Najpierw robisz polerkę tak jak napisałeś papierkami coraz mniejszej gradacji.
Drugie odtłuszczasz cały wydech rozpuszczalnikiem (aceton)
Trzecie opalasz spawy palnikiem (jedziesz ogniem wzdłuż spawów aż te zrobią się fioletowo-srebrne; użyj małej dyszy w palniku efekt będzie lepszy)
Jak wydech trochę ostygnie możesz kłaść pierwszą warstwę klaru. Warstw połóż tak z 3-4. Pierwszą bardzo cienką "mgiełkę".
Co do papierka 1500 to sam próbowałem dawać lakier na taką polerkę i powłoka odpryskiwała się po 3 miesiącach.
Obecnie mam już pół roku wydeszek po 800 (po przepaleniu nie widać kolosalnej różnicy między 800 a 1500) i lakier trzyma się dobrze.
Pamiętaj żeby najdłużej polerować papierkami z grubym ziarnem. Najgłębsze rysy usuwa się najdłużej. Jeżeli będziesz cierpliwy efekt masz murowany
Edit:
Pokrywa jest wykonana z aluminium, więc nie musisz jej zabezpieczać przed korozją.
Pokrywę poleruje się na lustro, papierkami do 2500 i pastą polerską (polecam ALU Polish Chrome Motula, ale K2 też da rade tylko dłużej trzeba jeździć filcem)
Pokrywa po miesiącu, jak jeździsz w deszczu nawet szybciej, zacznie zachodzić matem. Wtedy przecierasz ręcznie szmatką z pastą polerską i jest jak nowa.