Dzisiaj jest 21 maja 2024, 2:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Do zamknięcia
Post: 13 lut 2016, 12:29 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Do zamknięcia-problem rozwiązany


Ostatnio zmieniony 13 lut 2016, 17:51 przez scoot, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lut 2016, 12:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Bulgotanie w zbiorniczku to objaw wywalonej uszczelki, musisz oddać głowicę i cyl do planowania, jak tak Ci się dzieje i nowa uszczelka nie pomaga.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 13:14 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Człowieku, za kogo mnie masz? Już ogarnąłem że to od za dużego ciśnienia w układzie to się dzieje, pytanie tylko czemu jest za duże. Nie wyjeżdżaj mi z planowaniem cyla itp. bo to nie jakieś starocie robione na oko tylko p/g. Podziękuję za idiotyczne porady. Może rzucałem tą głowicą że się nagle skrzywiła??? Może sama sie skrzywiła skoro pół roku jeździłem bez problemów?Bulgocze tylko w chwili odkręcenia korka a nie cały czas a że uszczelka padła to rzecz oczywista. Tu chodzi o pękanie uszczelki a nie brak szczelności głowica-cylinder.


Ostatnio zmieniony 13 lut 2016, 13:19 przez scoot, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 13:19 
*

Rejestracja: 26 cze 2015, 21:13
Posty: 33
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd: Malaguti F15 FireFox
Mam dokładnie ten sam problem w mojej Maladze, zamontowałem nowy zestaw 70 i przy dużych temperaturach przepala uszczelkę :( próbowałem naprawić na wiele sposobów ale nic z tego. Postanowiłem zamontować dwie uszczelki aluminiowe i jedną gumową ale kilka dni temu i tak przepaliło :angry: Doradźcie, co można z tym zrobić ?




_________________

Kiedy humor ci się zje*** wsiądź na motor będziesz w niebie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 13:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
scoot pisze:
Człowieku, za kogo mnie masz? Już ogarnąłem że to od za dużego ciśnienia w układzie to się dzieje, pytanie tylko czemu jest za duże. Nie wyjeżdżaj mi z planowaniem cyla itp. bo to nie jakieś starocie robione na oko tylko p/g. Podziękuję za idiotyczne porady. Może rzucałem tą głowicą że się nagle skrzywiła??? Może sama sie skrzywiła skoro pół roku jeździłem bez problemów?Bulgocze tylko w chwili odkręcenia korka a nie cały czas a że uszczelka padła to rzecz oczywista. Tu chodzi o pękanie uszczelki a nie brak szczelności głowica-cylinder.

Mogłeś sam ją skrzywić nieumiejętnym dokręcaniem.
Jak byś to sprawdził to możesz dopiero wylewać swoje żale
Od dwudziestu lat naprawiam nie tylko motocykle i moje wypowiedzi poparte są wiedzą i doświadczeniem a nie tym co Juzek pod sklepem powiedział
A ciśnienie i bulgotanie w układzie z powietrza się nie bierze, tylko właśnie z przedmuchu




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 14:53 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nieumiejętnym dokręcaniem? Młodzieńcze nie jestem ze wsi po zawodówce tylko studentem UW i od 6 ponad lat pobocznie zajmuję się skuterem, cechuję się tym że czytam dziesiątki razy zanim coś zrobię a jak poprawnie skręcać głowicę dawno się nauczyłem. Jesteś na studiach? masz jakieś osiągnięcia naukowe? Nie obchodzi mnie ile złożyłeś czego i jakie masz te swoje doświadczenie z jakże ważnej dziedziny składania staroci. Wparowałeś na te forum tydzień temu i udajesz znaWcę wszystkiego we wszystkim. Nie wypowiadaj się proszę w moim temacie bo denne sugetie dajesz. Współczuję jeśli widząc padniętą uszczelkę planujesz pół silnika. :/ Koniec OFFtociku

Czekam na wypowiedź robdk albo kogoś bardziej obeznanego w układach chłodzenia.

Więc tak, co może się przydać to to że nie przez temperaturę to się dzieje bo pamiętam na wyższych latałem i było w porządku. Czy o ok 30% mniej płynu chłodniczego może doprowadzić do padania uszczelki jednak gdy temperatura wynosi max 85*? W skrócie: latanie->zdjęcie cyla->założenie oraz zalanie ok 50% cieczy-> latanie ->padnięcie uszczelki->nowa uszczelka i ok 50% płynu->latanie 2dni->dolanie płynu do prawidłowej wartości->1 dzień jeżdżenia-> padnięcie uszczelki

Edit: dolałem cieczy do prawidłowego poziomu, odpowietrzyłem kilka razy i póki co jest dobrze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 15:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Proszę cię abyś zastanowił się co piszesz, jak jesteś studentem to nie znaczy że możesz odnosić się w ten sposób do dużo starszych od Ciebie osób. Jak byś tak czytał ,to byś wiedział że na forum jestem dużo wcześniej od Ciebie. Widzę że sześć lat doświadczenia z tym skuterem nie wiele Cię nauczyło.
Powodzenia w dalszej naprawie życzę.
Jak widzę padniętą uszczelkę to wymieniam ją na nowa, a jeżeli sytuacja się powtarza to chyba oczywiste że winna nie jest uszczelka, przyczyn w tym przypadku nie jest wiele.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 16:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Wydaje mi się że może zbyt mocno dokręcasz głowicę. Kup nową uszczelkę i podejdź do mechanika by dokręcił Ci głowice z odpowiednim momentem, oczywiście niech to zrobi kluczem dynamometrycznym. Sprawdź jeszcze czy masz odpowiedni poziom płynu, bo jeśli jest za dużo może być za duże ciśnienie. Najlepiej mniej go po między min a max. Pamiętaj że nie leje się samego koncentratu. Koncentrat miesza się z wodą destylowaną bądź demineralizowaną. Chyba że to gotowy płyn. Jak nadal będzie tak samo to coś nie tak z czymś innym.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 16:46 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Napisałem Jarosławie Dziedzic, że dziękuję za twe uwagi.
Dzięki nikodem, dokręcam ok 10Nm małym kluczykiem, u mnie naprawiają w warsztacie młotkiem więc nie polecaj mi nikogo, w innym korbe skrzywili a w jeszcze innym wał :D , moja zasada : mam go-naprawiam go :D Nie używam czegoś jak koncentrat, albo leję demineralizowaną albo płyn gotowy. Zawsze tak samo dokręcałem, z tą samą siłą tyle że może za słabo odpowietrzyłem? Teraz jechałem 65* max i po odkręceniu nic nie syczy.... póki co jest git :D Zajmowałem się modelarstwem kilka lat więc mam dużą sprawność manualną w tych złomkach :D Takie nabyte wyczucie sił. Co do ilości płynu...kurcze mogło być za dużo.... :/ teraz zalałem idealnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 16:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Producent przewiduje dokręcenie z momentem 1.2 Kgm co w przeliczeniu na Nm = 11
Mówisz że tak się znasz :P




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 17:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Widzę że kolego masz problemy z czytaniem, napisane dziękuję za udział w tym temacie. Widać mądrość u ciebie nie idzie w parze z wiekiem. Ukończone tech samochodowe ew. zawodówka :D :D co z tym społeczeństwem się dzieje, polecam uczyć się angielskiego bo widać szwankuje. Head nuts: 10-11Nm
Temat Zamknięty




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 17:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Przypomniało mi się jak kiedyś do samochodu ojciec nalał do maxa płynu to przewód pękł przy chłodnicy.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 17:14 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Nie no tak na maxa nie dawałem ale trochę od góry było, więc to było przyczyną....Dziwne że przy zbyt niskim poziomie też padła...pewnie za słabo odpowietrzyłem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
scoot pisze:
Widzę że kolego masz problemy z czytaniem, napisane dziękuję za udział w tym temacie. Widać mądrość u ciebie nie idzie w parze z wiekiem. Ukończone tech samochodowe ew. zawodówka :D :D co z tym społeczeństwem się dzieje, polecam uczyć się angielskiego bo widać szwankuje. Head nuts: 10-11Nm
Temat Zamknięty

A ja Ci polecam uczyć się polskiego, "STUDENCIE".
Zwroty piszemy z wielkiej litery.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 17:40 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
To wypad kOLESZKO z tego tematu bo widzę matury to się nie pisało, a zwroty z dużej się pisze w liście osiołku :D a nie na forum, zobaczymy czy na swp16 też taki kozaczek będziesz z tą swoją rakietą 70cc :D Współczuję tym co naprawiasz te silniki :D ja bym w życiu nie oddał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 17:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Powiem Ci tylko tyle że wyżej srasz niż [cenzura] masz.
Nie obrażam Cię i staram odnosić się z szacunkiem i nie tylko do Ciebie lecz do wszystkich.
Co do twojego problemu to sam jesteś sobie winien i nie potrafisz się do tego przyznać.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html


Ostatnio zmieniony 13 lut 2016, 19:45 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10 Proszę o zachowanie spokoju i poziomu wypowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 18:59 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Skończysz dzieciaku z tym spamem czy będziesz dalej się produkować? W szkole nie nauczyli czytać ze zrozumieniem? Temat jest zamknięty a ty dalej nie stosujesz się do prośby o nie wypowiadanie się w nim.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy