Dzisiaj jest 21 wrz 2024, 21:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 cze 2015, 21:04 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Witam :-)

Tuninguję swoją Aprilię Rally 50. Jest całkowicie seryjna, przejechane 46000 kilometrów. Jej historia jest dość długa, ale to temat rzeka i napiszę o tym kiedy indziej. Prosiłbym o ocenę poniższego zestawu jaki zamierzam do niej wpakować. Niektóre części mam już kupione. Oto:

1. Wał korbowy - Hebo Maston Racing HPC z łożyskami Koyo japan z luzem C4 i koszykiem z teflonu razem z uszczelniaczami Corteco ( To już mam kupione i założone ).

2. Wariator - Malossi Multivar ( Też już założony ).

3. Cylinder - Hebo Manston Replica 70cc ( Też mam, czeka na założenie ).

4. Wydech - LeoVince RR ( Czeka na założenie ).

Teraz pora na części, które zamierzam kupić:

5. Gaźnik dellorto, i tutaj się zastanawiam czy 19 mm czy 21 mm

Moje pytania to:

1. Co sądzicie o tym zestawie, jak będzie chodzić, i tak dalej :D
2. Wiem, że może przydałaby się wymiana dodatkowych rzeczy, ale to później z racji funduszy ;-)

Z góry dziękuję za odpowiedzi :mrgreen:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 cze 2015, 9:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Gaziorek 21 i wydech mocniejszy np Yasuni R czy Tecnigas Triops bo RR bardziej pod serie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 11:59 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Rozumiem, czy zatem będzie duża różnica na tym zestawie między LeoVince RR a na przykład tym Tecnigasem Triops? Bo widzę, że ten ostatni w dobrej cenie. Po drugie proszę o wyczerpującą opinię na temat wyżej wymienionego zestawu i osiągów na nim i ogólnie co sądzicie ;-)

Dodam, że skuter przy seryjnym silniku i całej reszcie osiągał maxymalnie 115 km/h według prędkościomierza ( cylinder był nowy, oryginalny ).

Dawne fotki świeżo po zakupie, w osiągach nieaktualne dane:

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Apr ... y-50/64256




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 19:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak będzie spora różnica. No co do setupu, ogólnie wszystko fajnie zgrane, części bardzo dobre jakościowo dobrałeś. Co do osiągów to wszystko zalezy od regulacji.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 11:47 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Okej, dodałem jeszcze parę fajnych pierdół do zestawu ;D

1. Sprzęgło Stage6 sport pro
2. Dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
3. Teflonowy Przeciwtalerz wariatora Motoforce
4. Moduł sportowy Malossi

;-)

To jaki wydech polecacie do tego wszystkiego oprócz LeoVince RR (tego już mam w razie czego), żeby były jak największe osiągi i ciekawy dźwięk ;D I ostatnie pytanie. Czy po tym tuningu + to co w pierwszym poście, to wystarczy, że mocno odkręcę manetkę i będzie rwać na koło? ;-) Czy będę musiał ją dodatkowo podnosić sam? ;-)

Proszę o odpowiedzi na wszystkie pytania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2015, 23:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tecnigasa Triopsa nadal Ci polecam, może być też Yasuni R, PFR4, Giannelli Extra V2, Arrow Extreme. Jak odpowiednio wyregulujesz to spokojnie na koło pójdzie :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2015, 12:02 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Wydech nie najlepszy do zestawienia.

Może Yasuni R / Tecnigas Triops, Giannelli Shot V4?

Gaźnik na ulicę wystarczy 19mm - chociaż z 21mm osiągi będą lepsze.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 22:03 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Kupiłem gaźnik dellorto 21 mm ;-) Do tego jeszcze dodałem filtr powietrza, dokładnie taki ->>

http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 2908.bhtml

Czyli praca nad silnikiem skończona w 100 % ;-) Jeszcze tylko się zastanawiam nad wydechem. Yasuni na pewno nie kupię, bo w teście wypadł gorzej od Tecnigasa Triops, a Tecnigas jest sporo tańszy. Na tym forum czytałem także, że Triops ma bardzo zbliżone osiągi do Yasuni C16, a nawet ma mocniejszą dolną partię obrotów (wydech-tecnigas-triops-racing-t315215.html). Co myślicie?

I teraz tak Tecnigas Triops czy ten Giannelli Shot V4? ;-) Bo nie znalazłem nigdzie opinii porównujących te dwa wydechy ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 22:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Osobiście jestem za Giannelli , wydech pokroju Top Nardo. Wypada nie kiedy lepiej od C16 w testach. Z tecnigasa też będziesz zadowolony na pewno, także wybór należy do Ciebie.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 1:13 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ja osobiście jestem za Triopsem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 19:43 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Na szczęście do kupna wydechu pozostało trochę czasu, bo 500 czy 600 złotych nie uzbiera się samo ;D Jeśli ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z tymi wydeszkami to niech napisze, bo z tego co widzę, jeden jest z Giannellką drugi za Triopsem a ja nie wiem co będzie lepsze do mojej Belli Aprili :mrgreen: Tak w ogólę, to nawet aktualnie jest w niej wydech Giannelli ale oczywiście, zwykły, oryginalny do 50 ccm;-) Taki jak tutaj:

http://shop.mieloch.pl/wydech-giannelli ... 9391.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 0:02 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Po co nowy kupować chcesz, używkę połowe taniej wyrwiesz :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 16:35 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Ok, ale czy taki używany wydech nie będzie gorszy od nowego? Osiągi na nim nie będą gorsze niż na nowym? :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 17:59 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Szimin pisze:
Ok, ale czy taki używany wydech nie będzie gorszy od nowego? Osiągi na nim nie będą gorsze niż na nowym? :wink:

Nie będzie gorszy od nowego :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 19:18 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Jesteś pewien? :-) Czasem zdarza się, że używane wydechy są pordzewiałe i tak dalej... Chyba, że znajdę w dobrym stanie. To jaka zatem jest różnica między nowym a używanym wydechem? Bo jak by żadnej nie było to by się nowe nie sprzedawały :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 23:11 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to przecież widzisz co kupujesz w ogłoszeniu. Nowe kupują Ci co uważają, że używane gorsze bo przecież jak można kupić coś co nie jest nowe. Ja bym nigdy nie kupił nowego wydechu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 6:50 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Komor pisze:
No to przecież widzisz co kupujesz w ogłoszeniu. Nowe kupują Ci co uważają, że używane gorsze bo przecież jak można kupić coś co nie jest nowe. Ja bym nigdy nie kupił nowego wydechu.

Dokładnie,ja tak samo. Kupując używany może różnić się od nowego tylko wyglądem zewnętrznym,jeśli chodzi o osiągi skutera to jest bez różnicy.




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 10:33 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Okej, to teraz inne pytanie. Czy jak już będę miał zamontowane wszystkie te części w skuterze to będę mógł dalej go katować, jeździć na pełnej manetce i tak dalej nie martwiąc się ( mówię tu o tym jak już go dotrę ) ? Czy będę musiał się z nim obchodzić trochę jak z jajkiem bo będzie miał mniejszą żywotność? Jak to z tym jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 12:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Będziesz mógł normalnie odkręcić manetkę gazu :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 22:29 
*

Rejestracja: 09 cze 2015, 20:25
Posty: 18
Pojazd: Aprilia Rally 50
Okej, ale czy będę mógł go upalać do woli? :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Rafał111 i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy