Dzisiaj jest 14 lis 2024, 18:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 gru 2014, 20:48 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
Witam. podczas regulacji gaźnika chyba za mocno katowałem swoją sr 50 na stopce. na drugi dzień gdy chciałem odpalić zblokowało się tylne koło i nie palił z kopki ani z rozrusznika. podejrzewałem że to zatarcie. Wymieniłem cylinder na nowy wraz z tłokiem dalej to samo. ściągnołem dekiel odkręciłem sprzęgło by ocenić jego stan, okładziny były mocno wytarte więc wymieniłem sprzęgło na nowe przy okazji również pasek, poskładałem wszystko. skuter dalej nie odpala i koło się blokuje dodam że po wyjęciu sprzęgła koło kręciło się tak jak trzeba. nie mam pojęcia co jeszcze może być nie tak. proszę o jakieś rady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 gru 2014, 21:53 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Zdejmij głowicę ,oraz cylinder i sprawdź stan korbowodu i samego wału. Być może tam się coś zblokowało.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2014, 10:44 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
Korbowód jest w porządku. Co do wału to niewiem jeszcze, muszę chyba rozpołowić silnik. koło obraca się gdy zdejmę sprzęgło gdy znów założę to blokuję się.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2014, 11:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A wal ogólnie sie kreci?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2014, 11:49 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
wał się kręci. Rozrusznik kręci ale słabo,akumulator jest naładowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2014, 14:04 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A wal sie kreci z oporem czy lekko?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 gru 2014, 22:24 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
zdjołem pasek i wariator i zaczołem kręcić wałem, wał kręci się ale tak jakby z oporem. A czy to może być wina sprzęgła? może coś żle poskładałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 21:41 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
To zrób próbę odpalenia bez paska...
Wtedy wykluczysz albo sprzęgło albo wał.
No chyba, że już problem rozwiązany ;)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 gru 2014, 22:08 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
Po czym stwierdzę że jest to wina wału lub sprzęgła?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2014, 10:31 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak odpalisz bez paska to wał jest ok a coś ze sprzęgłem. Jak nie daq rady kręcić bez paska to coś na wale siedzi... :)




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2014, 12:19 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
A czy wariator musi być założony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2014, 13:08 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
prince pisze:
A czy wariator musi być założony.

Tak




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 22:07 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
Próbowałem odpalić bez paska i nic, wał się kręci ale nie płynnie obraca się i w pewnym momencie staję i znów się obraca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2014, 11:39 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Rozbierz cyla i zobacz co i jak tam. Może tez być krzywy wal, ale najpierw zdejm cylka i wtedy jeszcze pokręć wałem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2014, 16:07 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
Założyłem nowe sprzęgło i dzwon i koło już się nie blokuje. A co do cyla to muszę go jeszcze raz rozebrać, jest słaba kompresja bo kopniak chodzi bardzo lekko może dlatego że po zdjęciu głowicy dałem tą samą uszczelkę jeszcze raz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2015, 8:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
No jesli koło sie blokuje to wine moze miec tylko dzwon lub sprzegło :)
Co do kompresji to tylko weryfikacja pierscieni, tłoka oraz gładzi cylindrowej.
Albo squish za duzy.

Mozesz wlozyc sam pierscien w tuleje cylindrową i sprawdzić przerwe na zamku.
Do wymiany gdy przekroczy 0.8mm-1.0mm.
Nowe są powiedzmy : "na żyletkę" - taka mała przerwa zamkowa :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2015, 9:33 
*

Rejestracja: 07 gru 2014, 21:28
Posty: 12
Pojazd: APRILIA SR 50
Pierścienie tłok i cylek są nowe jeszcze nie eksploatowane. Dzisiaj rozbiore cylek założe nową uszczelkę pod głowice bo starą zakładałem dwa razy i może są jakieś przedmuchy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 32 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy