Dzisiaj jest 01 gru 2024, 12:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2016, 22:14 
*

Rejestracja: 23 lut 2016, 17:48
Posty: 9
Pojazd: A4 B6 3.0 Avant/Jet Froce
Witam, posiadam Jet Force'a po przeróbce na gaźnik. Chciałbym wiedzieć, czy przy moim secie lepiej będzie kupić większy gaźnik, czy sportowy wariator żeby polepszyć V-max? Przyśpieszenie ma zadowalające moim zdaniem.

Mój set:
Cylinder 70 (Jakiś lepszy chiński, kosztował ok 300zł)
ECU odblokowane,
Gaźnik 12mm dysza raczej standard ok 75-77,
Wydech LeoVince TT HM,
Wariator i sprzęgło seria z białą centralką malossi, pasek Malossi,
V-Max 80 licznikowe.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2016, 22:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Oczywiście ,że gaźnik ;) Minimum 17,5 mm.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 22:22 
*

Rejestracja: 23 lut 2016, 17:48
Posty: 9
Pojazd: A4 B6 3.0 Avant/Jet Froce
A może być zamiennik Dellorto z Allegro za stówkę? Powiedzmy 19mm dawałby radę, czy lepiej 17,5 używkę Dellorto?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 22:30 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeden i drugi będzie dobry w tym przypadku. Jeśli nic nie będziesz już modyfikował to 17,5 mm Ci wystarczy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2016, 22:38 
*

Rejestracja: 23 lut 2016, 17:48
Posty: 9
Pojazd: A4 B6 3.0 Avant/Jet Froce
Ok, dzięki za radę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 mar 2016, 17:19 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
Najlepiej dellorto 19 nawet używany. Chiński to możesz kupić i go nigdy nie wyregulować. Dodam że mechanicy przy regulacji tez nie chce się podejmować takiego chińskiego g%wna .




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2016, 18:19 
*

Rejestracja: 23 lut 2016, 17:48
Posty: 9
Pojazd: A4 B6 3.0 Avant/Jet Froce
Lemoniq pisze:
Najlepiej dellorto 19 nawet używany. Chiński to możesz kupić i go nigdy nie wyregulować. Dodam że mechanicy przy regulacji tez nie chce się podejmować takiego chińskiego g%wna .


Właśnie kupiłem pare dni temu "No Name" 17,5, dysza 85 i po regulacji najlepiej chodzi na czwartym ząbku iglicy, najwyżej uniesiona, tylko nie moge ustawić go tak żeby skuter dobrze reagował na gaz bez oporu i zeby podczas jazdy nie bylo w górnym zakresie obrotów, jakby poszarpywania, jakby brakowało paliwa, chociaz przeleciałem wszystkie ząbki i na ostanim najlepiej chodzi, przyspiesza bez szarpniec, plynna jazda do 50 ok, ale powyżej tej prędkości np jak jade 65, to po paru chwilach przestaje ciągnąć i jak gazu nie dodam wiecej, to go muli i juz nie wiem co robić, 4 godziny dzis rozbieralem, przestawialem, kręciłem śrubka i ręce opadają...

Chociaz wracając do iglicy, to nie jestem pewny, czy zostawiłem na ostatnim ząbku od gory, czy na pierwszym, sprawdzę jak podejmę sie drugiej próby regulacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 mar 2016, 19:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jaki kolor świecy po tych regulacjach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2016, 19:52 
*

Rejestracja: 23 lut 2016, 17:48
Posty: 9
Pojazd: A4 B6 3.0 Avant/Jet Froce
Sprawdziłem od razu świece i przeczyscilem, elektroda i cały czubek brązowy, a reszta gwintu czarny błyszczący, iglica byla ustawiona na pierwszym ząbku od góry.


P.S. Może dzisiejsze odkrycie wniesie do tematu, zmieniłem iglice na 3 ząbek, to mulil strasznie nie jechal wiecej niz 35, gdy zdjalem stożek skuter chodzil jak marzenie, przyśpiesza bez namysłu, ciągnie od 0-80 tak samo, czuć moc, czy to znak, że potrzebna większa, czy mniejsza dysza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2016, 20:21 
*

Rejestracja: 25 lis 2014, 11:47
Posty: 99
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera dna 50
I'm więcej powietrza to dysza wieksza , bo potrzebuje więcej paliwa w stosunku do powietrza. Ja bym brał wieksza o 5 i zobaczył , skoro po zdjęciu lepiej jeździ.




_________________

Gilera DNA 50 2000r
Wał: motoforce racing
Wariator: Top racing NG
Gaźnik: Stage6 PHBG 21mm racing black edition
filtr: Polini airbox
Wydech: Leovince ZX
Cylinder: Stage6 Streetrace 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 mar 2016, 20:33 
*

Rejestracja: 23 lut 2016, 17:48
Posty: 9
Pojazd: A4 B6 3.0 Avant/Jet Froce
To moze mniejszą? Bo jeżeli po zdjęciu filtra lepiej chodzi, to znaczy ze dostaje wiecej powietrza i mieszanka jest dobra, to raczej 5 mniejszą, co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 mar 2016, 23:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Jezeli po zdjeciu filtra lepiej chodzi, to musisz dac mniejsza dysze.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 mar 2016, 13:52 
*

Rejestracja: 23 lut 2016, 17:48
Posty: 9
Pojazd: A4 B6 3.0 Avant/Jet Froce
Zamówiłem zestaw 10 dysz i udało sie wyregulować, dysza 72 i iglica drugi ząbek :-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy