Dzisiaj jest 02 gru 2024, 22:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2015, 5:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 21:19
Posty: 63
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Witajcie, posiadam peugeot Vivacity i jest problem. Po przejechaniu nawet 1 km gdy zostanie zgaszony z gaźnika wycieka do filtra powietrza benzyna a z niego już cieknie...

Czego może być wina, jak naprawiać. Tłumaczcie jak dla lajka :)

Pozdrawiam i dziękuję.




_________________

Zarabiam pieniądze tu - http://partners.moneystrategy.info/ref/rozekrr zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lip 2015, 10:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Borykałem się z tym problemem na gaźniku mikuni 16. Nie znalazłem przyczyny. Po prostu kilka razy szukałem, rozbierałem, myłem, czyściłem, składałem znowu. Za którymś razem miałem na jakiś tydzień spokój. Potem znowu zaczęło cieknąć. Rozebrałem, wyczyściłem, złożyłem i przestało się lać. Możliwe że coś z pływakiem. Nie wiem. Mam teraz dellorto 17,5 i jest spokój :) Polecam po prostu przegrzebać. Jeśli masz kranik podciśnieniowy, to może być jego wina, mi ciekło nawet na zamkniętym ręcznym kraniku, więc u mnie była to wina gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2015, 10:25 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:22
Posty: 72
Pojazd: Yamaha neos

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź membrany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2015, 17:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 21:19
Posty: 63
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Czy lajk w naprawach skuterów sam sobie z tym poradzi czy lepiej od razu udać się do machaniora?




_________________

Zarabiam pieniądze tu - http://partners.moneystrategy.info/ref/rozekrr zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2015, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
Dasz rade spokojnie :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2015, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 21:19
Posty: 63
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
A jak się za to zabrać i czego szukać :)?




_________________

Zarabiam pieniądze tu - http://partners.moneystrategy.info/ref/rozekrr zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2015, 18:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 maja 2014, 19:51
Posty: 497
Lokalizacja: Ełk
Pojazd: Romet 747 2T
Najpierw sprawdź kranik czy Ci nie puszcza. Raczej masz podciśnieniowy. Więc jeden przewód jest od benzyny drugi od podciśnienia. Zdejmij oba przewody z gaźnika. Jeżeli Ci cieknie paliwo z jednego z przewodów to znaczy, że kranik masz do wymiany. Możesz też sprawdzić czy zamyka go, to zassij przewód od podciśnienia (będzie pewnie miał mniejszą średnicę) i jak pocieknie benzyna i przestanie to nie kranik jak nie przestanie lecieć zmień kranik. U mnie było to samo + miałem do wymiany zawór iglicowy :)




_________________

_____________________________________________________________________________________

ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA ROMET 747 SWAP PROJECT

Obrazek
kliknij w fotkę, aby przejść do wątku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2015, 3:30 
*

Rejestracja: 16 lip 2015, 21:38
Posty: 1
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Dzięki, pomogło :)




_________________

Sklep narzędziowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2015, 10:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 21:19
Posty: 63
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Dobra Panowie, zdemontowałem boczne plastiki aby mieć wgląd i aż się uśmiałem. Nie wiem co to za "pro mechanicy" robili ale śmieszy mnie zatykanie przewodów śrubką :mrgreen:

Daję kilka fotek, pomóżcie co jest tam do ogarnięcia jak cieknie te paliwo przez gaźnik do filtra, teraz go nawet podprowadziłem pod garaż i zaczęło kapać.

Info o skuterze: Peugeot Vivacity S1 2004 r 2T.

Dzięki z góry.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Zarabiam pieniądze tu - http://partners.moneystrategy.info/ref/rozekrr zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2015, 21:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Po pierwsze to ogarnij przewody paliwowe, bo ten załamany fragment węża ogrodowego z hipermarketu zapięty za dużą opaską ślimakową, a z drugiej strony opaską elektryczną (nazywaną przez obszczymurków trytytką). Kolejna sprawa to masz droższą wersję kranika podciśnieniowego, bezpośrednio wkręcaną w bak, a ta śrubka w koszulce termokurczliwej to było kiedyś podciśnienie. Wymień ten kranik, w miejsce śrubki daj przewód podciśnienia i ma być ok. Kranik podciśnieniowy w Twoim wydaniu to około 40zł, a przewody paliwowe to jakieś 8zł (warto kupić na metry i do tego opaski ślimakowe 3/8"). Wymień tez filtr paliwa, jak już się będziesz tym bawił, polecam z wkładem miedzianym (tak naprawdę jest mosiężny).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 5:57 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
Po pierwsze to ogarnij przewody paliwowe, bo ten załamany fragment węża ogrodowego z hipermarketu zapięty za dużą opaską ślimakową, a z drugiej strony opaską elektryczną (nazywaną przez obszczymurków trytytką). Kolejna sprawa to masz droższą wersję kranika podciśnieniowego, bezpośrednio wkręcaną w bak, a ta śrubka w koszulce termokurczliwej to było kiedyś podciśnienie. Wymień ten kranik, w miejsce śrubki daj przewód podciśnienia i ma być ok. Kranik podciśnieniowy w Twoim wydaniu to około 40zł, a przewody paliwowe to jakieś 8zł (warto kupić na metry i do tego opaski ślimakowe 3/8"). Wymień tez filtr paliwa, jak już się będziesz tym bawił, polecam z wkładem miedzianym (tak naprawdę jest mosiężny).
x2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 8:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 21:19
Posty: 63
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Dziękuję za radę i to konkretną. Czy po tych wymianach uważacie że skuter nie będzie już lał benzyny do gaźnika z niego do filtra powietrza?

Jeszcze jedno obudowa filtra paliwa od strony gaźnika ma ten wlot, nie jest do niego żadna rurka przyczepiona czy ma być tak otwarty?

Pozdrawiam.




_________________

Zarabiam pieniądze tu - http://partners.moneystrategy.info/ref/rozekrr zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 8:17 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
n0ooRt pisze:
Gummma pisze:
Po pierwsze to ogarnij przewody paliwowe, bo ten załamany fragment węża ogrodowego z hipermarketu zapięty za dużą opaską ślimakową, a z drugiej strony opaską elektryczną (nazywaną przez obszczymurków trytytką). Kolejna sprawa to masz droższą wersję kranika podciśnieniowego, bezpośrednio wkręcaną w bak, a ta śrubka w koszulce termokurczliwej to było kiedyś podciśnienie. Wymień ten kranik, w miejsce śrubki daj przewód podciśnienia i ma być ok. Kranik podciśnieniowy w Twoim wydaniu to około 40zł, a przewody paliwowe to jakieś 8zł (warto kupić na metry i do tego opaski ślimakowe 3/8"). Wymień tez filtr paliwa, jak już się będziesz tym bawił, polecam z wkładem miedzianym (tak naprawdę jest mosiężny).
x2

x3
rozekrr Jeśli zrobisz wszystko co podpowiedział Ci kolego,to powinno być dobrze :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 9:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 21:19
Posty: 63
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Dzięki Panowie, 3x to samo to musi się sprawdzić ;)

Byłby ktoś tak miły i podrzucił link do tego kranika i wężyków na Allegro żebym miał pewność że dobre kupię :)




_________________

Zarabiam pieniądze tu - http://partners.moneystrategy.info/ref/rozekrr zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 9:40 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Części te podałem ze sklepu Mieloch,dodatkowo jako użytkownik forum możesz skorzystać z rabatu :wink:

Kranik,przewód paliwa




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 10:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2011, 21:19
Posty: 63
Lokalizacja: Podlaskie
Pojazd:
Dzięki kolego, zakupię i zacznę działać, oby problem zniknął ;)




_________________

Zarabiam pieniądze tu - http://partners.moneystrategy.info/ref/rozekrr zalecam to także Tobie, nie jest to zanadto złożone, a zarobić można nieźle;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 13:06 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Nie wiem czy dobrze widzę , ale nie posiadasz filtra paliwa , więc dokup sobie , bo masz zamontowany tylko na olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy