Dzisiaj jest 03 lut 2025, 9:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lis 2009, 18:22 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:49
Posty: 88
Lokalizacja: Mam Paliwo . ?
Pojazd:
Witam. :mrgreen: Czy to prawda , że jak się odkręca wariator lub dzwon/sprzęgło kluczem pneumatycznym to się gwint obrabia albo coś w tym stylu. ?

Pozdrawiam. :D :P :P :P :P


A i czy w speedfight 2 są rolki 16x13 ?




_________________

ScooteR TuninG Not a Crime^ ^


Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, 18:23 przez zoltek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 18:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Tak w Speedfightcie rolki mają rozmiar 16x13

Z tym kluczem to i tak i nie. Generalnie to łatwiej rozwalić gwint przy przykręcaniu niż odkręcaniu. Jak dokręci się z za mocną siła to wtedy można rozwalić gwint na wale. Jednak przy odkręcaniu też istnieje jakieś tam ryzyko. Ale lepiej użyć pneumata niż męczyć się czasami nawet godzinami żeby dobrze zablokować coś i odkręcać.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 18:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:49
Posty: 88
Lokalizacja: Mam Paliwo . ?
Pojazd:
Tylko , że ja chce to dać do serwisu x-moto , ale wydaje mi się , że tam nie są doświadczeni ludzie xd I to pneumatykiem odkręcają...Czekam na odpowiedź innych.




_________________

ScooteR TuninG Not a Crime^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 18:28 
*

Rejestracja: 15 lip 2009, 19:06
Posty: 167
Pojazd:
no ja akurat wczoraj rozwalilem gwint pneumatem przy sprzegle, nie wiem jak to sie stalo bo nie bylo przykrecane jakas znow wielka sila ale bylo kilkanascie razy przykrecane pneumatem...moze dlatego




_________________

Malossi Multivar
Wentylator Polini
Sprzęgło Stage6 Sport Pro
Dzwon Stage6 Wingcooler
Sprężyna Centralna Hebo +60
Rolki 4,9 Polini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 18:30 
*

Rejestracja: 15 lip 2009, 19:06
Posty: 167
Pojazd:
hmmm
raggaman555 pisze:
Jak się nie umie to można uszkodzic !
jak sie przykreci za lekko to bedziesz mial wiekszy problem niz z ta nakretka w ktorej sie gwint zerwal


Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, 18:31 przez Jimson, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 18:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 cze 2009, 14:48
Posty: 106
Pojazd:
Ja dokręciłem za lekko i tydzień jeździłem z luźnym dzwonem. :roll:




_________________

## POLINI ## <- Klik

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2009, 17:21
Posty: 9
Lokalizacja: okolice bochni
Pojazd:
Ja zawsze odkręcam pneumatem i jeszcze nic sie nie stało. Dobrze jest sobie na pneumacie ustawic średnie obroty żeby za bardzo nie udeżyło. Bo inaczej może gwint zerwać lub śrube obrobić. Jeśli jest odpowiedni sprzęt to nie może być problemów :wink:




_________________

-Polini Sport
-Rolki polini 4, 1g
-Przeciwtalerz malossi
-Sprężyna sprzęgła +15(zielona)
-Filtr Malossi E5
-V max 85.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Słyszałem że odkręcanie nakrętki z wału za pomocą pneumata może rozwalić wał i łożyska , tz można tak pare zrobić razy ale już więcej to wał dostaje ponoć po dupie od tych uderzeń pneumata.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Z kumplem mamy zasadę taką. Jeśli nasze - odkręcamy pneumatem, zakręcamy ręcznie, jeśli czyjeś - nie ma sensu się cackać :D i w dwie strony działa pneumat. Dlaczego tak? Bo rozwaliliśmy dwa wały w roxie kumpla i parę razy przegwintowany wał :D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:16 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Pnemat to nic innego jak mocniejsza zakrętarka accu. Przy niej też jak się nastawi za mocno ,,sprzęgło" to wkręcając wkręty do drzewa też ,,przerwiemy " gwint i nie trzyma. Trzeba x gwintów zerwać i potem już się umie. Źle jak ta naukę rozpoczynamy na wale i dzwonie :)




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:32 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lip 2009, 11:49
Posty: 88
Lokalizacja: Mam Paliwo . ?
Pojazd:
<b>Mycen</b> Ale to robią w serwisie . To chyba dają gwarancje . ;/ A jak to samemu mogę zablokować . ? Młotkiem ;d Czy jak. :shock:




_________________

ScooteR TuninG Not a Crime^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:47 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
zoltek pisze:
Ale to robią w serwisie
Niedawno ktoś na forum pisał jak zerwali mu gwint bo odkręcali w niewłaściwą stronę. Kto w tych serwisach teraz robi :/ . Niewiele jest serwisów które zatrudniają profi mechaników.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2009, 14:44
Posty: 211
Lokalizacja: Radzymin
Pojazd:
Ja odkręcam pneunumatem i jeszcze nic sie nie stało a przy dokręcaniu uzywam najmniejszej siły dokrecania, wiec az tak mocno nie obciązam gwintu a i tak sie trzyma




_________________

>>Kymco Super 9 by kamil92x<<<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lis 2009, 19:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Na klluczu masz ustawienia od 1-4 noi jak dasz 4 to na pewno zepsujesz gwint wiem bo mi się obrobił i musiałem na gwintować wiec na najwolniejszym to będzie najlepiej :)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 13:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Nie jestem pewien, ale w książeczkach od skutera powinno być napisane z jaką siłą się dokręca poszczególne elementy. Po to jest regulacja na kluczu żeby jej używać :wink:
Tak samo jak się powinno dokręcać głowicę z określoną siłą, to nakrętki wału itp. też :cool:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, 13:25 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lis 2009, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Cytuj:
Niedawno ktoś na forum pisał jak zerwali mu gwint bo odkręcali w niewłaściwą stronę.


To ja pisałem :P

Raczej w tym serwisie powinni Ci dobrze zrobić i nic nie popsuć, przecież to serwis motocyklowy. A jak zepsują to muszą to naprawić.




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 9:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2009, 8:47
Posty: 271
Lokalizacja: Łuków
Pojazd:
Odkręcać pneumatem tak. Zakręcać-nie, zawsze jak zakrecam to ręcznie z tatą. To i tak się zasklepi i nie trzeba aż tak tego dociskać. Co do twojej sprawy to jak oddasz do serwisu i Ci rozwalą to muszą odkupić/naprawić a jak nie to idziesz na policje :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lis 2009, 23:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
W instrukcji dokładnie pisze z jaką siłą ma być dokręcona nakrętka od wario na wał więc nie wiem w czym problem :) jeśli dajesz do serwisu to co się przejmujesz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lis 2009, 20:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Ja używam pneumata i nic się nie dzieje, ustawiam na 4 i dokręcam :)




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 lis 2009, 18:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2009, 18:21
Posty: 73
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
faciu3 pisze:
Nie jestem pewien, ale w książeczkach od skutera powinno być napisane z jaką siłą się dokręca poszczególne elementy. Po to jest regulacja na kluczu żeby jej używać :wink:
Tak samo jak się powinno dokręcać głowicę z określoną siłą, to nakrętki wału itp. też :cool:


Ty piszesz tutaj o kluczy dynamometrycznym.

Prawda jest taka że pneumatem nie powinno się przykręcać nawet kół w samochodzie, a to że tak robią to inna sprawa :/




_________________

Jedź szybciej, a będziesz szybciej :p

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy