakieś propozycje?
Pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 mar 2014, 8:25 
*

Rejestracja: 28 gru 2013, 8:21
Posty: 23
Pojazd: Ferro 101-2 2T
Kup jakiś wydech wysokoobrotowy ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 11:58 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
-.- wiedzlalem ze zapomnialem o czyms....
wydech mam Stage6 Pro Replica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 12:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Daj twardsza centralkę np malossi czerwona




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 14:50 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
od rana siedzę w garażu ito co zrobiłem to
centralka stage6 strong (twarda)
sprężynki sprzęgła stage6 czerwone (twarde)
rolki 4,7 hebo

i nie ma rezultatów caly czas kręci 7 tys obrotów ;/
dysza główna 90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 16:51 
*

Rejestracja: 20 paź 2013, 8:51
Posty: 73
Pojazd: Yamaha Aerox
Mam ten sam problem, nwm do ilu, ale nie może wskoczyć najwyższe obroty. Wszystko było okej i nagle się jeb**, przestało działać... :/
Nie jest to wina rolek, ani centralki, bo zmieniałem i nie ma różnicy... :angry: Nie jest też to wina gaźnika, ponieważ regulowałem i na stożku i na zwykłym filtrze i nie ma różnicy. :|
Jest to teraz kwestia tak jak ktoś mi już mówił sprawdzenia ślizgów wariatora i czy prawidłowo działa korektor. Jutro sprawdzę te ślizgi i korektor, a potem napiszę co i jak, napisz jak ty znajdziesz jakieś rozwiązanie :roll: Mam nadzieję, że obu nam się uda :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 16:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Może moduł masz zablokowany??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2014, 17:13 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
a jak to sprawdzic? ;o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 15:05 
*

Rejestracja: 20 paź 2013, 8:51
Posty: 73
Pojazd: Yamaha Aerox
Czy może być to wina modułu, skoro prędzej wszystko było okej? Wszystko było dobrze i nagle przestało działać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 15:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Weź go postaw tak by tylnie koło było w powietrzu, najlepiej na stopkę centralną i daj mu full manete i nie powinno być żadnej odcinki, jak nie ma to widocznie jest odblokowany :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 16:32 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
Dominik_98, hmm.. kumpel miał podobny problem w Aerox'e i problemem był wywiany uszczelniacz, nie wiem czy to bedzie to ale zobacz :)

a co do mojego problemu pomoże ktoś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2014, 21:33 
*

Rejestracja: 20 paź 2013, 8:51
Posty: 73
Pojazd: Yamaha Aerox
szczepek223, Ale gdzie mówisz ten uszczelniacz?
Tak apropo, to sprawdzałem dziś te ślizgi wario i wszystko wygląda dobrze, więc to napewno nie to. Korektor też działa dobrze...
Tutaj fota wario Obrazek
Nie ma na nim żadnych progów, a ta mała dziurka nie ma takiego uskoku, żeby blokowała pasek...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 0:00 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
Dominik_98, od strony wariatora zobacz bo od strony magneto nie powinno wydmuchac bo jest tam taka blokada jak by.




jest ktoś kto by mi pomógł ?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 15:16 
*

Rejestracja: 20 paź 2013, 8:51
Posty: 73
Pojazd: Yamaha Aerox
Ale gdzie mówisz ten uszczelniacz? Na wale, czy jak? I jak mogę to najszybciej sprawdzić, bo nie rozpoławiałem jeszcze nigdy silnika...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 15:37 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
od strony waria, musisz wyjąć wario, i te cześci od rozrusznika ale uważaj na sprzęgło jednokierunkowe(nie wiem jak dokladnie sie to zwie) bo mogą Ci wylecieć takie drobne części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 16:45 
*

Rejestracja: 20 paź 2013, 8:51
Posty: 73
Pojazd: Yamaha Aerox
Okej, czyli wyciągam wszystko co jest za wario a potem lukam czy uszczelniacz jest na swoim miejscu? DObrze rozumiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 19:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
Dominik_98 pisze:
Okej, czyli wyciągam wszystko co jest za wario a potem lukam czy uszczelniacz jest na swoim miejscu? DObrze rozumiem?


kminisz :D




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:06 
*

Rejestracja: 06 lis 2013, 19:18
Posty: 54
Pojazd: Yamaha Aerox
sam się tera pogubiłem xD

pomorze ktoś z moim problemem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 18:42
Posty: 252
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Piaggio NRG mc3 DR EVO 71cc
szczepek223 pisze:
od strony waria, musisz wyjąć wario, i te cześci od rozrusznika ale uważaj na sprzęgło jednokierunkowe(nie wiem jak dokladnie sie to zwie) bo mogą Ci wylecieć takie drobne części.


Sprzęgło jednokierunkowe ? xD Że gdzie to niby jest ? xD

-- 04 mar 2014, 23:16 --

koral1113 pisze:
szczepek223 pisze:
od strony waria, musisz wyjąć wario, i te cześci od rozrusznika ale uważaj na sprzęgło jednokierunkowe(nie wiem jak dokladnie sie to zwie) bo mogą Ci wylecieć takie drobne części.


Sprzęgło jednokierunkowe ? xD Że gdzie to niby jest ? xD



Tak jak kolega buniek podpowiada, może być elektrycznie przyblokowany i moduł obcina moc. Stawiaj na centralnej ( byle kółko w powierzu ) i ogień. Jak odciny nie ma to moduł ok. A jak nie to musisz zmienić.




_________________

piaggio-nrg-mc3-by-koral-3-t378697.html WPADAJ :D
Setup:
Cylek DR EVO 70
Wał: Top Racing High Tech
Gaźnik: 19mm Tec Pro Black Edition + Polini Air Box
Wariator: Stage 6 Sport Pro
Sprzęgło: Hebo N
Wydech: Tecnigas RS 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2014, 22:18 
*

Rejestracja: 20 paź 2013, 8:51
Posty: 73
Pojazd: Yamaha Aerox
Jest opcja że moduł poprostu jeb***? Bo kumpel ostatnio mówił że wszystko było ok i nagle to co u mnie. Zmienił moduł i było ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy