Dzisiaj jest 20 sty 2025, 0:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 278  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 mar 2014, 21:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Ot spece majstry. Jutro coś wykombinuje, żeby sprawdzić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 mar 2014, 14:49 
*

Rejestracja: 01 lut 2012, 17:18
Posty: 18
Pojazd:
Zeby sprawdzić czujnik nie trzeba komputera tylko troche głowy, podpiąć się miernkiem i sprawdzić rezystancje między 1 a 3 pinem. :P




_________________

Rs4 B5 Avant 480PS

Liczniki,Immo,chiptuning,naprawa ecu,hamownia 4x4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 15:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Już dzisiaj sprawdzone, czujnik świruje między 70-85*C, czasami się ,,odblokuje" i dobrze wskazuje. Temperatura pracy silnika 90*C tak jak w książce, problem chyba rozwiązany. :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2014, 23:28 
*

Rejestracja: 01 lut 2012, 17:18
Posty: 18
Pojazd:
Czym to diagnozowałeś? Na sterowniku i na zegarach pokazuje taką samą temperature?




_________________

Rs4 B5 Avant 480PS

Liczniki,Immo,chiptuning,naprawa ecu,hamownia 4x4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2014, 8:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
dynosoft pisze:
Czym to diagnozowałeś? Na sterowniku i na zegarach pokazuje taką samą temperature?

Sterownik pokazuje 90*C, a zegar pokazuje jak chce.
Był podłączony pod komputer diagnostyczny. Bym dla pewności sprawdził miernikiem, ale pogoda i choroba na to teraz nie pozwala.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 mar 2014, 19:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:04
Posty: 364
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Aprilia RS 125 2010
Co myślicie na temat silników 2.4 oraz 2.8 w A6 C5 który lepszy ? I bardziej toleruje LPG
I czy S6 C5 wychodziło w orginale Manualu ?




_________________

Aprilia RS 125 2010 : http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-2010-rm-black-by-wiktor-new-project-t408842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 0:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
2.4 i 2.8 w zasadzie bliźniacze konstrukcje, lepiej 2.8, bo więcej mocy. LPG lubią. S6 C5 wychodziło w manualu, RS6 C5 tylko tiptronic.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 10:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:04
Posty: 364
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Aprilia RS 125 2010
A co byś powiedział na temat tej S8 ? http://allegro.pl/oryginalne-audi-s8-4-2-340km-full-ostatni-wypust-i4042995824.html Te skrzynie automatyczne w nich są dobre ?
Oraz przeglądając allegro trafiłem na to cudeńko http://allegro.pl/audi-a8-long-4-2i-lpg-navi-solardach-telefonx2-i4045595080.html Powiedźcie czym się różni ta A8L od zwykłej A8




_________________

Aprilia RS 125 2010 : http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-2010-rm-black-by-wiktor-new-project-t408842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 10:51 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Wiktor69, a8l jest dłuższa. Więcej miejsca z tyłu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 11:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 10:21
Posty: 638
Pojazd:
Mnie bardziej zastanawia fakt, czy wiesz ile kosztuje utrzymanie takiego auta, bo smiem watpic, ze nie masz takich zarobkow, zeby to auto utrzymac.

Oczywiscie bez zadnego hejtu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 11:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
HenieQ, To jest bardzo dobre pytanie.

Wiktor69, Chcesz kupować A8/S8 nie wiedząc praktycznie o nich nic oprócz pojemności silnika ilości kucy i rozstawu szpilek? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 11:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2013, 23:04
Posty: 364
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
Pojazd: Aprilia RS 125 2010
To auto nie dla mnie :roll: Chce się po prostu dowiedzieć na temat skrzyń automatycznych w tych autach




_________________

Aprilia RS 125 2010 : http://forum.mieloch.pl/aprilia-rs-125-2010-rm-black-by-wiktor-new-project-t408842.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 11:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
a niech kupuje, kto bogatemu zabroni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 12:49 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
Teraz tak mówicie, a pomyślcie co będzie za 10lat, jak wszystkie auta będą z tych, które teraz zwykły Kowalski ma problem utrzymać :)
Ceny części raczej nie spadną tak bardzo. Przynajmniej do tej pory tak było.
Skoro 10letnie mondeo miałem problem utrzymać.

A te moje audi, to już chrupek(po wieku) i też ceny nie są jakieś specjalnie niskie. Nie płaczę że drogo, bo daję radę. Ale pomyślcie, że są ludzie, których nie stać na utrzymanie, ewentualnie katują samochód, do momentu "aż nie stanie".

Do czego dążę: te a8 kosztami utrzymania za pewne nie przewyższa mocno nowsze auto z niższego segmentu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 13:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Tip ZFa idealny nie jest, jak się sypnie to musisz no trochę wyłożyć, ale potem jeździsz dalej. Musisz być przygotowany na ten wydatek kupując samochód z tipem.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
1.9TDI PD vs. VP? Wady i zalety jednego i drugiego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 14:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lip 2009, 21:19
Posty: 596
Lokalizacja: Long Beach, CA
Pojazd: Z4 E85/530dA E60 M-Tech/Sierra
Na PD w większe moce możesz bić.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 17:19 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Na PD'kach jest ogólnie lepsza charakterystyka pracy silnika i tak jak przedmówca, większe możliwości modyfikacji. W razie awarii to i tu i to koszta będą na pewno dość duże (na przeciętną kieszeń).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 19:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 mar 2009, 12:58
Posty: 1103
Lokalizacja: Bielsko
Pojazd: 147 JTDm
Co tam najczęściej pada?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 mar 2014, 19:19 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Generalnie to po prostu układ zasilania paliwem. Pompy rotacyjne do jakiś super trwałych nie należą także... No a w przypadku pompek to wiadomo, układ jest generalnie bardzo czuły na paliwo.
Nie wspominam o częściach eksploatacyjnych typu dwumas, bo to trochę bez sensu.


Ostatnio zmieniony 23 mar 2014, 19:20 przez Darex, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5560 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 255, 256, 257, 258, 259, 260, 261 ... 278  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy