Dzisiaj jest 11 lut 2025, 19:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2015, 13:43 
*

Rejestracja: 29 cze 2015, 13:17
Posty: 6
Pojazd: yamaha jog,kymco dink,honda
witam,mam problem z silnikiem 4t 50ccm,wymieniłem głowice na nową(uszkodzony gwint świecy)nowe uszczelki,nowy moduł,świeca,cewka zapłonowa,ustawiłem rozrząd oraz luzy zaworowe,gaznik wyczyszczony,a silnik pracuje tylko na wolnych obrotach,po minimalnym dodaniu gazu gaśnie,po czym normalnie odpala na strzała,itak w kółko,regulacja gaznika nie daje żadnych rezultatów,śrube od składu mieszanki moge wkrecic do oporu lub wykrecic na max a on sobie chodzi na wolnych obrotach,jakieś sugestie co może być przyczyną takiego stanu.(gaznik jest dobrze zmontowany) dodam tylko że jak zapali to na wolnych obrotach pracuje równo i nie gaśnie.


Ostatnio zmieniony 01 lip 2015, 14:10 przez leszek63, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 cze 2015, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Wymień świece.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2015, 18:44 
*

Rejestracja: 29 cze 2015, 13:17
Posty: 6
Pojazd: yamaha jog,kymco dink,honda
jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to lepiej daj sobie spokój(czytaj opis usterki)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2015, 21:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Słuchaj kolego, z tego co opisujesz to zawory/rozrząd/świeca/gaźnik mogą być uszkodzone/zasyfione. Sprawdź jeszcze kompresje, może zawory w głowicy przepuszczają, równie dobrze może zalewać silnik.


To że wymieniłeś świece nie oznacza ,że nie mogła paść więc nie zgrywaj mądrego i weź się za sprawdzanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 14:05 
*

Rejestracja: 29 cze 2015, 13:17
Posty: 6
Pojazd: yamaha jog,kymco dink,honda
posłuchaj kolego jeszcze raz napisze czytaj opis usterki ZE ZROZUMIENIEM!!! ze skuterami mam do czynienia od x lat i takie rzeczy jak sprawdzenie świecy,luzu zaworowego i czyszczenie gażnika to są normalne przy obsłudze(zapomniałem dopisać na poczatku ciśnienie jest ok.)Moze wypowie się ktos kto ma jakies pojecie o silnikach ,bo domorosły fachura z postu wyżej wymienia świece + rolki i już ma sporta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 14:13 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź jak będzie pracował bez filtra powietrza (nie jeździj nim po żadnych piaskach itp!!)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 14:50 
*

Rejestracja: 29 cze 2015, 13:17
Posty: 6
Pojazd: yamaha jog,kymco dink,honda
sprawdzałem niema róznicy czy z filtrem czy bez filtra,dziwny jest brak reakcji na regulacje składu mieszanki,chyba ze to coś z elektryką,moduły podmieniałem bez skutku,klin na magnecie cały(nie dało by sie ustawic prawidłowo rozrządu)niemam akurat 2 takiego gaznikaCVK ale sprubuje pozyczyć,albo kupie nowy ale ten jest prawie nowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 15:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Skończ chłopie prawić farmazony, to ,że nie doczytałem to powód żeby cisnać po kimś?

Wymieniam możliwości, skoro taki specjalista z Cb to po co szukasz pomocy na forum?

Sprawdzałeś membrane w gaźniku ? U mnie kiedyś przez szczeline między membraną a dekielkiem łapał lewe i były identyczne objawy co u CB.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2015, 21:34 
*

Rejestracja: 29 cze 2015, 13:17
Posty: 6
Pojazd: yamaha jog,kymco dink,honda
właśnie po to jest forum żeby można poszukać odpowiedzi na usterki(w końcu i tak dojde do tego co jest przyczyną ale myślałem ze fachowe podpowiedzi predzej mnie naprowadzą na usterke,a nie bajanie o wymianie świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2015, 10:45 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź kompresje. U mnie była zbyt niska i również nie wchodził na obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2015, 12:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
a moze mase warto sprawdzic i to pewnie ona byle jaki kabel przyczep do silnika i do ramy ja mam takiego złoma na pola to tez tak miał palił na wolnych chodził a dałem gazu i zdychał
podczepiłem kabel od rozrusznika do ramy i działa




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2015, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Czy ty nie rozumiesz ,że świeca też moze powodować ,ze nie wchodzi na obroty? Tak cięzko Ci to zrozumieć ? skoro twierdzisz ze jest sprawna to po co [cenzura] .


@piotr693206 nie mów o kompresji bo Cie zaraz autor zjedzie, bo on już wie ,że jest OK.


Ostatnio zmieniony 02 lip 2015, 16:23 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10 - ponadto panowie proszę o uspokojenie temperamentu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 5:28 
*

Rejestracja: 29 cze 2015, 13:17
Posty: 6
Pojazd: yamaha jog,kymco dink,honda
kamilos ty chyba masz jakąś obsesje w temacie świeca,dobrze zaspokoje twoją ciekawość świece były podmieniane(mam jedną starą Iskre na której chodzą wszystkie silniki do regulacji 100% sprawna jak carbtune :wink: )pozatym to 4t tu swiece tak nie padają jak w 2t.dzisiaj ide do warsztatu działać zobaczymy co go boli,dam znać o rezultatach.( colortune pomyliłem z wacuometrem)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 13:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Nie mam obsesji, ale robiąc rózne 4T natknąłem się w wielu przypadkach ,że świeca była padnięta i były takie same objawy. Ale skoro świece wymieniłeś to nie drążmy tematu :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2015, 19:40 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
A moze napęd ? Posprawdzaj pasek sprzęgło wariator itp. moze rolki wypadły ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2015, 20:34 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Albo korektor się zatarł.... Właśnie to przerabiam...




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2015, 11:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
A próbowałes jak się zachowuje po rozgrzaniu? Odpal go, daj mu się porządnie zagrzac i sprawdź czy się wkręca. Jeśli tak, to masz ssanie do roboty (zacięte i zamknięta dysza).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy