W ogóle to teraz zauważyłem dopiero że brak ich na magazynie. No ale są przecież inne sklepy internetowe ;]
@TurboKillYou
Jaja se robisz?
Pierwotna wychodzi ze sprzęgła, potem jest zębatka pośrednia i na końcu wtórna na koło.
Obrazek 1
Obrazek 2
Dorzucam opis z produktu.
Oryginalne przełożenia są przewidziane do seryjnej mocy. Zwiększając ją należy pamiętać o zamontowaniu odpowiednich przełożeń. Większa moc silnika razem z odpowiednim przełożeniem pozwoli na lepsze oddawanie mocy na tylne koło, co bardzo korzystnie wpłynie na prędkość maksymalną skutera oraz zwiększy żywotność silnika.
Czyli powiedzmy że teraz jedzie te 70km/h i buczy, ledwo staje na koło. To po zmianie przełożeń i tuningu napędowym, albo tuningu silnika te pare ząbków może robić diametralną różnice.
Powiedzmy że na serii jeden obrót koła to 14-15 obrotów, czyli dość dużo, do tego dochodzi mała moc i ciężar ciała. Zwiększając moc silnika i zmniejszając ilość obrotów sprzęgła na koło. Tylne koło będzie napędzane szybciej i mocniej.
Znalazłem coś takiego może wam się przydać
https://www.youtube.com/watch?v=VDcAYjBuFUY