LeoVince TT jest wydechem ''niskoobrotowym'' przy seryjnym cylindrze maksymalna moc w okolicach 8.5tyś.obr min, Stage6 Pro Replica jest wydechem ''wysokoobrotowym'' w klasie sport maksymalna moc z fabrycznym cylindrem waha się w okolicach 10tyś.obr min. W praktyce przekłada się to na wyższą prędkość maksymalną ponieważ silnik rozwija wyższe prędkości obrotowe, Replica ma wąski zakres max mocy co w połączeniu ze sportowym wariatorem zakładając, że strojenie jest prawidłowe da dobre wyniki jak na sam wydech + wariator klasy sport.
Przykłady z mojego doświadczenia
Aprilia SR Minarelli Horizontal LC, moja masa w obu przypadkach 68kg
Wydech pokroju Leovince TT + wariator Hebo NG + gaźnik Dellorto PHBN 17.5mm = 76km/h GPS
Wydech Stage6 Pro Replica + wariator Hebo NG + gaźnik Dellorto 17.5mm = 92km/h GPS (W tym przypadku fabryczna przekładnia okazuje się za krótka po wymianie na przełożenie 13/44 v-max = 95km/h GPS przy zachowanych obrotach mocy max)
Ciśnienie cylindra 175 PSI.
|