Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 sty 2016, 23:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, jutro wyjmuję z moim kolegą obydwa koła przednie i tylnie. Przednie to spoko luz wiem jak zdjąć, ale czy zdjęcie tylniego jest trudne? Wydech mam już odkręcony, tylniego hamulca nie mam. Poprostu mam odkręcić z prawej strony śrubę, która trzyma koło? Dam sobie rade bez ściągacza itp.? Zamierzam odkręcać grzechotką dużą YATO. Pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 sty 2016, 2:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Odkręcasz śrubę i powinno zejść jeżeli stawiało by opór puknij gumowym młotkiem




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2016, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
normalnie odkręcam śrubę wykręcam ją i koło powinno zejść w dół? Nie mam gumowego młotka jedynie zwykły duży,mały. Jakby zeszło z powrotem naprowadzam i wpycham śrubę/ośke i skręcam? :) Można posmarować łożysko jeśli w kole takie jest smarem wysokotemperaturowym miedziowym, bo przy okazji będe smarował delikatnie kopkę i korektor momentu obrotowego :twisted:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2016, 18:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli koło nie było wcześniej odkręcane lub dokręcone pneumatem to wątpię, czy duża grzechotka da radę. Ja próbowałem nasadką z 40cm lewarem i nawet skakanie nie pomogło. Pomógł dopiero klucz udarowy pod kompresor. W Piaggio Sfera użyłem nawet klucza do rur z przedłużeniem i tez lipa, prędzej idzie zniszczyć nakrętkę. Co do łatwości zdjęcia później koła to w cpi poszło w palcach, w piaggio musiałem się sporo naszarpać, dodatkowo spryskałem wieloklin środkiem do czyszczenia i przedmuchałem kompresorem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sty 2016, 19:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Z odkręceniem to może być różnie. U siebie miałem zazwyczaj kłopot. Jeśli nie będzie chciała zejść to popukaj gumowym młotkiem dookoła opony i powinno zejść.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2016, 17:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dobra dzięki za rady, kolegi tata pracuje na warsztacie to weźmie ze sobą klucz pneumatyczny i powinniśmy dać radę :lol:

-- 08 sty 2016, 20:30 --

Jak by zeszło to dokręcać później na 1,2? Klucz to Yato

-- 09 sty 2016, 17:30 --

ufff... już myślałem ,żeby odpuścić sobie odkręcanie tylnego koła. Popsikałem wd40 wsadziłem młotek, aby zablokować koło. Za nic nie chciało puścić, dopiero pomogło skakanie po grzechotce. :roll: No ale udało się.

Foty:
http://zapodaj.net/bfac22fa96ce8.jpg.html
http://zapodaj.net/76d3697f1f533.jpg.html

Pytanie jeszcze, płyn hamulcowy miałem nie wymieniany prawie 10lat, tak samo z klockami. Zawsze mnie denerwuje, gdy rano wyciągam skutsa piszczą mi z przodu tarcza jak go wypycham z garażu. Mniej więcej co 1 obrót koła jest pisk. Od czego to zależy? I chyba mam do wymiany klocki hamulcowe bo mam ich mało :D Jak będe z powrotem zakładał nową oponę z przodu to poprostu wpycham tarcze w klocki i skręcam ośkę? Pozdrawiam

-- 09 sty 2016, 18:05 --

I prosiłbym teraz o odpowiedź to ważne !!
Aktualnie miałem opony:
Tył 130/70/12
Przód 120/70/12
Na olx znalazłem ciekawą ofertę dwóch opon za cenę 100zł jedna całkowicie nowa a druga 90% bieżnika
opony z olx:
120/70/12 (90% bieżnika)
110/70/12 (100% nowa)
Czy te opony weszły by spokojnie na felgę? :) pozdrawiam

-- 09 sty 2016, 18:06 --

Grubszą zamierzam założyć na tył :)




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2016, 17:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
Grubek, Dlaczego miały by nie wejść jak są jeszcze węższe od tych które miałeś wcześniej,a reszta wymiarów taka sama ? :wink:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2016, 18:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Daw_id012 pisze:
Grubek, Dlaczego miały by nie wejść jak są jeszcze węższe od tych które miałeś wcześniej,a reszta wymiarów taka sama ? :wink:


Bo się na tym nie znam i wolę spytać na forum? :roll:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2016, 22:27 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Wejdą Ci spokojnie ,tyle ,że będą ciut węższe :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2016, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Wiem ,że będą ciut węższe bo widzę po rozmiarze :D Chodziło mi o to czy na spokojnie w felgę wejdą :wink:

-- 09 sty 2016, 23:44 --

No to bardzo dziękuje wszystkim za odpowiedzi i za pomoc :) Koła zdjęte, oponki zamówione. Pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2016, 22:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Grubek pisze:
Chodziło mi o to czy na spokojnie w felgę wejdą


Tak bo są na rozmiar 12 calowej felgi :) Również pozdrawiam




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 sty 2016, 23:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Mate57 pisze:
Grubek pisze:
Chodziło mi o to czy na spokojnie w felgę wejdą


Tak bo są na rozmiar 12 calowej felgi :) Również pozdrawiam


Tego bym nie wiedział myślałem ,że opona musi być taka sama rozmiarowo (szerokość,cale itp.) Ale tylko chodzi tutaj o cale, zapamiętam to :D dzięki




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 0:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
oponki na pewno wejda ja u sb jak jeszcze hinola miałem 10tki koła i opone zmieniałem to założyłem z piaggio zip2 4t i za żadne skarby nie chciała sie ułożyc za każdym razem było jajo i skuter skakał he czemu co jak to nie mam pojęcia
skuta sprzedałem to juz nie mam ani opony ani felgi
ale to moze byc tez od tego ze musiałem 20 km wracac na flaku ale tez ranty nie były uszkodzone

autor wątku niech się nie przejmuje napisałem tylko jako ciekawostka zagadka




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 10:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
pele20101 pisze:
ale to moze byc tez od tego ze musiałem 20 km wracac na flaku

Masz odpowiedź. Zniszczyłeś sobie felgę i nawet jak wygląda doskonale to będziesz odczuwał "bicie".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 11:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Pokrzywiłeś sobie tak kolego felgę :D

-- 10 sty 2016, 12:48 --

Ale przy tym tylnim kole się trochę pomęczyłem :lol: Skakanie na grzechotkę pomogło, inaczej nie było opcji :mrgreen:

-- 10 sty 2016, 12:50 --

A tak po odkręceniu nakrętki, koło lewo i prawo i się wysunęło. Jeszcze pytanie! Na przednim kole po odkręceniu mam na nim tarczę i napęd ślimaka. Czy ten napęd będzie działał po złożeniu koła i przykręceniu linki? Chyba ,że to normalne bo kręci się w kółko :D




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 12:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
wuj pisze:
Widocznie zepsułeś ślimaka.


Jak mogłem go zepsuć jak go nie wyjmowałem, tylko koło zdjąłem O.o




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 12:43 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
W ślimaku jest taka blaszka ,która jeśli jest sprawna powinna napędzać wałek. Jeśli kręci się w kółko a wałek się nie rusza to ślimak do wymiany. U siebie kiedyś ją podginałem lekko bo nie spełniała swojej roli ,ale nie zawsze się to uda.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 12:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jak to możliwe ,że przed zdjęciem koła licznik działa, a teraz się to kręci? O.o Po wyjęciu ośki się to kręci jak koło jest luźne. Jak było nowe też się kręciło tylko mój tata chyba jakoś to wsadzał

-- 10 sty 2016, 13:47 --

Ide do garażu zrobie fotki jak to w środku wygląda

-- 10 sty 2016, 13:47 --

bo napęd ślimaka około 40zł :((




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 12:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Na feldze od strony ślimaka masz wykrojone takie specjalne miejsce w które ślimak musisz włożyć a następnie dopiero oś z samą felgą w lagi. Jeśli ślimak w to nie wskoczy to nie będzie działać ,lub się uszkodzi. Bądź co bądź czekamy na zdjęcia.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 14:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
http://zapodaj.net/5b0082aff10f0.jpg.html
http://zapodaj.net/9e509f6e786bc.jpg.html

Kręci się to ,ale czuć opór lekki

-- 10 sty 2016, 15:31 --

i jak?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy