Dzisiaj jest 02 gru 2024, 14:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lis 2015, 14:43 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Witam. Ostatnio kolega poprosił mnie o pomoc w zmianie pierścieni w 4t,gy6. Nigdy tego nie robiłem,ale poczytałem trochę i dzisiaj od rana wzięliśmy się za robotę,wszystko szło bardzo dobrze,robione w czystości,rozrząd ustawiony dobrze,zawory również. Na początku nie chciał odpalić ... wzieliśmy wiertarkę i udało się,od tej pory pali od strzała,obroty trzyma pięknie,tylko jest problem z mocą ... słabo się wkręca na obroty i jedzie max 35 km/h. Jak myślicie co to może być? Podejrzewam źle ustawione pierścienie,co wy myślicie? Jak je powinno się prawidłowo ustawić? Nie chodzi mi o kolejność,tylko w których miejscach powinny być zamki?




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lis 2015, 15:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2015, 17:04
Posty: 998
Lokalizacja: Kolonia Bodzanowska, woj. KUJ-POM
Pojazd: Apka AF1 50/78 89r
Pierścienie i tak same się przestawiają podczas użytkowania, tak to już w 4T jest, musza one się ułożyć, więc i tak zmienią położenie.

Popraw ustawienia zaworów, u mnie też tak było, aż w końcu śruba w popychaczy zaworów się wykręciła i wpadła do silnika.

Układ pierścieni:

https://goo.gl/xDvBBW

Mate57 pisze:
Układ pierścieni na załączonym obrazku jest prawidłowy. Najważniejsze jest aby luki pierścieni nie nachodziły na siebie.




_________________

Piszę po polsku!
No... Przynajmniej staram się :)


Chcesz naklejki lub gadżety na skuter lub moto za free wbij tutaj :D

Apka od CHEJMaN'a :D Klik, klik! :D

Instalcje elektryczne do sqt/ moto na zamówienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lis 2015, 16:10 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
No czyli nie ma znaczenia jak będą obrócone,kolejność założyłem tak jak wyżej,czyli prawidłowo :/ Rozmiar pierścieni jeszcze sprawdzę,zawory też spróbuję wyregulować jeszcze raz,dam znać co i jak :)
Dzięki Panowie :wink:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy