Dzisiaj jest 20 mar 2025, 20:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 wrz 2014, 21:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2011, 13:27
Posty: 267
Pojazd: Honda nsr

Ostrzeżenia: 1
Miki6830 gówno prawda, dobre silniki 4t robią po ~50 tyś średnio bez awarii, jeśli dbasz, potem robisz rozrząd, łożyska i standardowo szlif albo honowanie + tłok z pierścieniami, w 2t więcej niż 25 nie ma szans, robisz całą górę ( cylek rzadko kiedy nadaje się do honowania), tłok, korbowód, wszystkie łożyska.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 paź 2014, 8:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
bum^^ pisze:
robisz rozrząd, łożyska i standardowo szlif albo honowanie + tłok z pierścieniami

Wyjdzie Cię o wiele więcej niż remont 2t. Przecież nie trzeba za każdym razem zmieniać łożysk i korbowodu, ewentualnie cylinder to szlifu i wszystko. Wszystko to można samemu zrobić, a w 4t wątpię by ktoś bez odpowiedniej wiedzy zrobił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 12:38 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 22:26
Posty: 144
Pojazd: Peugeot XPS
Miki6380 to prawda że remont 2T jest tańszy od 4T ale bardziej to się ukazuje gdy porównamy remont full crossa 250 4T a 250 2T w 4T tłok,wałki,popychacze,dźwiegienki,pierścienie a w 2T raz na sezon wymiana tłoka i śmigasz.




_________________

Peżot ixpees :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2014, 13:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 20:00
Posty: 480
Lokalizacja: Asa Bay
Pojazd: AR 147
SeBa26, w końcu ktoś coś tu rozumie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2014, 13:54 
*

Rejestracja: 12 lut 2014, 0:29
Posty: 111
Pojazd: ałto
Najpierw poczytajcie i dowiedzćcie się czegoś na temat łożysk igiełkowych na złączeniu korby i tłoka. Potem łożyska na wale i na koniec sam korbowód. W wyżyłowanych 2t wraz z tłokiem i cylindrem wymienia się łożysko igiełkowe, a co 2-3 remonty korbowód i łożyska na wale. Inaczej zrobi Ci sieczkę w silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 20:15 
**

Rejestracja: 17 kwie 2010, 22:19
Posty: 372
Pojazd:
Jedziecie na tą tzr że udaje ścigacza itp. a co zipp pro itp nie udaje? Ale nie w tym rzecz w tym temacie. Każdy sprzęt ma wady i zalety ale Panowie do jasnej cholery nie porównujcie 50ccm do 125ccm. Z chiną jest loteria jak się trafi mój kuzyn i jego kolega kupili w tym samym czasie dwa nowe skutery jakieś chiny Lizard czy coś takiego. Kolega kuzyna przez 3 lata zrobił 10tys km i skuter postawił w kąt bo ma samochód natomiast brat na następny dzień po zakupie grzał już na serwis bo po zapaleniu świateł padał bezpiecznik naprawili mu to ale silnik żłopał olej kopcił piszczał trzeszczał itp. Zrobił nim 5 tys zatarł się przesiadka w samochód. Z chinolami wieloma miałem styczność udane i mniej osobiście nigdy bym tego nie kupił za dużo naoglądałem się połamanych ram, wahaczy itd. Ja w tym samym czasie co oni kupili te swoje lizardy za coś ponad 4tys. Kupiłem peugeota sf1 z 2001 roku 27tys przebiegu po remoncie kapitalnym. Jaki był śmiech mojego kuzyna bo stary porysowany duży przebieg ile będzie to palić itp. W ciągu roku robiłem 4/5tys. i chodził fakt palił litr więcej (olej wychodził nam jednakowo bo jego nawet po remoncie w ramach gwarancji pił olej). Ja swoim zawsze i wszędzie jeździłem ba nawet nie jedno krotnie woziłem jego dupsko bo nówka się rozkraczyła.
Moje zdanie na temat chinoli może nie jest obiektywne bo osobiście nie posiadałem ale miałem styczność z różnej maści motocyklami z chin silniki loteria (jeżeli chodzi o skuterowe i poziome o pionowych mam dobre zdanie).
Jeżeli chodzi teraz o nadwozie nie oszukujmy się że w klasie motorowerów w obecnych czasach jeżeli chodzi o nówki ciężko o dobrej jakości plastiki z dobrym spasowanie itp i tak większość gimnazjalistów patrzy "świeci się, wygląd ścigacza! mamo/tato kup"
Osobiście chińczyka bym nie kupił jeżeli miałbym dać za niego więcej jak 1000zł, ale nie ukrywam że od pewnego czasu chodzi mi po głowie jakaś senda/dt czy coś podobnego z chińskim 250 4t takie tanie latanie po polach.
Jak czytam ten temat rażący jest tu poziom kultury. Panowie większość z was nie zna się osobiście a ciśniecie się od dzieciaków itp. Moim zdaniem każdy powinien wyrazić swoje zdanei an ten temat napisać jakieś plusy minusy i ewentualnie jakiś post by dopytać kogoś dlaczego ma takie zdanie dlaczego się z nim nie zgadzasz itp a nie wałkować przez 4 strony to samo "zetka 50 z silnikiem 125 objedzie tzr 50 która tylko udaje ścigacza" Dla mnie osobiście wszystkie sprzęty do 50/60KM mogą tylko ścigacze udawać a właściwie "motocykle sportowe"




_________________

adrian176 pisze:
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4154.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4146.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4156.JPG
file:///C:/Users/jarek/Desktop/Rieju$$/IMGP4151.JPG

Miszcz !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 05 paź 2014, 21:55 
Miałem chińczyka NOWEGO - jeździł, zepsuł się, jeździł i jeździł jakoś tam. Osiągi miał nawet fajne w porównaniu do innych skuterków.
Kupiłem potem markowca starego i używanego - całkiem inna charakterystyka, inne uczucie, inne plastiki.

W ogóle odniosłem wrażenie, że chiński jednoślad był taki płytki, cienki, inne ruchy manetką, plastiki tandetne (zaczepy szczególnie), natomiast na markowcu czułem się tak elastycznie, dynamicznie i jakoś tak bezpieczniej.

W markowcu jak i w chińczyku grzebało się, chociaż jakbym kupił nówkę markowca to może by tak nie trzeba było grzebać oprócz tuningów. Ja miałem staroć, natomiast koledzy mieli szczęście kupić nowe markowe jednoślady z salonu. Przez długie lata, zanim zaczęli bawić się w tyning tylko lali paliwo i uzupełniali olej do dozownika - wszystko.

Na chwilę obecną nie ważne co, skąd, za ile - wykluczam wszystkie 2T na co dzień, nie mam już nerwów na to :D




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy