kubakgb, Zacznę może od początku. Dlaczego żeliwo? Przede wszystkim ze względu na możliwość szlifu,gdy się zatrze
Malossi Sport bardzo dobry cylek,ale uwierz że Dr.Evo również jest świetny! A nawet ma lepszy tłok
Wydech jest dostępny,poszukaj na Olx,grupach na Fb a na pewno coś ciekawego znajdziesz
Jeżeli mówisz że ma tyle przebiegu,to spokojnie wystarczy zmiana łożysk,ale jeżeli chcesz,to możesz zakupić wypełniany wał,poprawi to ogólną kulturę pracy silnika,zwiększy się wypełnienie komory korbowej co również pozytywnie wpłynie i przede wszystkim jeżeli planowałbyś w przyszłości zmienić cylinder na mocniejszy,to nie będziesz musiał zmieniać również wału
Co do zestawu Oversize ... można,ale czy warto? Ja bym zostawił to co zaproponowałem
Dzwonu nie musisz zmieniać,jeżeli seryjny jest w dobrym stanie,nie ma przebarwień.
Pamiętaj,że większość części możesz kupić używanych w b.dobrym stanie
Wyjdzie na pewno ok. 50% taniej niż na nowych.
Rolki,sprężynki,sprężynę i dysze gaźnika nikt nie powie Ci jakie musisz wybrać. Najlepiej kupić kilka i testować samemu :
Gaźnik . ja osobiście do Sporta 70 nie dawałbym na pewno 21mm. U siebie przez pierwsze 1000km jeździłem na gaźniku 19mm,potem zmieniłem na 17,5 ze względu na spalanie,aczkolwiek przy dobrej regulacji różnica nie będzie duża
Pasek kup zwykły,kevlar niszczy napęd.
Co do dzwonu to już pisałem
Jeśli masz jakieś pytania,to pisz
_________________
Yamaha Slider Stunt Full Sport 70Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler