Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 paź 2015, 21:45 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
n0ooRt pisze:
lakiluk gdybyś wiedział coś na temat tego gaźnika to byś go nie montował do cylindra 50cc i nie podczepiałbyś się pod czyjś temat.,a widzę ze lubisz się wcinac w nie swoim temacie .
n0ooRt pisze:
A wracając do tematu to jeśli nie masz prześmigane na tym mineralnym 100000000000000000km :D tylko tam z 1000 lub 2000 to śmiało możesz zmienic na ten półsyntetyk.
I to było do autora tematu .
lakiluk pisze:
Mam zaledwie 500 może 600 nie więcej Cylek to stage6 aluminium
.Ogólnie zawracanie gitary jeśli wężyk paliwowy i jego uszczelnienie jest problemem.

Ty jesteś jakiś nieudany??????? [cenzura] Wężyki weszły bardzo pięknie i ciasno mam na końcach obejmy niewiem jak to nazwać

-- 29 paź 2015, 22:45 --

n0ooRt pisze:
lakiluk gdybyś wiedział coś na temat tego gaźnika to byś go nie montował do cylindra 50cc i nie podczepiałbyś się pod czyjś temat.,a widzę ze lubisz się wcinac w nie swoim temacie .
n0ooRt pisze:
A wracając do tematu to jeśli nie masz prześmigane na tym mineralnym 100000000000000000km :D tylko tam z 1000 lub 2000 to śmiało możesz zmienic na ten półsyntetyk.
I to było do autora tematu .
lakiluk pisze:
Mam zaledwie 500 może 600 nie więcej Cylek to stage6 aluminium
.Ogólnie zawracanie gitary jeśli wężyk paliwowy i jego uszczelnienie jest problemem.

Ty zapewne nie kupił byś gaźnika wartego 400zl lub więcej za DOKLADNIE 170zl nie napewno olać byś to bo poco kupować wolno byś sobie mikuni przynajmniej 12 powodzenia




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk


Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 22:33 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10. Proszę stosować regulamin oraz o spokojne wypowiedzi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 paź 2015, 21:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
lakiluk pisze:
Ty jesteś jakiś nieudany???????[cenzura]Wężyki
Hormony zabuzowały,raczej uważaj ze słownictwem na tym forum bo znikniesz jeszcze szybciej niż się tu pojawiłeś.Drzesz koty nie wiadomo o co i jeszcze w nie swoim temacie.W realu mógłbyś się bardzo zdziwic ,tak ze grzeczniej proszę.Nie wszyscy tutaj mają 13-14 lat i są twoimi rówiesnikami.Jesli nie sprecyzujesz skąd to paliwo ci leci to też się niczego nie dowiesz bo wróżek na tym forum zabrakło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 22:35 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
n0ooRt pisze:
lakiluk pisze:
Ty jesteś jakiś nieudany??????? [cenzura] Wężyki
Hormony zabuzowały,raczej uważaj ze słownictwem na tym forum bo znikniesz jeszcze szybciej niż się tu pojawiłeś.Drzesz koty nie wiadomo o co i jeszcze w nie swoim temacie.W realu mógłbyś się bardzo zdziwic ,tak ze grzeczniej proszę.Nie wszyscy tutaj mają 13-14 lat i są twoimi rówiesnikami.Jesli nie sprecyzujesz skąd to paliwo ci leci to też się niczego nie dowiesz bo wróżek na tym forum zabrakło.

No myślę że tak jak napisałeś wyżej że mógłbyś się zdziwic i to bardzo dokładnie nie wszyscy tu maja 15 lat zawsze też jestem chętny na spotkanie tym bardziej że z Katowic masz 90 km domnie napisze ostatni raz o tym co się dzieje z kranikiem przy zasłony skuterze jest ok odpala skuter i zaczyna kąpać kropla jedna co 30 sekund [cenzura] Kapie od strony podciśnienia to jest kranik przykreca na ramię a nie na baku

-- 29 paź 2015, 23:03 --

http://www.motorserwis.com.pl/images/kr ... a_4336.jpg




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk


Ostatnio zmieniony 29 paź 2015, 22:35 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 paź 2015, 23:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
No a więc jak ma być dalej dyskusja to niech będzie,a jak nie to proszę zamknąć temat. Dzięki za pomoc :lol:

-- 30 paź 2015, 0:24 --

Ohoho, widzę , że tu wymiana słów powstała, spokojnie. W moim przypadku była to za duża średnica i też mi wchodziło "pięknie" ale niestety przeciekało. No chyba, że masz kranik nie dokręcony czy coś. Najłatwiej jakbyś zrobił zdjęcie skąd cieknie :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 10:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
lakiluk pisze:
Kapie od strony podciśnienia to jest kranik przykreca na ramię a nie na baku

Wymieniałeś już 2 kranik i dalej to samo.
Przyczyną na pewno nie jest wadliwy kranik lecz połączenie któregoś wężyka lub sam sparciały ,twardy ze starości wężyk .I na tym bym się skupił sprawdzając je już od baku.To samo dotyczy się wężyka podciśnienia lecącego do kranika.
Jeśli nie uporasz się z tym to zapraszam do Katowic na "weryfikację" twoich problemów.

Grubek ty już dostałeś odpowiedź tak że możesz już zamykac temat jeśli chcesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 15:33 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
n0ooRt pisze:
lakiluk pisze:
Kapie od strony podciśnienia to jest kranik przykreca na ramię a nie na baku

Wymieniałeś już 2 kranik i dalej to samo.
Przyczyną na pewno nie jest wadliwy kranik lecz połączenie któregoś wężyka lub sam sparciały ,twardy ze starości wężyk .I na tym bym się skupił sprawdzając je już od baku.To samo dotyczy się wężyka podciśnienia lecącego do kranika.
Jeśli nie uporasz się z tym to zapraszam do Katowic na "weryfikację" twoich problemów.

Grubek ty już dostałeś odpowiedź tak że możesz już zamykac temat jeśli chcesz.

Przy kupnie 2 kranika kupiłem też nowy wężyk bo jakoś dziwnie też pomyślałem że te stare mają już rok i warto je wymienić chodź nietrzeba było gdybym potrafił i wiedział co jest przyczyną kampania to nawet bym tu na forum nie napisał słowa bo 90% ludzi tu to sami fachowcy nawet w tym temacie piszą mi ze niewiem gdzie mi kapie że nie z kranika tylko ze z gaźnika bo to pwk hahaha zawsze wychodzę z założenia że jak nie potrafię pomuc dobrze to się nie odzywam a tu tyle cennych porad ....
Po kupnie wężyka obciolem tyle ile mi potrzeba i Wkładam je na goraco teraz żeby je zdiac to prędzej nożyczek przeciąć więc połączenia są szczelne to jeśli chodziło o wężyki z benzyna a wężyk z podciśnieniem też jest nowy jest mniejszy niż króciec i tez na ciepło włożony kranik jest przykreca na ramię skutera i kapie na tym zacisku pod spodem jest uszczelka wiem bo dziś w pracy z nudy rozebralem ten stary kranik mi to poprostu wygląda na to że jest źle za słabo zapracowany na tej uszczelce bo może tak jak ktoś prędzej napisał jest większe podciśnienie i dlatego tak się robi




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 19:17 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
lakiluk pisze:
Wkładam je na goraco
lakiluk pisze:
tez na ciepło włożony
To może byc jedna z przyczyn.Podgrzałeś i szlag trafił strukturę takiego "szlaufa" i to też świadczy o nie wiedzy na pewne tematy..Każdy sprzedawca będzie ci wciskał kit że ten wężyk który od niego kupujesz jest super i tylko ten bo on ma atest na olejo i benzyno odpornośc, a to guzik prawda i takie wężyki nie mają gwarancji na działanie temperatury a tu już w jakiś sposób temperaturowo na niego działałeś.Sam tak kiedyś robiłem w nie swiadomosci ale to nie zdaje egzaminu bo po podgrzaniu i wciśnięciu na większy rozmiar w tym miejscu guma się robi twardawa a z połączeniem z paliwem rozszczelnia. Paliwo moze ci sciekac już od baku i jeśli jeszcze masz po drodze filtr paliwa to każda taka przerwa na połączeniu może byc przyczyną nieszczelności.Miałem niby wężyk paliwowy dedykowany do takich połączeń i po 2 miesiącach musiałem połączenia rozpiąc ,wężyk był miękki ale podczas zginania z zewnątrz pojawiły się pęknięcia jakby ktoś chlastał nożem .Ostatnio kupiłem z średnica wewnątrz 4mm ale dosyc miękki i dający się nasuwac na ten kranik jak i gaźnik na "zimno" i jak na razie zero problemów.Problematyczne są srednice bo bodajże od5-5,5-6mm żeby to wszystko połączyc.
Podciśnienie tego kranika nie rozwala.
Każda ingerencja w połączenie wężykami baku ,kranika gaźnika po dłuższym nieruszaniu tego połączenia powinna zakonczyc się wymianą wężyków mimo że przed rozłączeniem nie leją.Taki wężyki to produkt jednorazowy .Nie ruszasz -jeździsz .Ruszysz trzeba wymieniac.
Uszczypliwości sobie schowaj ,lepiej trochę potrenuj z ortografią "pomuc","obciołem"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 19:42 
*

Rejestracja: 23 sie 2015, 17:18
Posty: 35
Lokalizacja: RACIBÓRZ
Pojazd: Zipp triad 3
2

Ostrzeżenia: 2
n0ooRt pisze:
lakiluk pisze:
Wkładam je na goraco
lakiluk pisze:
tez na ciepło włożony
To może byc jedna z przyczyn.Podgrzałeś i szlag trafił strukturę takiego "szlaufa" i to też świadczy o nie wiedzy na pewne tematy..Każdy sprzedawca będzie ci wciskał kit że ten wężyk który od niego kupujesz jest super i tylko ten bo on ma atest na olejo i benzyno odpornośc, a to guzik prawda i takie wężyki nie mają gwarancji na działanie temperatury a tu już w jakiś sposób temperaturowo na niego działałeś.Sam tak kiedyś robiłem w nie swiadomosci ale to nie zdaje egzaminu bo po podgrzaniu i wciśnięciu na większy rozmiar w tym miejscu guma się robi twardawa a z połączeniem z paliwem rozszczelnia. Paliwo moze ci sciekac już od baku i jeśli jeszcze masz po drodze filtr paliwa to każda taka przerwa na połączeniu może byc przyczyną nieszczelności.Miałem niby wężyk paliwowy dedykowany do takich połączeń i po 2 miesiącach musiałem połączenia rozpiąc ,wężyk był miękki ale podczas zginania z zewnątrz pojawiły się pęknięcia jakby ktoś chlastał nożem .Ostatnio kupiłem z średnica wewnątrz 4mm ale dosyc miękki i dający się nasuwac na ten kranik jak i gaźnik na "zimno" i jak na razie zero problemów.Problematyczne są srednice bo bodajże od5-5,5-6mm żeby to wszystko połączyc.
Podciśnienie tego kranika nie rozwala.
Każda ingerencja w połączenie wężykami baku ,kranika gaźnika po dłuższym nieruszaniu tego połączenia powinna zakonczyc się wymianą wężyków mimo że przed rozłączeniem nie leją.Taki wężyki to produkt jednorazowy .Nie ruszasz -jeździsz .Ruszysz trzeba wymieniac.
Uszczypliwości sobie schowaj ,lepiej trochę potrenuj z ortografią "pomuc","obciołem"

Co do pisowni to już słownik jest winny niemam zabardzo czasu na opalanie laptopa i wszystko z kom. Piszę wężyki są odporne na wysoką temperaturę jutro nawet ci napisze symbol który jest wpisany na nich nie kupuje wężyka akwarystycznego pracuje w firmie która zajmuje się remontami pieców kotłowni żebyś miał nap. Ciepła wodę w domu i tam stosowane są te wężyki mogłem mój błąd odrazu napisać jaki kupiłem wężyk nie musiał byś pisać poematu j




_________________

Cyl--stage6 50cc alu
Wario--stage6 sport pro
Sprzeglo--stage6 mk2
Wydech--stage6 pro replica
Króciec--stage6 R/t
Gaznik--stage6 21 pwk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 19:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
RENCE OPADAJO :D :D piszę żebyś się czegoś dowiedział i ewentualnie nauczył.Węże do wody i do paliwa to całkiem inna bajka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
A mogę się wtrącić? Jak zamknąć temat? :D




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Panowie, ten temat akurat przerabiałem u siebie. Z czasem przewody paliwowe twardnieją i lubią pękać, przy króćcach przyłączeniowych. Sam u siebie wymieniłem wszystkie na gumowe, zbrojone z atestem paliwo-olej, ciśnienie robocze 10bar (stosowane w były w starych, polskich samochodach). Jak kolega n0ooRt pisał wyżej, nie podgrzewamy przewodów paliwowych tylko dobieramy o odpowiedniej średnicy i stosujemy opaski ślimakowe. Co do kraników to trzeba uważać, by nie urwać króćców w trakcie skręcania opaską ślimakową (warto ją chwycić na kontrę kombinerkami).
lakiluk Próbujesz zdyskredytować osobę, która akurat jest starsza ode mnie, ma większą wiedze techniczną na temat budowy współczesnych 2T, zarzucasz mu brak funduszy (to takie ważne?) na zakup dobrych części (chociaż w swoim rumaku fabryczne ma tylko kartery, ramę i chyba plastiki). To forum jest chyba po to, by rozwiązywać problemy związane głównie z mechaniką pojazdową (i nie tylko), a nie jak typowe stronki wzajemnej adoracji, których głównym celem jest przedstawienie "kto ma większego pindola" i wszelakie próby dowartościowania się. Dowód osobisty i praca to nie wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Grubek, daj znać na priv to zamknę.
lakiluk, Jeśli twierdzisz, że kranik zły to ponownie kup nowy firmowy oraz dla pewności nowe wężyki do paliwa i po sprawie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
AMEN :D :D Gummma znowu mi tak nie schlebiaj :D :D :D .Obserwuję już od dłuższego czasu że pokolenie JPII wymarło a pojawiło się JPSQ..., co to znaczy to raczej po pierwszych literach wiadomo. Młode wilczki klną na wszystko i wszystkich na umór a ortografia w pisowni poszła pa ,pa. :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 paź 2015, 20:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Ze względu na OT i wycieczki osobiste jeden post usunąłem a temat zamykam.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy