Dzisiaj jest 05 lut 2025, 19:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2015, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
TDI i R32 nie pasuje za bardzo... Prędzej do wnętrza wpadną nowe dekory które dopasuję pod kolorystykę i takie moje marzenie to fotele czarną skórą obszyć dokładając org maty grzewcze. Skóra połączenie gładkiej skóry z skórą perforowaną wraz z czerwonymi lub niebieskimi przeszyciami i wyszytymi znaczkami TDI. Nie zamierzam ukrywać tego, ze to diesel jak niektórzy z zewnątrz R32 w środku R32 a pod maską diesel, to się trochę gryzie. Ale jak jest już tak dużo czerwonego to czerwone przeszycia jednak by były.


Ale na razie ważniejsze sprawy turbo i po obejrzeniu filmiku Tracza przekonał mnie do wydechu z kwasu 2,25-2,5". Potem felgi na wiosnę trzeba zrobić i blachy ogarnąć. Ważne sprawy na początek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 sty 2015, 20:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Prz3mas92 Chcesz full przelot ? :P ja u siebie tylko środkowy wywaliłem i wsadziłem dedykowaną rurę :D teraz muszę ogarnąć spawanie rm motors :D




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2015, 18:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
To diesel jest kat i końcowy komorowy. A chcę cały wydech od turbo zrobić 2,25" z przelotowym końcowym tłumkiem ale o tym pomyślę jak będzie już turbina.

A tymczasem dziś wpadł full FIS ale trzeba go oddać do zrobienie wyświetlacza, i ustawienia przebiegu bo jest nie całe 90k km :P

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2015, 18:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
To kata won :D ładny up ty masz łatwiej z fisem bo masz cana :(




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2015, 18:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2012, 12:02
Posty: 1143
Lokalizacja: Sędziszów Młp [RRS]
Pojazd: Suzuki Katana
zakładaj jak najszybciej ten licznik i dawaj fotki :D




_________________

Zajrzyj do Katany i skomentuj Click on this photo
Obrazek
Odwdzięczę się tym samym ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2015, 22:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Niestety licznik wymaga wymiany wyświetlacza :/ Miałem nadzieję, że wystarczy wymiana kleju przewodzącego na taśmie ale kryształy w wyświetlaczu zaczęły się rozmywać. Także jutro/po jutrze licznik jest wysyłany do naprawy.

Z kolejnych UP-ów

Zimna muszla GT1749VA trochę po przejściach ale już leży u tokarza z rdzeniem GT1749VB Brytyjskiej firmy oraz materiałem alu PA6 na złączkę przewodu powietrza doładowującego z turbo.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zapas powietrza do 1,65bara. Program na max 1,55bara będzie ze względu na to, że moje pompowtryski więcej już nie dadzą rady. Rozważam opcję z Downpipe 2,5" razem z przelotowym końcowym wydechem z kwasówki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2015, 10:56 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 19:40
Posty: 30
Pojazd: romet 747 4t
Ja zrobiłbym przelot 2.5 cala od początku do końca, wywalił kata i tłumik końcowy. Mam u siebie wywalonego kata i końcowy, a w miejsce kata wspawaną rurkę nawet nie wiem jakiej średnicy. Motor to 1.9 tdi ajm 115 i na seryjnej turbinie przyjemnie gwiżdże. U Ciebie na większej średnicy wydechu i większej turbosprężarce będzie jeszcze lepiej ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 20:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Robię dużo tras i wydech ma mruczeć a też tak, żeby łba nie urywało. Już nie ma kata i nie będzie. Będzie downpipe 2,5" i tłumik przelotowy końcowy 2,5". Dziś uruchamiam Fis-a bo konieczna była wymiana wyświetlacza w nim.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Prace nad turbo trwają i wyszło kilka kwiatków z którymi jutro muszę sobie poradzić.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lut 2015, 22:40 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Możesz spoko dawać przelot 2.5 cala ja w ibizie 1.9tdi mialem 250kucy i przelot 3cale autko do jazdy na codzień i było ok ładnie to chodziło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2015, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
"Gwizdek" Zrobiony, oddany do mechanika. W poniedziałek/wtorek okaże się jak pracuje.

W skrócie doświadczenia z budowy, Nigdy więcej jak bym wiedział wolałbym kupić używkę i oddać do regeneracji. Ale człowiek się uczy cały życie i trochę zabawy przy tym było i trochę więcej doświadczenia także ogólnie jako przygoda warto było ;)

Zimna muszla na zdjęciach jeszcze źle zamontowana została "popuszczona" aby mechanik mógł dopasować jej położenie do przewodu powietrza doładowującego.

Obrazek
Obrazek

Więcej zdjęć z prac:

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.412185728956835.1073741879.178858912289519&type=1

-- 6 mar 2015, o 16:25 --

Elementy wnętrza tj obudowa kolumny kierownicy, licznika, uchwyty w drzwiach były poniszczone w związku z tym zostały odnowione czarnym matowym lakierem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Doszła do tego parka nowych kluczyków. Trzeba zrobić im adaptację.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na dniach jadę robić program na 170KM zobaczymy ile wyjdzie w rezultacie wizyta na hamowni obowiązkowa :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2015, 0:20 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 19:40
Posty: 30
Pojazd: romet 747 4t
I jak tam Golf juz po programie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2015, 8:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2009, 19:36
Posty: 128
Pojazd: GOLF TDI
Z programem się wstrzymałem, nie będę go robił 2x. W marcu wraz z wizytą u blacharza, lakiernika będzie montowany większy intercooler, kolektor dolotowy obrócony w drugą stronę, klapa gasząca rozwiercona z wyrzuconym EGR-em i dopiero podnoszenie mocy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 mar 2015, 13:39 
*

Rejestracja: 21 lut 2014, 19:40
Posty: 30
Pojazd: romet 747 4t
Czyli set up to turbo takie jak w Arl(bardzo zdrowe bo składane od nowa), większy intercooler, egr out i przelot? Kata masz wywalonego? Masz jeszcze głowice na nowo poskładaną na wałku z sdi, więc jak pompki i sprzęgło będą w dobrej kondycji to ładne kreski na hamowni wyjdą;) Aż prosi się o mocniejsze pompki jeszcze;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy