Dzisiaj jest 10 lis 2024, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 lis 2015, 22:16 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Witam
Posiadam Malaguti F15 LC.
Chciałem się zapytać czy wydech Leovince ZX będzie pasował do cylindra Tune-ex 70.
I o ile wzrośnie v-max?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 lis 2015, 22:24 
*

Rejestracja: 19 kwie 2015, 9:47
Posty: 72
Pojazd: Yamaha Aerox
Wszystko zależy od tego jak wyregulujesz

Zacznijmy od tego jaki teraz jest v-max, jakie rolki, sprężynki, gaźnik itd.

Ogólnie rzecz biorąc LeoVince ZX to bardzo dobry wydech i osiągi na pewno wzrosną :twisted:




_________________

Yamaha Aerox 70 sport Valentino Rossi 2005 :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2015, 22:26 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Rolki mam 5g a sprężynki i gaźnik seryjny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2015, 22:36 
*

Rejestracja: 19 kwie 2015, 9:47
Posty: 72
Pojazd: Yamaha Aerox
jakie osiągi ?




_________________

Yamaha Aerox 70 sport Valentino Rossi 2005 :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2015, 22:43 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Osiagi to nie wiem bo mi licznik nie działa :D
Ale obecnie mam seryjny tłumik który ma małe wgniecenie i ma nalot rdzy i jak sie go trzesie to jakieś drobinki metalu słychać i chciałem się zapytać czy jak kupie teraz tego Zx'a to poczuje przyśpieszenie i większy v-max?
I czy ten tłumik wykorzysta potencjał cylindra 70 firmy tune-ex?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2015, 22:49 
*

Rejestracja: 19 kwie 2015, 9:47
Posty: 72
Pojazd: Yamaha Aerox
Z seryjnego wydechu nie wyciśniesz pełnej mocy, ponieważ jego budowa nie pozwala na to.

Wymiana na ZX'a sprawi że przyśpieszenie i v-max wzrosną, zmieni się też dźwięk.
Wydech to podstawa tuningu.
Zdecydowanie polecam ten tłumik :D
Na pewno wykorzysta potencjał tego cylindra.

Przy zmianie cylindra na większa pojemność należy również wymienić gaźnik na co najmniej 17,5.




_________________

Yamaha Aerox 70 sport Valentino Rossi 2005 :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2015, 22:53 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
A jak sprawdzić ile mm ma obecny gaźnik?
I czy jak jest seryjny gaźnik a ja będe miał taki cylinder i tłumik to coś się stanie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2015, 23:01 
*

Rejestracja: 19 kwie 2015, 9:47
Posty: 72
Pojazd: Yamaha Aerox
Średnica powinna być wybita na gaźniku, tak dokładnie chodzi o średnicę gardzieli, można suwmiarką zmierzyć.

Wymiana gaźnika na większy poprawi chłodzenie wewnętrzne silnika, przy 70 ccm to konieczne, przy gaźniku 12 lub 14 mm skuter będzie się bardzo grzał.

Polecam Dellorto 17,5




_________________

Yamaha Aerox 70 sport Valentino Rossi 2005 :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lis 2015, 23:15 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Jak jest to skuter z 1999r to jest szansa że ktos już wymieniał gaźnik?
Co ile się wymienia gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 10:04 
*

Rejestracja: 19 kwie 2015, 9:47
Posty: 72
Pojazd: Yamaha Aerox
Gaźników nie trzeba wymieniać, ponieważ one się nie zużywają :<
Chyba że coś przecieka albo nie pracuje prawidłowo to kupujesz zestaw naprawczy.

Ja na twoim miejscu odkręciłbym gaźnik, zmierzył średnice i gdyby miał średnicę mniejszą niż 16 mm to kupiłbym 17,5. Wtedy wiedziałbym, że wszystko jest zrobione cacy i nie nie może się zepsuć.




_________________

Yamaha Aerox 70 sport Valentino Rossi 2005 :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 20:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
gaźnik 12 wystarczy ale dysze daj większą bo to tylko china 70 , ale lepszy jest typowy chiński cyl 70 bez firmy , serio jest lepsza moc , wytrzymalszy też jest naprawde miałem oba cylki , a zna ktoś wydech gianelli cr jest porówywany do leovinca? który lepszy i czy w dużym stopniu?




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 21:41 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Pawello21 pisze:
gaźnik 12 wystarczy ale dysze daj większą bo to tylko china 70 , ale lepszy jest typowy chiński cyl 70 bez firmy , serio jest lepsza moc , wytrzymalszy też jest naprawde miałem oba cylki , a zna ktoś wydech gianelli cr jest porówywany do leovinca? który lepszy i czy w dużym stopniu?

A właśnie że nie wystarczy... tym bardziej że nie jest to zestaw z górnej półki i tłok będzie puchł,aż w końcu się zatrze ...




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 21:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
PrzemekB, dokładnie




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lis 2015, 23:06 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
A dlaczego ma niby tłok puchnąć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2015, 7:42 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli przekroczy temperaturę pracy to ze względu na rozszerzalność cieplną tłok zwiększy swoją objętość. Dlatego ważne jest chłodzenie zewnętrzne jak i wewnętrzne na które to ma wpływ wielkość gaźnika. Zbyt mały gaźnik pomimo zastosowania większej dyszy nie jest w stanie przy wysokich obrotach dostarczyć prawidłowej mieszanki ze względu na jego przepustowość i zaczyna się mieszanka zubażać przez co rośnie temperatura gazów a resztę to już sam sobie odpowiedz.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2015, 14:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
miałem już 3 chiny 70cc i wszystko ok a w palnik dostawały porządnie ac trafiłem na dobre czy jak? a czy china 70 i tłok motoforce to dobre połączenie? kolega tak zrobił i porta w nim i mówił że chodzi jak oryginalny sport 70 możliwe?




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2015, 18:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
te cylki nie sa złe pozadny tłok do tego i bd smigał ale gaznik mozna zmienic zawsze bd miał i wytrzymałosc i wieksze osiagi




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2015, 20:45 
*

Rejestracja: 20 lip 2015, 18:07
Posty: 150
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Ale jak skuter ma chłodzenie cieczą to aż tak bardzo chyba nie powinno się to przegrzewać?
Jak myślicie?
Dodam jeszcze że skuter ma nową pompe wody i nowy płyn chłodniczy i cały układ jest odpowietrzony :)
Czy jednak to nadal za mało i konieczny jest ten nowy gaźnik bo już tyle w ten skuter wpompowałem że średnio mi się widzi znowu ponad stówe wydać a pieniądze się kończą :/
I jeszcze mam drugie pytanie odnośnie tłumika bo planuje kupić jakąś używke tylko bez żadnych amatorskich spawów czy wgniotek i chciałem się zapytać czy taki używany tłumik będzie też dodawał tyle mocy?
I czytałem też że jak się kupuje wydech to trzeba odpowiednio wszystko wyregulować i chciałem się zapytać jakie rolki do Leovvince ZX będą lepsze 5g czy 6g?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lis 2015, 21:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
przy kupnie uzywanego tłumika trzeba wymieniac wate tłumiacą no chyba ze była wymieniana wmiare nie dawno




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy