Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 10:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2016, 22:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
Posty: 76
Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    Witam moim problemem jest to że posiadam skuter z gaźnikiem dellorto 17.5 ssanie ręczne ,do którego idą dwa przewody z kranika podciśnieniowego benzyny które są podłonczone do gaźnika. Piszę dlatego z tym pytaniem ponieważ jestem za granicą i niemam dostępu do skutera.
    Poprostu nie pamiętam gdzie te dwa wężyki się podpinało.
    A zakupiłem nowy gaźnik dellorto malossi 17.5 na zdjęciu jest tylko jedno wejście na wężyk paliwa, a przecież z kranika idą dwa wężyki z tąd moje obawy.. Że gaźnik nie będzie pasował
    Proszę o pomoc ..


    Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     


    Offline
    Post: 08 mar 2016, 9:47 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    Gaźnik będzie pasował,tylko będziesz musiał w króccu ssącym tuż nad zaworem membranowym wywiercic otworek i wkręcic taką końcówkę http://shop.mieloch.pl/krociec-mosiezny ... 8439.bhtml .Do tego krócca podpinasz ten drugi wężyk [nie paliwowy] ,aby miec podciśnienie.Gaźnik który miałeś po prostu już miał wyjście na podciśnienie a ten który zakupiłeś tego wyjścia niema.Po przeróbce powinno to wyglądac mniej więcej tak http://shop.mieloch.pl/zawor-z-kroccem- ... 2029.bhtml




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 17:22 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    A ten naparstek który wystaje z gaźnika obok koncowki do oleju z obudowy gaźnika to nie jest do podciśnienia?http://shop.mieloch.pl/gaznik-malossi-dellorto-phbn-17-5mm-do-ssania-recznego,pZ003305.bhtml

    Jeżeli nie to do czego on jest i czy nie trzeba go zaslepic?

    Jeżeli w gazniku malossi 17.5 niema koncowki do podciśnienia z kranika to gdzie była ona w fabrycznym gazniku może jakiś link do zdjęcia żeby się upewnić. .


    Ostatnio zmieniony 08 mar 2016, 17:30 przez bulaboys22, łącznie zmieniany 1 raz



    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 17:30 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    Daj foto




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 18:21 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    http://www.sip-scootershop.com/en/produ ... n_p2010157
    Chodzi mi o ta końcówkę na której jest wężyk na tym zdjęciu..
    Do czego to jest i co z tym zrobić ?




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 20:09 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    Moim zdaniem ta mniejsza końcówka zaślepiona to jest od oleju. Te dwie jednakowe końcówki umiejscowione pod sobą to tkzw. podgrzewanie gaźnika jeśli masz silnik i cały układ w lc ,a ten wystający podłączony przewód to po prostu przelew z komory gaźnika. Jeśli się mylę to nich mnie ktoś poprawi.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 20:20 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    Znalazłem na innym forum że to odpowietrzenie jakiejś komory ,że nic się z tym nie robi jedynie można założyć kawałek wężyka i spuścić na duł. .
    Co do tematu to gdzie rozwiercic w krućcu otwór skoro niema go w gaźniku,na tą końcówkę do której dałeś link ,w którym miejscu?
    Zaraz nad zaworem ssania ?
    Bo czytałem że po środku jest taka kropka na odlewie krućca
    Że tam można rozwiercić. .
    Chodzi mi o to gdzie będzie lepiej?
    Żeby miało lepsza siłę ciągu czy popychu. .
    Niewiem na jakiej zasadzie to działa. .




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 20:57 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    bulaboys22 pisze:
    Znalazłem na innym forum że to odpowietrzenie jakiejś komory ,że nic się z tym nie robi jedynie można założyć kawałek wężyka i spuścić na duł. .
    Czyli tak jak napisałem wyżej.
    Co do ewentualnego wiercenia to jeśli nad tym króccem jest guma to wiercisz wiertłem 4mm i wkręcasz taki króciec jak podałem w linku wyżej ,najlepiej na silikonie wysokotemperaturowym [np.czerwonym] żeby to dobrze uszczelniło] i pozostawiasz do wyschnięcia. Później już tyko zakładasz wężyk z podciśnienia.Ten wężyk to przelew = odpowietrzenie komory gaźnika.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 21:20 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    Czyli zaraz nad samym zaworem membranowym nie w połowie krućca ? Tylko nad tym kwadracikiem co wkłada się zawór?




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 21:27 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    Jak ci będzie wygodnie.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 21:38 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    Dziękuję bardzo za pomoc ..
    Takie porady są bardzo pomocne
    Ostatnie pytanie ten zawór ma na celu włączanie powietrza do baku ?
    Dziękuję i pozdrawiam.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 08 mar 2016, 22:05 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    bulaboys22 pisze:
    Ostatnie pytanie ten zawór ma na celu włączanie powietrza do baku ?
    Opiszę ci to" łopatologicznie" kranik podciśnieniowy który masz zamontowany działa na zasadzie że jak "dmuchnie" w niego powietrze z wężyka umiejscowionego w gaźniku lub króccu ssącym gaźnika to on się otwiera lub zamyka w zależności czy dostanie powietrze z"gaźnika lub krócca " ,zasada działania zasysanie lub dmuchanie powietrzem ,jest to uzałeżnione od ruchu korby w skrzyni korbowej gdzie to podciśnienie się wytwarza.W samym kraniku podciśnieniowym jest taka membrana gumowo-silikonowa która w zależności od właśnie tego podciśnienia napływającego ze skrzyni korbowej otwiera się lub zamyka napływ paliwa do gaźnika .




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 mar 2016, 18:43 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    Może mi Pan jeszcze powiedzieć do czego jest ta metalowa rurka dodawana w komplecie przy zakupie nowego gaźnika ?
    To zapas do linki ssania ? W sensie linka/łączka/gaźnik
    Jak na zdjęciu : http://www.pedparts.co.uk/product/3215/ ... aerox-carb




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 09 mar 2016, 18:52 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    To jest zapasowe kolanko do linki gazu.W zależności jak tam komuś pasuje długośc linki gazu to sobie to stosuje. ,skraca lub wydłuża długośc linki aby luz skasoawac do minimum.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 11 mar 2016, 20:49 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    Słyszałem ze gaznik ma jakieś blokady ..
    Jakaś blaszka lub plastik ?
    Jest coś takiego ?
    Dysza główna: 90
    Dysza wolnych obrotów: 34 to są standardowe dysze ?
    Bo takie są w gaźniku który kupiłem. .
    Czy nie lepiej zamienić na jakieś inne ?

    -- 11 mar 2016, 21:49 --





    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 12 mar 2016, 11:06 
    *******

    Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
    Posty: 5429
    Lokalizacja: Katowice
    Pojazd:
    Twój gaźnik nie ma blokady.Z dyszą główną możesz dopiero kombinowac jak nie będziesz umiał tego gaźnika wyegulowac[przylewanie, lub za mało paliwa] ale to już jest etap końcowy.




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Offline
    Post: 15 mar 2016, 17:12 
    *
    Awatar użytkownika

    Rejestracja: 26 paź 2013, 12:11
    Posty: 76
    Pojazd: aprilia rally 50 lc 96r.
    A co z ogrzewaniem gaźnika ?
    Lepiej podłonczyć czy zostawić bez?

    Chodzi mi o to co to daje ..




    Na górę
     Wyświetl profil  
     
     
    Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
    Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



    Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


    Nie możesz tworzyć nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów

    Przejdź do:  



    Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy