Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 kwie 2016, 21:32 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Witam ! Mam otóż taki problem, wyleciała mi końcówka od filtra i jeździłem jakiś czas ( spadł v max), wyczyściłem gaźnik, wymieniłem króciec. Moc była nadał ta sama. Zauważyłem coś w rodzaju stukania, więc wymieniłem rolki (4,7g takie same jak poprzednie ) i pasek. Stukanie nadal pozostało nie jest to zbierak od kopniaka. Skuterem da się rozwinąć kosmiczne 40km/h (dalej go zamula), lecz pod górkę nie można podjechać. ( zużyte sprzęgło ??). Pali na strzała.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 kwie 2016, 15:20 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Możliwe, że po prostu naleciał ci piach i inne syfy podczas jazdy bez filtra. Stukać może ci łożysko korbowodu a także wiele innych rzeczy. Jesteś w stanie nagrać ten dźwięk ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2016, 17:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
W pierwszej kolejności podjedź na jakikolwiek warsztat samochodowy i zmierz kompresję. Podejrzewam, że stało Ci się to co mi kiedyś. Spadł mi filtr powietrza z gaźnika, pociągneło jakiś syf z powietrza i po cylku. Dało się jeszcze jeździć przez pewien czas ale później palenie za pomocą strzykawki, a na koniec już nawet po zastrzyku pod świece nie łapał. Objawy miałem identyczne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2016, 20:02 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
4MaticPL pisze:
Możliwe, że po prostu naleciał ci piach i inne syfy podczas jazdy bez filtra. Stukać może ci łożysko korbowodu a także wiele innych rzeczy. Jesteś w stanie nagrać ten dźwięk ?


nowy pasek
https://www.youtube.com/watch?v=G4Tko8iKiFE
stary pasek
https://youtu.be/KsAM-t1CND8
Wg porady ojca zmieniłem pasek na stary hałas jest mniejszy, aczkolwiek trzeba przekręcić ponad pól manetki aby koło ruszyło na stopkach. Po mocniejszym poruszaniu mocowaniem waria czuć luz.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 kwie 2016, 22:10 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Rozumiem że luz masz na wale całym? Jeśli tak to łożyska już na wyczerpaniu.
Napisałeś, żeby ruszyć musisz dać pół manetki czy wtedy silnik ci wyje od obrotów i dopiero rusza czy wręcz przeciwnie nie chce się wkręcać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2016, 15:15 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Silnik nie wyje od obrotów




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 kwie 2016, 18:56 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Uszczelniacze od strony wariatora i magneta suche?
Tak jak pisał kolega wyżej musisz podjechać gdzieś do mechanika sprawdzić kompresje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 17:42 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Wymieniłem tłok, łożyska, membranę, uszczelniacze i wydech . Skuter nie chce zapalić , świeca mokra , jest iskra, kręciłem akumulatorem od samochodu




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 19:24 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wymieniłeś uszczelki pod cylindrem i głowicą na nowe? Tłok ma na denku nacechowaną strzałkę, to kierunek wylotu spalin, jest prawidłowo założony? I ostatnie pytanie głowica dokręcona na "czuja", czy z użyciem klucza dynamometrycznego? Sprawdziłbym też bezpiecznik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 19:56 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Uszczelki pod cylindrem i głowica są nowe, tłok nie miał strzałki tylko napis ex czyli dałem go dołem. Głowica dokręcona na ''czuja''




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2016, 20:09 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jak obracasz ręką wałem to czujesz że jest jakaś kompresja? Jeśli dokręcasz na czuja to musisz na prawdę delikatnie to zrobić. Jak masz małą grzechotkę to trzymasz za środek i niezbyt mocno dociągasz. Na firstruna starczy ale potem radziłbym dokręcić porządnym kluczem z momentem ok 14Nm

Ogólnie to po remoncie lepiej odpalać z kopniaka. Z rozrusznika też mi nie chciał ruszyć przed regulacją dopiero z kopniaka zagadał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 19:02 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Kompresja jest ok, bezpiecznik wymieniony , świece po ''regulacji'' dawki mieszanki zalewa mniej nie jest cała mokra, a kopać można ile się chce i nie odpala.

Skuter odpalił , miał za mało wolnych obrotów.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 19:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli zła regulacja gaźnika. W zasadzie to przy próbie odpalenia na podkręconej manetce też powinien odpalić. Śrubka od regulacji obrotów po prostu podnosi przepustnicę w trakcie dokręcania. Chyba, że się coś zmieniło do tego czasu w konstrukcji gaźników...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2016, 19:42 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Jaki gaźnik pod 60cc i next r, dellorto 16 czy 17,5??




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2016, 20:46 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Wez 17,5 będziesz mógł potem założyć 70cc jak będziesz chciał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 17:55 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Zmieniłem gaźnik na 17,5 była w nim dysza 72 przy zakręconej śrubce chodził w miarę ok, po zmianie na 65 gaśnie po dodaniu gazu. Czy w kranik który jest zepsuty psuje mi robotę oraz czy zwężka w seryjnym filtrze powinna być usunięta z niego ?




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 18:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli wymieniłeś dyszę główna to musisz regulować gaźnik od podstaw. Zwężkę wyciągasz, jeżeli uznasz, że silnik dostaje za mało powietrza ale dopóki nie wyregulujesz to się nie dowiesz. Po czym wywnioskowałeś, że kranik jest zepsuty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 18:54 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Jeżeli kranik jest podciśnieniowy to dopiero po zassaniu powinno lecieć paliwo, a tak leje się cały czas jak szalone.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 19:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czyli kranik do wymiany. Teoretycznie zaworek iglicowy w gaźniku powinien trzymać paliwo ale po coś wymyślono kranik. W praktyce wygląda to tak, że paliwo przelewa się do silnika i filtra powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 20:45 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Zmieniłem kranik i dysze na 70 wszystko niby fajnie, przejechałem 700m zgasł i zblokowała się kopka, zauważyłem wycieki oleju jakby z przekładni. Nie rozbierałem go jeszcze. Zastanawiam się nad kitem eco sport 70cc.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy