Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 20:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2012, 23:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Ostatnio regulowałem gaźnik i jak włączyłem światła, to mi spadły trochę obroty na chwilę, wiec coś w tym pewnie jest. Reguluj na włączonych, tak jak przy normalnej jeździe.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 11:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2012, 13:18
Posty: 9
Pojazd:
patrolek pisze:
Ostatnio regulowałem gaźnik i jak włączyłem światła, to mi spadły trochę obroty na chwilę, wiec coś w tym pewnie jest. Reguluj na włączonych, tak jak przy normalnej jeździe.


Wielkie dzięki za podpowiedz :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2012, 13:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Różnica może być stąd, że ssanie bierze prąd z tego samego "miejsca" co światła i ono wariuje. Możliwe też, że po prostu Wasze skutery akurat schodziły ze ssania, dogrzewały się itp.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 13:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 10:39
Posty: 433
Pojazd:
Ja mam ssanie manualne, więc to musi być przez coś innego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2012, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2011, 10:13
Posty: 54
Lokalizacja: Stalowa Wola
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mnie poradnik pomógł !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 9:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 15:12
Posty: 74
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
MaTiOs95 pisze:
morti93, jeśli silnik równo pracuje i wgl to dobrze jest :mrgreen:.
A mój skuter potrzebuje ssania aby zapalić wcześniej nie potrzebował ale wcześniej gazior nie był wyregulowany ;d;p


Czyli twierdzisz, że to wina gaźnika, że odpala bez ssania? (tzn, że mam niewyregulowany, a tak jest)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 9:47 
**

Rejestracja: 22 lis 2010, 16:09
Posty: 261
Pojazd:
A ja mam jeszcze takie pytanie bo nie wiem czy dobrze rozumiem, jesli wykrecamy srubke od mieszanki paliwowo-powietrznej to =więcej powietrza mniej paliwa? Bo ja regulowałem gazior ostatnio i wykrecilem znacznie (jakies 6-8 obrótów) i nie wiem czy bedzie chlał jak oszalały czy jak!? Bo jak tak wyregulowałem to ładnie chodzi i wolne obroty są. ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 kwie 2012, 10:08 
***

Rejestracja: 22 lip 2011, 9:53
Posty: 571
Pojazd:
Asus, jak wykręcasz to więcej powietrza mniej paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2012, 18:04 
*

Rejestracja: 11 cze 2012, 14:08
Posty: 8
Pojazd:
Ja w gaźniku hero winnera mam 1 śrubkę, i jedną taką przedłużoną wajchę, która kończy się taką igłą, którą widać jak wyciągnie się iglicę.
Tak więc, próbując wyregulować poprawnie gaźnik dzieje się zupełnie odwrotnie. Kiedy śrubkę dokręcę do końca, lub pół obrotu przed końcem, to tą długą wajchą da się jeszcze wolne wyregulować. Natomiast jeśli tą małą śrubkę odkręcę, to skuter gaśnie. Da się jeszcze podwyższyć obroty są przedłużoną, ale skuter wyraźnie gorzej wtedy pracuje. Tego gaźnika nie da się wyregulować, chociaż najlepiej pracuje z srubka wkrecona do końca. Praca skutera jest niestabilna, często gaśnie, często sam wskakuje na obroty, po nagłym dodaniu gazu muli. Robię coś źle? Gaźnik na 100% sprawny, wyczyszczony, wyjęty z innego winnera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2012, 19:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 11:23
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie/RMI
Pojazd:
Siema ja mam troszkę inny problem niż inni gaźnik miałem regulowany jakieś 2 miesiące temu jak było cieplo i w ogóle, teraz gdy skuter postoi na polu na chłodzie kilka godz. to mam problem z jego odpaleniem a dokładnie, odpala ale na chwilke i gaśnie, musze pobawic sie ssaniem i po jakimś 5,6 odpalaniu obroty silnika powoli rosną i równaja się i można powoli ruszać, w sumie taki sam problem miałem zawsze rano tylko, że odpalal i na wolnych obrotach śmigal jak dodawałem gazu to go muliło, ale po jakiejś chwilce można bylo ruszać. Nie wiemm rozgrzał sie troszke czy co.. Na czym polega mój problem> Co mu Brakuje, a czego mam zbyt dużo? Pytanie skierowane do wlaściela postu, widac ze sie znasz, jak ktos miał podobny problem niech pisze. Rozchodzi sie o Aerox 100ccm.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 19:17 przez domel704, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2012, 7:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2012, 11:23
Posty: 33
Lokalizacja: Podkarpacie/RMI
Pojazd:
Hmm.. przy swoim gaźniku posiadam tylko 2 śrubki powietrze i ustawienie iglicy. A tu mówione jest o 3 śrubkach: ustawieniu mieszanki= paliwo, ustawieniu iglicy, a śrubka od jałowych to jaka ??

Może ktoś regulował aeroxa 100ccm, prosiłbym o pomoooc!!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 17:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
domel704, są 2 śrubki: jałowe obroty i mieszanka, ustawienie iglicy to nie śrubka




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2012, 11:37 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam Panowie mam mały problem z moim gaźnikiem cylek to 72 cc china 4t dysza zmieniona na 85 nie mogę ustawić tak gaźnika by świeca była kawa z mlekiem ( odpowiednie spalanie mieszanki) srubkę od mieszanki mam wykręcona o 2 obroty wtedy skuter chodzi stabilnie nie przerywa itd ,schodzi i wchodzi na obroty , elektroda jest troszkę czarna lekki nagar lecz izolator /elektroda w ceramice nabiera koloru kawy z mlekiem , sam nie wiem co mam teraz zrobić bo jak dam 1,5-2 obrotów to jakby mieszanka była za bogata ale jak dam powietrza to wtedy swieca jest cała białą to nie dobrze wtedy dla silnika chyba zostawie na 2 obroty niech mieszanka bedzie troszkę bogatsza niz uboga a wy co o tym myślicie ? , jakieś porady ?.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 sie 2013, 15:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2013, 11:05
Posty: 2
Pojazd:
Bardzo przydatny art, jet force wyregulowany idealnie, dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2013, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 9:22
Posty: 567
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Apropo regulacji, bo wczoraj zamówiłem zawór oryginalny i nowy pasek Dayco.
Jeśli przy Runnerze 50 skaczą sobie wolne albo na stopce bocznej są jedne, zaś po wyprostowaniu skutera się zmieniają to winą według Was jest zawór ?
Dodam jeszcze to, że paliwo zalewa mi powoli filtr powietrza.
Gaźnik Weber 12.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 12:08 
*

Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:20
Posty: 4
Pojazd:
Proszę o pomoc. Która śruba jest do regulacji obrotów a która do regulacji mieszanki. Czy to jest ta złota pod kątem(po lewej stronie), czy srebrna schowana(po prawej)?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e53 ... f2ec0.html

Z góry dziękuję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 12:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2013, 20:28
Posty: 45
Lokalizacja: Okolice Torunia
Pojazd: Smc Rs
Ta srobka od lewej strony jest od mieszanki a ta druga jest od obrotow :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 15:09 
*

Rejestracja: 01 kwie 2014, 11:20
Posty: 4
Pojazd:
Czy może ktoś to jeszcze potwierdzić.?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 20:44 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
pod kątem to od powietrza, a na prosto 90* od przepustnicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy