Dzisiaj jest 30 lis 2024, 12:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2015, 18:37 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
Witam. Posiadam gilerę gsm 2003 rocznik z silnikiem ebs50 . Mam z nią problem , silnik zrobiony (szlif, nowe pierścienie i tłok, planowanie głowicy z cylindrem). Wszystko działa bez zarzutu ale jest problem, ponieważ kapie z wydechu jakaś maź .Ustawiłem lepiej gaźnik, co na chwilę pomogło na jakieś 100 kilometrów ,i kapać znów zaczęło. Dowiedziałem się że przyczyną kapania może być jakieś mikropęknięcie na głowicy lub cylindrze, uszczelniacze wału ( ale ze skrzyni olej nie ubywa) . Proszę o pomoc !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sty 2015, 19:54 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
może wydech nieszczelnie połączony z cylem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sty 2015, 20:00 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
na połączeniu z cylinrdem nie kapie tylko na łączeniu dyfuzora z końcówką , a jak się nazbiera większa ilość tego w końcówce to i z samego końca wydechu kapie na felge i tarcze ;/ . a kapać z wydechu przecież nie powinno nic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 1:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Regulacja gaziora, nie przepala Ci mieszanki i wywala wydechem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 12:25 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
tylko o to chodzi że gaźnik ustawiony myślę że dobrze jest , bo jak ustawiłem go jakieś 3 tygodnie temu i od tego czasu zrobiłem może jakieś 100 km i znowu zaczęło kapać (pomogło tylko na chwile)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 14:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A jaki ogólnie gaźnik masz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 15:45 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
seria dellorto 14, ale to gaźnik raczej nic nie ma do plucia tą mazią




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 16:11 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
waty pewnie nie masz...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 sty 2015, 17:36 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
a co ma wata do plucia ? o:O kapać nie powinno nic z wydechu tak czy siak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 4:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wiesz ze gaźnik może się ponownie sam rozregulowac? Ustaw go ponownie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 14:46 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
no dobra spróbuje ;p , ale wątpie że to coś da

-- 05 sty 2015, 15:46 --

regulacja nic nie daje . prawdopodobnie pęknięta głowica ,bo jak sprawdzałem wszystko to wyszło, że najprawdopodobniej ciągnie płyn chłodniczy i dlatego powstaje ta maź ;/ . Teraz trzeba będzie się zastanowić nad jakimś cylkiem fajnym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 16:43 
*

Rejestracja: 16 wrz 2013, 17:22
Posty: 153
Pojazd: Yamaha aerox/Aprilia leonardo
a może po prostu za dużo oleju do benzyny dodajesz lub dozownik za dużo dodaje i dlatego tak jest !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sty 2015, 22:11 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
lałem do baku zawsze 100ml na 5l benzyny i kapało , zacząłem do dozownika lać bo myślałem że nie będzie kapało , ale i tak kapie. Także że za dużo oleju leje to jest niemożliwe ,a przyczyna leży gdzieś indziej, a nie w oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2015, 8:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A może wydmuchało Ci uszczelkę pod głowicą? Sprawdź w jakim stanie tam uszczelki masz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2015, 14:46 
*

Rejestracja: 13 gru 2014, 19:31
Posty: 18
Pojazd: Gilera gsm
uszczelka jest w porządku, bo jakby była uszkodzona to by podciśnienie robiło i by płyn do zbiorniczka wywalało . Może uszczelniacz wału od strony sprzęgła jest uszkodzony i bierze troszke oleju i dopiero kapie . Mam w wolnej chwili go wymienić i zobaczę czy przestanie kapać ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy