Wszystko zależy od twojego budżetu oczywiście jeśli nie chcesz wymieniać wału no to coś klasy 70ccm sport teraz zależy co chcesz żeliwo czy nicasil do tego gaźnik 19mm poprawi chłodzenie wewnętrzne cylindra ;) na wale zalecana jest zmiana łożysk jeśli zostajesz przy org do gaźnika też trzeba dokupić króciec ssący więc zastanów się czy gra jest warta świeczki bo władujesz w to troche kasy można też zrobić to po kosztach na chińskiej malinie + tłok meteor'a tylko czy jest sens i w tym cylku wypluwa często uszczelki pod głowicą do tego cylindra ponoć wał pasuje wymienić. Ze spalaniem to różnie bywa :c zależy jak jeździsz ale pewnie minimum 5l trzeba liczyć
a klasa sport 70ccm przykładowe cylindry
Airsal sport 70 (nicasil)
Top Performance trophy 70 (żeliwo)
więc nie jest to taka prosta i co ważniejsze prosta sprawa :c wiec zastanów się czy nie lepiej pojeździć 50ccm i robić Prawko A2 czy A1 kupić coś mocniejszego niż bawić się w taki tunn
![:/](https://forum.mieloch.pl/images/smilies/icon_curve.gif)