Dzisiaj jest 24 lis 2024, 4:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2015, 21:51 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Witam, dziś wracając ze sklepu skuter zaczal dziwnie pracować, właściwie jak juz jechałem do sklepu z gorki i tak gdzieś w pol manetki mial mula, takie buu ake jechał, będąc przy sklepie wydawało mi się ze coś śmierdzi dziwnie jakoś ale nie myślałem ze może to skuter być,
Kontrolka oleju świeciła się ciągle czemu tez nie zwracam uwagi bo było zawsze jak się skuter przechylio ok
Dojechałem pod dom, pomyślałem ze moze sie zatarl, wziąłem wlalem oleju di zbiornika trochę i przestała świecić kontrola wiec chyba olej był? paliwo gdzieś z pol litra wziąłem i nalalem oleju na oko i wlalem takie do banku, odpaliłem od kopa pogazowalem, niby wszystko ok, jadę na asfalt i oczywiście chwile jadę, manetka w połowie a skuter opada z mocy i słabo ciągnie, dalem na full i nie wiele lepiej, wiec dojechałem na troszku gazu pod dom ( ok 20km/h)
Skuter pali od kopa
Nic więcej nie sprawdzałem i chciałbym zapytać co o tyn myślicie , czy mogł sie zatrzeć? W sensie czy objawy na to wskazuja?
Moze cos innego?


Ostatnio zmieniony 25 lut 2015, 0:51 przez adrjian, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lut 2015, 21:52 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Jeśli nie dostawał oleju,to możliwe :/ Najlepiej zdejmij i sprawdź cylinder :wink:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2014, 21:10
Posty: 20
Lokalizacja: poreba XD
Pojazd: pg mc3
U mnie był podobne objawy jak mi pierścienie strzeliły.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2015, 22:44 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Jutro może zajze do niego
Kurcze no pechowy dziś dzień
Przypominam sobie ze ostatnio jak jechałem to skuter mial chwilowy mocny zryw przu ruszaniu ale myślałem ze ti sprzęgło coś bie tak i olalem
Pierścionki hmm no skuter caly czas normalnie chodził i nie Słyszałem żadnych stukow
Olej wydaje mi się się ze był mo troszkę wlalem i przestało świecic wiec coś musialo być chyba,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 14:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Po 1 wykup korki z polskiego :evil:
Po 2 jak by się zatarł już by nie odpalił :wink:
Po 3 sprawdź kompresję.




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 14:35 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Teraz będę musiał pchać do mechanika ta kompresje zbadać bo na takim szkoda męczyć skutera,
Oczywiście najpierw zapytam czy ma do tego narzędzie xD
Jak nie to odkrece cylinder wkoncu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lut 2015, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
adrjian pisze:
Teraz będę musiał pchać do mechanika ta kompresje zbadać bo na takim szkoda męczyć
Oczywiście najpierw zapytam czy ma do tego narzędzie xD
Normalnie można kopac kopka zamiast rozrusznika?

Facepalm (czyt.tak można) :D




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 18:49 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Witam, dziś wlalem do skutera paliwo pokopalem odpalił, jadę jadę a tu nic, żadnego muka w połowie manetki jak wcześniej
Byken tez u mechanika i kompresja wg niego to 4 bary
Ale czy to nie dziwne ze wracajac od mechanika skuter bez problemu pod mała górkę jechał 45/h?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 19:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Powodów słabej kompresji może kilka.
- uszczelki przepuszczają
- zużyte pierścienie
- zużyte uszczelniacze na wale
- gładź cylindra w złym stanie

ale czy w ogóle na 4 barach kompresji palił by z kopa?




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 19:13 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Up
No
właśnie.. Moze to jeszcze na styk?
Pali od kopa, i to licznikowe 45km/h pod mała górkę,.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 20:19 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
45? to porażka bardziej...i ewidentny dowód na fatalną kompresję




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 21:22 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
scoot pisze:
45? to porażka bardziej...i ewidentny dowód na fatalną kompresję



W jakim sensie porażka ? Powinien jechać dużo szybciej? To była przypominam mała Górka a nie prosta droga
Skuter z miejsca ma kopa wg mnie

-- 27 lut 2015, 22:22 --

A właśnie
Cygan007
co do
:

- uszczelki przepuszczają - idealnie sucho
- zużyte pierścienie - słychać pierścionki właśnie chyba pisałem w jakims temacie innym
- zużyte uszczelniacze na wale - możliwe
- gładź cylindra w złym stanie - możliwe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 21:38 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no powinien szybciej...to nie 4t, mi na cylku zjechanym palił git jak na nowym a różnica w vmax 20km/h..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 21:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
odkręć wydech i zobacz przez okno wydechowe zrób zdjęcie aparatem z fleszem czy jest przytarty bo zatarty to na pewno nie jest
pewnie pierścienie przepuszczają już swoje przejechały




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 22:01 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
No ja używany kupiłem ten skuter z nie całym 15 tys przebiegu nie wiem czy jest jeszcze oryginalny tłok czy juz po szlifie ale ogólnie Piaggio powinien chyba wytrzymać 15k od nowości bez robienia z cylindrem, toros f16 mojego ojca ma jakies 15k i dopiero teraz zaczyna się cis dziać chyba

Edit
Uszczelke pod cylindrem mam zielona ojciec mówi ze napewno nie fabryczna i ze musual ktoś już zaglądać pod cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 22:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
wiadome ze silnik 15tys przejedzie bez wymiany tłoka jednak trzeba dbac kumpel miał chinola podróba minarelli dobity na maxa to jak załozył nowe pierscienie lub tłok z pirscieniami to jak przejechał 10 km do max 15 i juz go nie odpalił pierscienie sie scierały z jednej strony


a do tej uszczelki to nw jakie tam w piaggio sa koloru na oczy nigdy silnika nie widziałem jak na razie
najlepiej zamówic uszczelki nowe albo odrazu nowy cylek i po problemie




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 22:18 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
W innym temacie pytałem czy cylinder power force evo 70 z tlokiem 48mm da rade na oryginalne Łożyska z przebiegiem ok 16 tys km? Bo chyba bie były zmieniane, w każdym razie sa bez luzu jakiego kokwiek
Do tego byłby tecnigas next r?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 22:58 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Zrób te zdjęcie przez kanał albo zdejmij cylek i zdj tłoka/gładzi zrób, ja bym i tak stawiał na konieczność wymiany, przebieg nic tu nie ma do rzeczy, liczy się zużycie, cylek jakbyś miał brać to lepiej z jak najwytrzymalszym tłokiem a wydech to już zależy czy chcesz wycisnąć pełną moc z cylka czy zależy na żywotności




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 23:32 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Właśnie z tym power force evo 70 jest tłok meteor
Właściwie takie coś
https://motor-x.pl/cylinder-zeliwny-z-g ... mm-,p.html

W sumie to zależy mi żeby to miało moc pod górę jechać bez zadyszki
I oczywiście żeby cylinder trochę pozyl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lut 2015, 23:35 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
szczerze? wolałbym szlif serii + tłok vertex i do tego wydech next-r/zx/tt/z/extra i może gaźnik 17,5mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy