Dzisiaj jest 26 lis 2024, 10:38

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
*

Pojazd: ---
Na początku zaznaczę, że jestem totalnym laikiem, nigdy nie miałem skutera ani motocykla ani nigdy na takowych nie jeździłem. Moja dziewczyna również.

Chcieliśmy dla niej kupić skuter, który służyłby jej do dojazdów do pracy w gorszą pogodę. Normalnie jeździ rowerem, ale przy dużym deszczu czy chłodzie musi się tłuc autobusami. Trasa ta ma 10km w jedną stronę i to byłby najczęstszy dystans jaki skuter by pokonywał.
Od czasu do czasu chcielibyśmy się też przejechać gdzieś w weekend, powiedzmy 100km w obie strony, czyli dobrze jakby skuter był dostosowany dla dwóch osób. Mój wzrost 173cm, waga 74, dziewczyna 167, 50kg, nie wiem czy to ma znaczenie ale podaję na wszelki wypadek.

Mieszkamy w Niemczech i chcielibyśmy wydać około 1500-2000 euro za nowy skuter. Oto modele, które do tej pory nam się spodobały i ich ceny mieszczą się w podanym przedziale:
- kymco like
- peugeot kisbee
- peugeot vivacity
- peugeot tweet
- piaggio zip - za mały?
Znalazłem też takie skutery, króre tu sprzedają w lidlu: https://www.nova-motors.de/motorroller/ ... star-weiss ale to chyba badziewie?

Co sądzicie o przedstawionych propozycjach? Polecacie, odradzacie? Jest coś lepszego za tą kwotę? Używany skuter raczej odpada, bo jak już wspomniałem, nie mam pojęcia co i jak i byłbym łatwą ofiarą oszustwa.

Liczę na Waszą pomoc, drodzy forumowicze!

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Bugaon pisze:
Znalazłem też takie skutery, króre tu sprzedają w lidlu: https://www.nova-motors.de/motorroller/ ... star-weiss ale to chyba badziewie?

Silniki takie same jak przypadku skuterów z dalekiego wschodu ,czyli kopia 139QMB

Osobiście polecam coś z półki Piaggio/Gilera. Duża dostępność części ,mała awaryjność.