Dzisiaj jest 15 lis 2024, 16:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2014, 9:55 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 11:47
Posty: 31
Pojazd: Aprilia SR
Witam mam dylemat, posiadam cylinder Stage6 sport pro mkII :mrgreen: i nie chciałbym go zatrzeć. Moje pytanie polega na tym czy jak usunę dozownik z silnika Minarelli (będę robił mieszankę) to czy łożyska się nie zatrą na wale?, mechanik mówił ze łożyska są smarowane do dozownika czy to prawda?

Ps na dotarciu Stage6 sport pro mkII jaka powinna być mieszanka: 1:50 1:33 czy 1:25 ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 cze 2014, 10:28 
*

Rejestracja: 25 paź 2013, 10:29
Posty: 30
Pojazd:
Dozownik możesz śmiało wymontować, nic się nie zatrze. Co do mieszanki to na dotarciu polecam 1:40 (na 1l benzyny 25ml oleju)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 10:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Głupoty gada.... zobacz, że dozownik wtłacza olej do gaźnika i tam jest mieszany z paliwem, a pózniej trafia do skrzyni korbowej, gdzie wszystko smaruje. Zdejmując dozownik już sam mieszasz paliwo z olejem i tyle. W instrukcji stage6 jest napisane, że jeśli masz dozownik i działa prawidłowo, to stosujesz mieszankę 1:60. czyli dodatkowo do baku dolewasz jeszcze oleju w proporcji 1:60 Jeśli wywalisz dozownik, to mieszanka 1:33. Do tego producent zaleca jazdę na benzynie 98 dobrej jakości. Ważne aby jeździć na oleju 100% syntetycznym do silników 2t.
Sam mam tego cyla w cpi oliver i nabiłem na nim ponad 2kkm bez dozownika stosując się do instrukcji stage6. Rano na zimnym ma taką kompresję, że rozrusznik ma ciężko zakręcić.
Na dotarciu jeździsz tak jak później, czyli 1:33 na oleju syntetycznym.
Ja polecam wywalić dozownik, bo jak pompa padnie może byc cienko.

http://www.pedparts.co.uk/c/asset/S6-7414002.pdf

Obrazek




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16


Ostatnio zmieniony 01 cze 2014, 10:45 przez seba84_2005, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 10:44 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 11:47
Posty: 31
Pojazd: Aprilia SR
wywale ten dozownik bo mi szkoda cylka :mrgreen:

-- 1 cze 2014, o 10:44 --

A jeszcze jedno wyjąć cały dozownik czy tylko zębatkę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 10:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Ja wyjąłem zbiornik i z pompy zębatkę żeby się nie zatarła i tyle. Po prostu pompa działa jako zaślepka na otwór w karterze.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 10:50 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 11:47
Posty: 31
Pojazd: Aprilia SR
Dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy