Dzisiaj jest 29 lis 2024, 17:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2016, 17:07 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
ale w takim razie dlaczego teraz skuter slabszy jest niz byl przez wymiana > ?

NIE MOZE TAK ZOSTAC ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 maja 2016, 17:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na samym początku tematu zadałeś pytanie na temat grubości uszczelki pod głowicą, więc jeżeli założyłeś grubszą to z automatu moc spada.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 17:21 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
1.2 mm jak wyzej pisalem i dalem foto ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 17:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Sprawdz squish. Moze sie okazac ze masz tam z 2-3 mm.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 17:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
witek651 dokładnie. Swojego czasu pozbywałem się uszczelek pod głowicami przy motocyklach Java350 i CZ350. Zamiast ich po prostu nakładałem cienką warstwę poxipolu i był szatan. Ogólnie z tym radzę uważać, bo zbyt mała odległość pomiędzy denkiem tłoka, a elektrodą świecy zapłonowej może doprowadzić do ich kontaktu. Taki sposób był dobry w tamtym czasie, kiedy planowanie głowicy dla obszczymurka było nieosiągalne. Ustaw squish na jakieś 0.8mm i ma być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 18:13 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
czyli ta uszcelka 1.2 mm za gruba zalozylem? to jest pewne?

wczesniej byla taka z alu z cylkiem jak kupowalem

http://allegro.pl/uszczelki-cylindra-gl ... 10900.html

nie znam grubosci




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 18:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Skąd można wiedzieć, czy to jest pewne? Zmierz squish i się wszystko wyjaśni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 20:29 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
dobra
bez mierzenia

po zdj glowicy:
https://plus.google.com/u/0/photos/1121 ... 4119558065

glowica (bez obaw o bicie swiecy w tlok :D :
https://plus.google.com/u/0/photos/1121 ... 8595975249


cyl (tlok spokojnie widac ze ma msca na glowice bo nie jest na samej gorze) :
https://plus.google.com/u/0/photos/1121 ... 7771658049


zalozylem na sucho to bez uszczelki wiec i smiga
https://plus.google.com/u/0/11212488437 ... 3020641466

poprawa jest wiec jestem happy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 4:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Skręciłeś głowicę na sucho i trzyma kompresję? :shock:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 10:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
adrjian pisze:
tyle ze srubka od regulacji mieszanki jest wkrecona na max a wczesniej tak nie bylo


A wiesz, że śrubką regulujesz tylko niskie obroty? A resztę załatwiasz dyszami i iglicą?

Gummma pisze:
Wg mnie nie jest to dobre, bo jazda na ubogiej mieszance ma wpływ na smarowanie łożysk wału, igiełkowego korbowodu, igiełkowego sworznia tłoka i samego cylindra.


Jazda na ubogiej mieszance nie ma wielkiego wpływu na smarowanie łożysk. Póki silnik pracuje, dawka do smarowania jest odpowiednia. Co innego zużycie tłoka, świecy, głowicy, cylindra, tutaj zbyt uboga mieszanka działa cuda.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 12:33 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
DumDum
ale ta duza jest od obrotow mala od skladu mieszanki paliwo-powietrze , ta reguluje




a no smiga

kompresja jest bo mocy przybylo ^^

ale mimo wszystko ...
mam plan lekko posmarowac dla wiekszej pewnosci masa uszczelniajaca
http://motoplatforma.com/index.php?p128 ... c-do-300-c

chyba ze to zly pomysl?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 15:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
adrjian Kup poxipol i lekko posmaruj, odczekaj kilka godzin i jazda. Problemem z demontażem głowicy się nie martw, tam panuje taka temperatura, że wystarczy lekkie podważenie płaskim śrubokrętem i odchodzi od razu. Z wyczyszczeniem też idzie łatwo, rzekłbym łatwiej, niż zawulkanizowana uszczelka pod cylindrem.
Cytuj:
Jazda na ubogiej mieszance nie ma wielkiego wpływu na smarowanie łożysk. Póki silnik pracuje, dawka do smarowania jest odpowiednia. Co innego zużycie tłoka, świecy, głowicy, cylindra, tutaj zbyt uboga mieszanka działa cuda.


Oczywiście, np. ładnie wypalona dziura w denku tłoka. Co do smarowania łożysk to ma wpływ. Robiąc samodzielnie mieszankę z automatu jest mniej oleju, bo jest mniej paliwa. Powietrzem smaruje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 16:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Tak, śruba jest od składu nieszanki, ale na niskich obrotach. Żeby ustawić skład na wyższych masz do tego dysze

Między normalną A uboga mieszanką, przy pracującym silniku nie ma aż takiej dużej różnicy w ilości środka smarnego, żeby łożyska toczne to odczuły. Tym bardziej przy tak małej i niewysilonej jednostce.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 16:41 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
a ta masa uszczelniajca jest zla?

************

kiedys temat robilem i bylo ze mam za mala dysze w gazniku

jesli kolor swiecy mam ok to tez znaczy ze dysza za mala czy nie ma to znaczenia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2016, 23:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Strzel kilka rundek na pełnym gazie, i przy full obrotach zgaś silnik. wtedy sprawdź kolor świecy




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 maja 2016, 17:10 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
tak sprawdzielm oststnio jak wyzej pisalem

swieca zdj zaraz jak bylo po powrocie i zgaszeniu

-- 22 maja 2016, 21:26 --

i jelsli mozecie wypowiedzcie ssie co do tego:

przed wymiana :

https://youtu.be/vR-4K7NOWjg (speed od 1;00) - po chwili zaczynala sie gorka

+
film z jazdy z tej wlasnie gorki

https://youtu.be/u6c7C5jhS8E


znosnie? czy nieco slabo?

'set' w podpisie

-- 26 maja 2016, 18:10 --

dobra
zdejmowalem glowice zeby sprawdzic i niestety poci sie wiec nie moze zostac bez uszczelki
podsmarowalem ta masa usczelnijaca a jak nie pomoze to sprobuje cos innego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy