Dzisiaj jest 15 lis 2024, 6:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2012, 14:36
Posty: 8
Pojazd:
Witam.
Kupiłem kilka dni temu skuter. Problem jest jeden.. elektryka. Wszystko ok, pali, jeździ.. Jednak napięcie jest inne niż być powinno. A mianowicie na "żarówkach" napięcie mam 24V, a na końcówkach do akumulatora 17-18V .
Czy będzie to związane z awarią regulatora napięcia czy może ktoś grzebał w iskrowniku? Czy może jeszcze coś innego?

Pozdrawiam i liczę na szybką pomoc.

_____________________________________________
edit.
Dodam, że nie wszystkie kabelki, kostki są podłączone. Tzn. wychodząca z akumulatora większa kostka na 2 piny (to chyba od rozrusznika) i dodatkowo 3 inne kabelki w tym miejscu(podejrzewam, że to 2 od zbiorniczka oleju, którego nie ma i 1 od czujnika temperatury). Licznika chwilowo nie mam więc i tamtejsze kostki nie są podpięte.

Ktoś pomoże?



_______________________________________________
04.10.2014

Wiadomo już, iż muszę mieć sprawny iskrownik.
Jestem w posiadaniu iskrownika, który różni się nieco od oryginału.. Jedyną różnicą jest 1 kabelek wychodzący z impulsatora zamiast dwóch .
Potrzebuję wiedzieć co w tym momencie mam zrobić - jak to podłączyć.. Chodzi mi tylko o przewód z impulsatora.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=242848
Piaggio NRG Mc3 perełka by Słodki^^


Ostatnio zmieniony 04 paź 2014, 8:26 przez slodki, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 wrz 2014, 21:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
na stówe iskrownik ktoś przewijał i lipnie mu poszło musisz albo przewinac na dany woltaz albo kupic nowy iskrownik szczerze radze to drugie




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2012, 14:36
Posty: 8
Pojazd:
Wiadomo już, iż muszę mieć sprawny iskrownik. Na tym rezystancja jest zbyt wysoka, stąd inne napięcie. Mianowicie między masą a białym i masą a czerwonym opór oscyluje w granicach ok. 3,4 Omy.

Jestem już w posiadaniu iskrownika, który różni się nieco od oryginału.. Jedyną różnicą jest 1 kabelek wychodzący z impulsatora zamiast dwóch .
Potrzebuję wiedzieć co w tym momencie mam zrobić - jak to podłączyć.. Chodzi mi tylko o przewód z impulsatora.

Domyślam się, że ten drugi jest niepotrzebny?
Ponieważ teraz kiedy mam dwa kabelki przy impulsatorze to jeden idzie na mase.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=242848
Piaggio NRG Mc3 perełka by Słodki^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 19:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Przełożyć impulsator i tyle.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2012, 14:36
Posty: 8
Pojazd:
Ok, wpadłem na to w trakcie.. nie byłem pewny czy jest tu taka opcja..
Jednak problemem chyba nie byl iskrownik chociaż tego wcześniej nie sprawdzałem.
Są dwa podpunkty tej sytuacji.
- bez akumulatora -
Na kostce od żarówki przedniej lampy napięcie jest 17-18V na wolnych obrotach ale kiedy włożę żarówkę miernik pokazuje nagle 0V a żarówka nie świeci. Tak jakby prąd uciekał. Po dodaniu gazu nic nie zmienia.

-z akumulatorem-
Przed włożeniem żarówki, na kostce jest napięcie około 5V czyli jakby różnica napięć 18 - 12,8(akumulator) = 5,2V. Po włożeniu żarówki jw. czyli brak napięcia a na żarówce brak reakcji.

Zaznaczę tylko, iż akumulator jest nówka, iskrownik również i sama żarówka prosto z pudełka :)
Licznik nie jest podłączony, przerywacza kierunków też brak.. czujnik temperatury odłączony jak i sam zbiorniczek oleju.
Podaje te informacje ponieważ przy NRG po wyjęciu zbiornika oleju nie ma prądów bo jest tam dodatkowo przejście i trzeba dwa kabelki zewrzeć.
Tu jest zupełnie inna sytuacja ale może ktoś mi pomoże.. bo bez świateł nie da rady jeździć w mojej okolicy ze względu na kontrole drogowe itp.

Czy będzie to wina regulatora napiecia?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=242848
Piaggio NRG Mc3 perełka by Słodki^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
na sam pocztek sprawdz zarówke czy napewno sprawna ja kupiłem kiedys nówke to w ogóle masy niebyło i musiałem podłaczyc długie i krutkie razem zarówka fabrycznie uszkodzona podczas montazu a z napieciem nie pomoge nieznam sie




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2014, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2012, 14:36
Posty: 8
Pojazd:
Żarówka sprawna bo świeci elegancko przy podłączeniu do akumulatora :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=242848
Piaggio NRG Mc3 perełka by Słodki^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2014, 10:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
No to nie pozostaje nic innego jak podmienić regulator i sprawa trochę się rozjaśni.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 paź 2014, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2012, 14:36
Posty: 8
Pojazd:
Ok. Postaram się podmienić. Mam jeszcze jakiś regulator od Hondy ale musze ogarnąć piny bo tam jest kostka kwadratowa a w roxie płaska :) tylko tyle mogę na szybko zadziałać.

-- 5 paź 2014, o 17:07 --

Panowie, to nie regulator napięcia.
Co to może być?

-- 18 paź 2014, o 11:29 --

Niestety nikt nie pomógł.. Tyle "roxiarzy" na forum.
Na szczęście sam doszedłem ; ))

Pozdrawiam.
temat do zamknięcia..




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=242848
Piaggio NRG Mc3 perełka by Słodki^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy