Dzisiaj jest 21 lis 2024, 17:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2015, 19:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Siema! Jaką dyszę do Dellorto 17,5? Silnik seria tyle co wydech założony i wario




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lut 2015, 21:32 
*

Rejestracja: 07 lis 2014, 18:49
Posty: 63
Pojazd: Longija
Popróbuj z 70 -80 to max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 21:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Kurde :/ Bo mam tylko 62, a potrzebuję na teraz tego, a z hajsiwem krucho żeby kupować cały zestaw :/ Nie da rady tego na 62 zestroić?




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 21:49 
*

Rejestracja: 07 lis 2014, 18:49
Posty: 63
Pojazd: Longija
Poco kupować cały zestaw jak masz seryjny cylinder ?
Kup 3 dysze 68,72,75 to ci wyjdzie z 10 zł i popróbuj .
Wiekszej dyszy nie trzeba, ja mam przy 70-tce dysze 75 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lut 2015, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Aaa no to zajebiście :D Ale jeszcze sprawdzę na dyszy 62 może akurat




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 7:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na dyszy 62 wyregulujesz spokojnie. Celuj rozmiarami jak wyżej podpowiadają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 15:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
No to dobrze :D W sobotę ogarnę i napiszę czy się udało :D

-- 01 mar 2015, 16:11 --

A mam jeszcze jedno pytanko co do gaźnika. Czy muszę mieć założone ssanie w nim? Czy najlepiej by było zatkać otwór od ssania czymś?




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:16 
*

Rejestracja: 07 lis 2014, 18:49
Posty: 63
Pojazd: Longija
Jak chcesz odpalać bez ssania ? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Bez ssania się da ;) Wystarczy go trzymać chwilę na obrotach. Kolega w MX nie miał ssania i jakoś żyje już 2 sezon ;)




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2015, 23:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Bez ssania da radę tylko będziesz się męczył z odpaleniem na zimnym. Likwidujesz to zaślepiasz ale jak jest sprawne to po co usuwać? Przy regulacji gaźnika pamiętaj aby czyścić świecę zapłonową, bo będzie "kłamało". Czyli jak był na niej osad "kawa z mlekiem" to dalej będzie na rozregulowanym gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 18:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Nie mam ssania w ogóle w tym gaźniku :/ Gdzieś się zapodziało. Dzięki za radę ;) Czy ja wiem czy taka męka? Dodam gazu i kopnę raz. Miałem chwilę gaźnik bez link ssania ale było zatkane

-- 11 mar 2015, 19:03 --

Mam jeszcze jedno pytanko :D Bo jednak 17,5 wylądowało w koszu :/ Czy seryjny cylek ogarnie dyszę 92 + stożek? Wiem, że regulacja zależy od silnika ale tak mniej więcej




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2015, 22:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
olek741 Zależy przy jakim gaźniku. Wytłumaczę Ci po krótiemu... Jak masz zapotrzebowanie na energię (głód) to jesz obiad wiadrem? Jak masz oryginalny gaźnik DellOrto 17.5 to powinien mieć ssanie automatyczne, jak jest usunięte to należy zaślepić szczelnie (mogę się mylić w tej kwestii). Jak masz serię, prócz wydechu to nie pakuj tam dyszy głównej z zakresu 90 i stożka, bo to czysta głupota. Celuj od 62 do 75 na seryjnym filtrze powietrza. Do tego zacznij zbierać kasę na regulację napędu, bo jak zmieniłeś wariator (wnioskuję z postów wyżej) to bez tego się nie obędzie). I w tym tkwi Twój problem, a nie w dobrym gaźniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2015, 12:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Napęd mam wyregulowany ;) Dellorto już wyrzucone do kosza, mam teraz gaźnik 16. A stożek chcę założyć tylko i wyłącznie dla dźwięku. Założę trochę większą dyszę np.: 75 i stożek i może się uda. W Dellorto nie było założonego ssania automatycznego. Gaźnik to PHVA czyli automat ;) Chciałem tyle co na ten moment założyć gaźnik i sprawdzić czy jeździ.




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 19:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
olek741 Czyli zmniejszyłeś gaźnik, chcesz założyć stożek do tego... Napiszę kolejny raz i ostatni.
Nie wyregulujesz tego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 19:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Wyregulować się da ;) Ogarnę to z kolegą, który miał w 16 stożek temat zamknięty




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 mar 2015, 19:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z miłą chęcią i ogromną niecierpliwością czekam na rezultat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy