Dzisiaj jest 11 lut 2025, 22:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lip 2015, 8:49 
*

Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:59
Posty: 11
Pojazd: Kingway Coliber
Siemka mam problem z moim 4t chińskim no i tak miałem cylek 80ccm i z głowicy zaworek(wydechowy) wystrzelił
no i w tłoku dziurę mi zrobił kupiłem nową głowice bo stara się nie nadawała i stary cylek włożyłem(on jest dobry) pierścienie na tłoku nowe a on kopci na niebiesko zamieniłem 2 pierwsze pierścienie miejscami i jest trochę lepiej dodam że głowice kupiłem kompletną (nie docierałem zaworów)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lip 2015, 21:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najważniejsze to sprawdzać na bieżąco poziom oleju. Nie zawsze kopcenie wiąże się z jego spalaniem.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 22:15 
*

Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:59
Posty: 11
Pojazd: Kingway Coliber
No własnie sprawdzałem i ubywa od przed wczoraj pochlał z 400ml oleju miarka sie ledwie macza co jest zauważyłem że troche mnjei kopci jak sie wkurze to zamuwie to: http://allegro.pl/cylinder-glowica-skut ... 31089.html nie wiem czy warto ale jak by co to piscie czy warto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2015, 9:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
pewnie głowica ma zawory nie dotarte ja kupiłem nowy cylek i głowice załozyłem i tylko odpalił i po paru sekundach zaczol dymek leciec trzeba zawory dotrzec




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2015, 11:27 
*

Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:59
Posty: 11
Pojazd: Kingway Coliber
Jak to dotrzec potrzeba jakies rzeczy czy jak cylinder docierasz to tak samo głowice




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2015, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
nw niedocierałem ale chyba trzeba miec paste do zaworów nakładasz to na zawór wkładasz w gniazdo w głowicy i krecisz zaworem zeby wyrównały sie rowki itp z głowica chyba tak ja nie robiłem a poradników nieczytałem




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2015, 20:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli ubywa oleju to do wymiany uszczelniacze zaworowe lub pierścienie. Szczelność zaworów w tym przypadku nie ma styczności z ubywaniem oleju.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2015, 13:49 
*

Rejestracja: 26 kwie 2015, 11:59
Posty: 11
Pojazd: Kingway Coliber
To co robić docierać te zawory jak Tak to Jak
Pierścienie nie take stare może z 250-300km na nich zrobiłem
Oleju już prawie niema cały litr wychlał jak tak dalej będzie to wezmę mamie Kujawski hehe
Cy wymienić komplet cylinder głowica itd jak macie to dajcie jakieś linki nie chce na niego dużo wydać jakieś 200zl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2015, 17:40 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jak wspomniałem najlepiej sprawdzić uszczelniacze zaworów ,pierścienie i w przypadku tego typu silnika warto też sprawdzić uszczelniacze wału ,które czasami też lubią zacząć przepuszczać. Zawory możesz dotrzeć ,ale w tym przypadku nie mają one nic wspólnego z ubywaniem oleju. Niedotarty zawór zazwyczaj wiąże się z takimi problemami jak trudności z odpaleniem ,bądź brak mocy ,gaśnięcie na obrotach jałowych ,czy falujące obroty.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy