Dzisiaj jest 12 lut 2025, 5:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 lip 2014, 22:36 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:26
Posty: 71
Lokalizacja: ok Ostrowca Świętokrzyskiego
Pojazd: zipp vega 50
Witam. Mam problem, musze wymienić uszczelkę pod miską ale nie wiem jak się do niej dostać. Co muszę odkręcić?
Z góry dzięki ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 lip 2014, 22:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Zacznijmy od tego ,że jedyna uszczelka to jest pomiędzy karterami , musisz rozebrać cały silnik na części pierwsze. Miski nie da rady rozkręcić od dołu jak w aucie ziomek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 21:59 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 21:26
Posty: 71
Lokalizacja: ok Ostrowca Świętokrzyskiego
Pojazd: zipp vega 50
ale kartery mam szczelne tylko bije olej tak zaraz za magnetem, tam jest jakieś 4 sruby. I nie pod spodem tylko z prawej strony patrząc od tyłu. Jest wlew oleju i zaraz za tym jest właśnie przeciek i to nie na łączeniu karterów tylko bardziej w prawo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2014, 22:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
magneto iskrownik wykrecic tam jest pare sróbek na klucz 8mke i rozpoławiac oczywiscie silnik z ramy wyciagnac i pozadnie wyczyscic z piachu zeby do srodka syfu niewleciało




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 20:26 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Sprawdź dokładnie skąd wydostaje się olej. Czy jest to z uszczelki pod cylindrem ,czy tej która łączy karter wału korbowego. Aby rozpołowić silnik musisz się pozbyć zarówno z lewej jak i prawej strony całego osprzętu. Zdemontować przeciw talerz ,wariator ,z drugiej strony w zależności od wersji pompę wody /wentylator następnie koło magnesowe. Kiedy mamy już wszystko zdemontowane i odkręcone wszystkie śruby trzymające owe połówki karteru przystępujemy do jego rozpoławiania. W tym celu można zaopatrzyć się w specjalne urządzenie lub zasięgnąć poradnika który znajdziemy w dziale zrób to sam i zrobić urządzenie własnoręcznie używając do tego zaledwie kilku prętów gwintowanych ,nakrętek i płaskownika.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy