Dzisiaj jest 16 lis 2024, 4:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 gru 2014, 17:35 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Witam
Hurricane to seria ale niedługo zakładam Next-r oraz sprzęgło 107 tec-a



Jaką twardość sprężynek i centralki dać aby fajnie rwał na koło?, w domu posadam centralkę stage6 medium i białą malossi oraz sprężynki czerwone stage6 i z zestawu tec niebieskie i czerwone ( do stuntu lepsze jest miększe sprzęgło?)
Mogę dokupić centralkę oraz sprężynki jeśli te się nie nadadzą .

W jakią wagę celować jeżeli chodzi o wagę rolek??

ref


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 gru 2014, 23:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Pod stunt mocniejszy cylek i mniejsze przełożenia, a potem dopiero wydech i regulacja napędu.
Keewaya nie podniesiesz na 50cc seria z blokadą na przełożeniach.

Policz sobie ile obrotów sprzęgła potrzebujesz do obrotu koła 360 stopni. Jak 14 i więcej to trzeba wymienić przełożenia an tylne kolo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2014, 19:02 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Może ktoś inny też się wypowie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 gru 2014, 21:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Jak chcesz tanio to full seria + china 70 i jakoś to pojedzie




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2014, 10:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Jak się bawiłem z kumplem tuningiem swojego czasu. To kolega był zmuszony wymienić cylinder, bo padła kompresja i kupił właśnie jakiś chiński 70cc. Ja byłem na etapie wymiany wydechu i wariatora po regulacji i go brałem na prostej, powoli ale brałem ;]

Jednak na koło stawać nie chciał, mimo że zdarzało mi się po deszczu podczas ruszania, poślizgi na tylnym kole, czyli że ładnie rwał.
Tak więc wydaje mi się że możesz iść w dwie strony, ale bez przełożeń się nie obejdzie. Czyli dobry wydech i wario z regulacją + przełożenia, albo sam cylek 70cc + przełożenia. Ale na bank przy 50cc po zmianie przełożeń będzie brakować w niektórych momentach mocy np jadąc pod górkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2014, 17:47 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
mysiopysio |X| dzięki za fajną odpowiedz :) na pewno cię posłucham i wymienię co trzeba :) a co do tych przełożeń to na jakie zmienić ?? masz jakiś link czy coś dla porównania??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2014, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
Wpierw musisz się dowiedzieć ile ząbków mają twoje przełożenia. Czyli wykręcić tylne koło.
Na mielochu jest nie wielki wybór dla keeway i trzeba dać te 600zł z stage6 pierwotna i wtórna.

http://shop.mieloch.pl/lista,cSKUTERY,s ... ona1.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 gru 2014, 21:22 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
a co to jest ta przekładnia pierwotna i wtórna??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2014, 9:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2014, 10:40
Posty: 144
Pojazd: Matrix
W ogóle to teraz zauważyłem dopiero że brak ich na magazynie. No ale są przecież inne sklepy internetowe ;]

@TurboKillYou
Jaja se robisz?
Pierwotna wychodzi ze sprzęgła, potem jest zębatka pośrednia i na końcu wtórna na koło.
Obrazek 1 Obrazek
Obrazek 2 Obrazek

Dorzucam opis z produktu.
Oryginalne przełożenia są przewidziane do seryjnej mocy. Zwiększając ją należy pamiętać o zamontowaniu odpowiednich przełożeń. Większa moc silnika razem z odpowiednim przełożeniem pozwoli na lepsze oddawanie mocy na tylne koło, co bardzo korzystnie wpłynie na prędkość maksymalną skutera oraz zwiększy żywotność silnika.

Czyli powiedzmy że teraz jedzie te 70km/h i buczy, ledwo staje na koło. To po zmianie przełożeń i tuningu napędowym, albo tuningu silnika te pare ząbków może robić diametralną różnice.

Powiedzmy że na serii jeden obrót koła to 14-15 obrotów, czyli dość dużo, do tego dochodzi mała moc i ciężar ciała. Zwiększając moc silnika i zmniejszając ilość obrotów sprzęgła na koło. Tylne koło będzie napędzane szybciej i mocniej.

Znalazłem coś takiego może wam się przydać
https://www.youtube.com/watch?v=VDcAYjBuFUY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2014, 20:21 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Aha wielkie dzięki :) Tylko żeby to jeszcze trochę tańsze było :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy