Dzisiaj jest 22 sty 2025, 10:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sie 2016, 17:17 
*

Rejestracja: 18 sie 2016, 17:04
Posty: 7
Pojazd: Chinskie 4T
Witam, jak w temacie, mam problem ze sprzęgłem, albo ogolnie z ukladem napędowym. Skuter to chinskie 4t 50ccm Router cos tam, nie wazne :v na kołach 12 cal
dotyczy to tego, że po wymianie wariatora (china, rolki 5.5g), sprzęgła (china, takie jak bylo, wsadzilem) i paska(wymiary takie same jak na starym) skuter nie dziala tak jak działał. Wydaje mi się, że nie wprowadzilem zadnych zmian w uklad, załozylem stare rolki te ktore chodzily przed wymianą i mialem vmax ok. 70km/h.
aktualnie przyspiech do 45 jest ok. tak jak bylo. a po przekroczeniu 45 jest taki problem ze ciezko juz ma tak jakby rozwijac predkosc. dostaje muła przy 53-55 km/h i wiecej nie chce jechac. (muł "wyglada tak, że silnik trzyma te same obroty na odkręconej manetce max, i nic nie przyspiesza na prostej drodze, przy minimalnym wietrze)

Odglosy z silnika to tylko trące sprzęgło o dzwon, to mnie niepokoi. ze starych rzeczy to mam wariator troszke zuzyty, rolki 7/8g cięzko okreslic, dzwon, sprzęgło, a te prowadnice paska są zniszczone, drugi talerz pękł.

opisalem wszystko co moglem. gasnik nieczyszczony (od +2k km, aktualnie 4k) filter powietrza swiezo wymieniiony wklad.

chcialbym zapytac co jest przyczyną obnizonego vmax.. budzet to okolo 100zł na konkretne wymiany rolki itd.
generalnie mialem pomysł zmienic sprzęgło "nowe" na stare, bo strasznie piłuje i mnie to wkurzac zaczyna :C
chcialbym, żeby skuter działał dobrze. gaźnik jest wyregulowany poprawnie pod silnik. wczesniej nie mialem zadnych problemow z nim, wszystko bylo okej, opor gaz i poszli..
z gory dzieki za pomoc :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sie 2016, 17:21 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Coś nie teges może być z paskiem
Ja tak miałem na pasku no name za 12zł.

Wszystko dobrze po dokręcałeś?

Obadaj to sprzęgło dokładnie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 17:50 
*

Rejestracja: 18 sie 2016, 17:04
Posty: 7
Pojazd: Chinskie 4T
Mam dwa paski "nowe" pozornie tego samego rozmiaru. i jeden stary chyba fabryczny, lecz troszke zuzyty. pokombinowac chyba muszę z nim..

wszystko dokręcałem prawie na siłe.

Sprzęgło wlozylem, tak jak z pudełeczka wyjąłem, nie wiem co w nim jest źle :/


edit: sprawdziłem zuzycie paska, nie widac zeby się scierał za bardzo, sprzęgła nie ruszalem jeszcze, bo nie mam klucza odpoweidniego, nakręta rip.. [*] wariator jest ok. tylko pytanie, co zmienilo by gdybym wsadził cięzsze rolki? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2016, 20:38 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Daj rolki seryjne do nowego wario lub załóż stare wario do testu




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 14:53 
*

Rejestracja: 18 sie 2016, 17:04
Posty: 7
Pojazd: Chinskie 4T
W wariatorze są seryjne rolki. stary wariator nienadaje sie do zalozenia, tuleja ma duzy luz. ciezsze rolki zaloze lub sprobuje rozkrecic stare sprzeglo i przelozyc sprzęgło tylko, i do tego dołoze twist control o ile to dziala..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 15:47 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Twist control...
Daj znać czy działa...




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 18:23 
*

Rejestracja: 18 sie 2016, 17:04
Posty: 7
Pojazd: Chinskie 4T
Killer85 pisze:
Twist control...
Daj znać czy działa...


nic nie wiadomo.

jedyne co sprawdziłem, to wsadzając cięzsze rolki od seryjnych skuter ledwo sie buja. :v w ogole szkdoa mi gadac.
sprzęgło dalej trze o bęben.:v




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 18:30 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Sprzęgło trze o dzwon?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 19:00 
*

Rejestracja: 18 sie 2016, 17:04
Posty: 7
Pojazd: Chinskie 4T
Killer85 pisze:
Sprzęgło trze o dzwon?


dokladnie, to jest takie tarcie dziwne, generalnie jak bawilem sie dzwonem to on wydawal się dla mnie troszke nie okrągly tylko jajeczko miniamlne, słabo widoczne ale przy szybszym zakręceniu wydac ze jest cos nie tak.. ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 19:07 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Daj stary dzwon o ile nie jest fioletowy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 19:09 
*

Rejestracja: 18 sie 2016, 17:04
Posty: 7
Pojazd: Chinskie 4T
Killer85 pisze:
Daj stary dzwon o ile nie jest fioletowy


stary dzwon jest wlasnie prawie w idealnym stanie.
musze go przywiesc najpierw.. bo oddalem ziomkowi i odzyskam tylko i podmieniam chyba razem ze sprzegielkiem, na to co bylo, bo lepiej się jezdzilo
co do twist control, pytanie podstawowe to co mi to da? :v




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2016, 19:22 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Tak zrób

Co do Twista

twist-control-t61319.html

Sam kupiłbym Twista do testu tak z ciekawości...




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2016, 13:35 
*

Rejestracja: 18 sie 2016, 17:04
Posty: 7
Pojazd: Chinskie 4T
Killer85 pisze:
Tak zrób

Co do Twista

twist-control-t61319.html

Sam kupiłbym Twista do testu tak z ciekawości...



ja wykonam jutro wszystkie prace zwiazane ze sprzęgłem, dzis niedziela oczywiscie nie za bardzo, rozkrecilem stare sprzeglo, i teraz zastanwiam sie co zrobic. zmieniac zaciski + twist + spręzyna, czy tylko zaciski + twist :v




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy