Dzisiaj jest 12 gru 2024, 15:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2015, 10:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Witajcie, mam taki problem z jet force, otóż ostatnio go wyciągnąłem i zapaliłem po zimie , przed tem naładowałem troch akumulator, pochodził chwile i po chwili zgasł wszytsko zatrzymało się na liczniku nic nie dało się zrobić, pomyslałem ze bezpieczniki, no tak jeden był okej drugi spalony, lecz włożyłem nowy o odrazu spaliło go na nowo, dałem jakis inny tzn zamiast 10 to chyba 30 czy cos i niby nie spaliło ale nic nie świeci, immobilizer ani nic, a w akumulatorze słychać jakiesz szumienie, jak go wyciagne to szumienie ustaje, na innym aku jest tak samo? Jakies sugestie ? Zwarcie ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 kwie 2015, 10:52 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zdecydowanie zwarcie. Nie wstawiaj większych bezpieczników bo zamiast niego spalicz coś bardziej kosztownego. Po to właśnie jest bezpiecznik. Szukaj w obwodzie bezpiecznika zwarcia, jakieś przetarcie przewodów itp.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2015, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
a jeli okaze się ze kable nie są przetarte , co robić dalej ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2015, 20:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Sprawdź też masę u mnie w keewayu tak było i też jarał bezpieczniki :P ale obstawiam elektrykę gdzieś kabel pewnie się przetarł




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 14:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
jak sprawdzić masę ? przepraszam ale w elektryce to jestem zielony..
ps, na dniach się za to biore, mam juz rozebranego :D




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 kwie 2015, 21:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Sprawdź poszczególne połączenia z ramą. Pamiętaj, że niektóre "bebechy" jak regulator napięcia ma masę, którą jest metalową obudową. Przyjrzyj się dokładnie całej instalacji elektrycznej. Czasem wystarczy przeczyścić papierem ściernym miejsca "kontaktu". Obczaj też okolice rozrusznika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 17:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Panowie! Udało mi sie go odpalić, było okej, miałem juz składać, na kablach niby nie ma przerwania, lecz gdy go zapaliłem po kilku min zgasł, a teraz dzieje się cos takiego ze gdy podłącze akumulator w środku coś jak by 'syczało' , i regulator w tym momencie robi się ciepły, bezpieczniki niby się nie palą ale tez są ciepłe, jakies pomysły ? na akumulatorze od samochodu to samo.

-- 21 kwie 2015, o 17:11 --

up! up!




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2015, 9:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
odłącz regulator i zobacz wtedy. miałem w tym roku taki przypadek że było zwarcie w regulatorze. spaliło kawałek instalacji i stator. a przed przyjazdem do mnie wymieniali też liczniki i coś tam bo było popalone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2015, 18:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
a jak odepnę to powinno hulać ? tzn ze ma bez niego zaświecić kontrolki itp ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2015, 18:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie wiem, czy bez regulatora nie będzie konieczności połączenia ze sobą przewodów, by zasilanie szło bezpośrednio z akumulatora (nie jestem elektrykiem). Sam regulator napięcia odpowiada za stabilizację napięcia oraz prądu ładowania aku, prostowania prądu oraz odcinania ładowania aku, kiedy osiągnie stan "pełny".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
po podpięciu akumulatora grzeje się regulator i coś syczy w akumulatorze, nic nie zaświeci , na innym aku jest tak samo . Co robić dalej ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 17:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
odłącz regulator i zobacz wtedy. miałem w tym roku taki przypadek że było zwarcie w regulatorze. spaliło kawałek instalacji i stator. a przed przyjazdem do mnie wymieniali też liczniki i coś tam bo było popalone



Cytuj:
Nie wiem, czy bez regulatora nie będzie konieczności połączenia ze sobą przewodów, by zasilanie szło bezpośrednio z akumulatora (nie jestem elektrykiem). Sam regulator napięcia odpowiada za stabilizację napięcia oraz prądu ładowania aku, prostowania prądu oraz odcinania ładowania aku, kiedy osiągnie stan "pełny".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 18:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Tak wiem . :cry: Zdaje relacje, odpiąłem ten regulator, kontrolki zaświeciły, akumulator najprawdopoodobniej rozładowany, więc chyba wynika ze to jego wina , bo jak wepne go znowu to dalej nic nie świeci, nie wiem jak z na zapalonym silniku bo nie wiem czy moge go bez tego regulatora zapalić.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 18:52 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wymień regulator napięcia. Nie całe dwa lata temu padł mi regulator napięcia i uśmiercał akumulatory żelowe, paliłem wtedy z kopki ale kierunkowskazy albo świeciły ciągle, albo wcale nie działały. Nie wiem jak masz daleko do Rzeszowa, bo jest fajny sklep-serwis na wysokości szpitala MSW. Zapłacisz jakieś 45zł za regulator.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 19:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
można odpalić bez regulatora ale pozostaw go na wolnych obrotach. przy odpięciu regulatora nic nie trzeba łączyć aby sprawdzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2015, 20:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W którymś modelu trzeba było jakiś przewód podpiąć pod masę (ramę).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2015, 10:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
do rzeszowa, mam ok 50 km. na weekend ewentualnie mógł bym podjechać . :)

-- 26 kwie 2015, o 10:11 --

Panowie a czy ten regulator to obojętne jaki byle by kostka spasowała ? Tzn mam na 6 pinów a nowych do mojego modelu nie moge znaleźć, znalazłem jakiś inny od YAMAHY i nie wiem czy bd się czymś różnił czy bd pasował, gniazdo pasuje.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy