Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2015, 23:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Siemka !
Mam taki problem wymienilem orginalny pasek (pekl) na wm motor zwykly nie kevlar i juz zrobilem na nim 250km i przy predkosci 10-20km/h nadal sie slizga ! Co zrobic by zlikwidowac te slizganie sie? Zalozyc go odwrotnie czy moze twardszy docisk? Drugim moim problem jest wymiana cylindra, wymienilem go tez na chinska 70cc i kupilem odrazu gaznik 21mm tez chinski xd przejezdzilem na nim juz 150km. Skuter ma taki odrzut do 20 km /h ze o matko ale pozniej jedzie jak seria. Moj naped to rolki 5 g (seryjne 4.7) miekki docisk malossi bialy i miekkie sprezynki. Nwm co robic? Wkoncu na wiekszej pojemnosci powinien miec wiecej tej mocy. Czy twardszy docisk rozwaize sprawe?

-- 18 lip 2015, o 23:22 --

f5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2015, 16:31 
**

Rejestracja: 15 lis 2013, 22:43
Posty: 311
Pojazd: skuter
Co do paska,jeżeli maż wrażenie ,że się ślizga ,jeżeli maż długo przeciw talerz ,to wymień
mi pomogło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 20:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Po co ci kevlar? w tym wypadku niszczy tylko wariator i korektor,
Stosuje się go do bardziej wysilonego napędu silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2015, 21:05 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
napisał że nie ma kevlarowego

jaki wydech?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2015, 13:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
koziolek123, przeciwtalerz jest nowy
n0ooRt, nie mam kevlaru
scoot, wydech seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2015, 21:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
buniek Sprawdź kąt nacięcia paska klinowego i porównaj z kątem bieżni przeciw talerza. Pasek powinien przylegać zasadniczo idealnie. Po taki przebiegu powinieneś zauważyć większe zużycie na pasku z danej strony, do której nie pasuje (ciemniejsze przytrarcie).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2015, 21:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Gummma,
Jutro za to sie wezne, a z tym brakiem mocy na 70?cc
Bo chcialbym troche pogumowac tzn idzie ale nie bez potrzeby wkladalem 70cc zeby mi wiecej palilo a jechalo jak seria ;)

-- 23 lip 2015, o 21:06 --

f5

-- 23 lip 2015, o 21:06 --

f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2015, 9:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
buniek Sprawdzałeś na innym wydechu? Seryjnego raczej nie zestroisz z innym cylindrem, niż z fabrycznie montowanym lub podobnym zamiennikiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy