Dzisiaj jest 02 maja 2025, 19:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2016, 18:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Skoro słaba kompresja to albo masz przedmuchy na uszczelkach albo coś sknociłeś składając to wszystko do kupy. Ewentualne przedmuchy możesz sprawdzić np. spienioną wodą z mydłem lub dla bardziej leniwych pianką do golenia. Nanosisz na miejsca połączeń i kręcisz rozrusznikiem lub kopiesz, jeżeli nie ma pęcherzy lub nie rozdmuchuje pianki w żadnym miejscu to przyczyna tkwi wewnątrz.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lut 2016, 22:17 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
za rade dziękuję oczywiście:) mam jednak chyba rozwiązanie źle siedział uszczelniacz na wale od strony wariatora krzywo sie ułożył ale to byc przyczyna tak niskiej kompresji? A jeszcze mam pytanko jaka dysza do 72ccm z standardowym gaznikiem?


Ostatnio zmieniony 16 lut 2016, 22:20 przez patryk4050, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 22:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Może to znacząco wpływać na kompresję. Jeśli uszczelniacz nie trzyma nie ma wstępnego sprężania a 2T ma małą ilość miejsca w którym wytarza kompresję - powyżej okna wydechowego.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 22:22 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Przez co najlepiej wbic taki uszczelniacz aby był ok?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2016, 18:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kawałek rurki o średnicy odpowiadającej zewnętrznej krawędzi uszczelniacza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2016, 19:15 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Wlasnie zalatwilem sobie taki kawalek rurki dokladnie 42.5mm średnica zewnętrzna uszczelniacz ma 43mm kupilem nowy bo tamten taki sie zdenerwował sie założę i dam znac oczywiscie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2016, 21:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Warto sam uszczelniacz jak i gniazdo w karterze przesmarowac lekko olejem aby przy nabijaniu był poślizg.Guma i metal zbytnio się nie lubią na "sucho" przy takich operacjach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2016, 21:44 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Dzieki za rade ale to wiedziałem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lut 2016, 22:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Olejem lub smarem montażowym ;) efekt jeszcze lepszy, normalnie palcami wchodzi :mrgreen:




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2016, 17:55 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Hmm zamontowalem ten uszczelniacz ale cos tak jakby swiszcze gwiżdże cos tak jakby nie powolane tarcie mysle ze za daleko wbilem uszczelniacz i wadzi o łożysko bo nawet wal tak jakby ciężej chodzi czy napisze ktos jak daleko wbic taki uszczelnuacz? Tuż za seger czy dalej bo mi weszlo wiele dalej niz seger i chyba tu zepsulem kolejny uszczelniacz ehh pomóżcie dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2016, 20:09 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
patryk4050 Wiesz, że miałem Ci to pisać w poprzednim moim poście? Dałem sobie spokój, bo niektórzy myślą, że uważam ich za głupców moim opisywaniem poszczególnych kroków montażu :| Pozostaje Tobie wydłubać uszczelniacz i nabić nowy, tak aby dało radę założyć pierścień segera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2016, 21:19 
*

Rejestracja: 16 sty 2016, 12:24
Posty: 30
Pojazd:
Seger wszedl bez problemu jutro po rozkrecam popatrze tu i tam i zobacze ten metaliczny dzwiek to moze pierscienie poszly albo ta tulejka co wchodzi w uszczelke chaczy o łożysko jak by nie było dzieki za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2016, 20:36 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
patryk4050 Za segerem nie powinieneś mieć luzu. Ma być praktycznie na "styk". Jakby pękł pierścień to powinien odpalić (i ładnie rysować gładź cylindra), problem pojawia się przy podkręceniu manetki. Do tego słychać specyficzny dźwięk (może nie zawsze).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy