Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2016, 12:28 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Skuter nie rusza z 1/4 manetki dopiero łapie od 1/2, mam muła na starcie do 25, dopiero zaczyna ciągnąc. Centralka s6 hard była za twarda, skuter buczał. Zmieniłem na malossi ale ciężko jest jechać z prędkością w przedziale 30-40km/h. Nwm co z gaźnikiem bo świeca się jeszcze nie wypaliła do końca ale brązowieje.
Co jest z kranikami podciśnieniowymi ze tak się psuja kupiłem rms i pojeździłem na nim ok 60km dziś zobaczyłem plamę wachy w garażu




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 cze 2016, 20:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 pisze:
Co jest z kranikami podciśnieniowymi ze tak się psuja kupiłem rms i pojeździłem na nim ok 60km dziś zobaczyłem plamę wachy w garażu

Raczej to wina gaźnika, nie kranika podciśnieniowego. W prosty sposób sprawdzisz. A mianowicie odłącz przewód paliwowy od gaźnika i sprawdź, czy leci paliwo (oczywiście coś tam się wyleje i przestanie). Zostaw na jakiś czas podstawiając pod wężyk np. słoiczek. Z góry informuję, że robimy to na wyłączonym silniku :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 22:21 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Miałem nieszczelny filtr ale to bajka dałem oring i jest ok, nic nie cieknie. Też na początku myślałem jak odłączę przewód to zleci benzyna z filtra, jednak się myliłem i leci ciągle.

Zmieniłem na stary pasek cała przekładnia była usyfiona super paskiem. Był on dłuższy i mimo takich samych oznaczeń. Na 1/4 manetki mam ok 40km/h a niżej jechać się nie da xD. Zniknął prawie muł.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2016, 20:31 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 pisze:
Zmieniłem na stary pasek cała przekładnia była usyfiona super paskiem. Był on dłuższy i mimo takich samych oznaczeń. Na 1/4 manetki mam ok 40km/h a niżej jechać się nie da xD. Zniknął prawie muł.


Ten pasek napędowy to z jakiejś popularnej marki, czy sprzedawca zachwalał?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2016, 11:23 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Nigdy więcej nie kupie produktów z tamtego sklepu chociaż bezpiecznik i osłona na cylinder której kiedy nie miałem jakoś funkcjonuje. Aktualnie mam założony Bando. Za niedługo bd musiał zmieni na jakiś inny bo ten jest już wysłużony. Wczoraj zgubiłem gdzieś na wertepach rurkę od przekładni, była ona zatkana żeby olej nie uciekał bo wlałem 300ml, mniej niż ktoś kiedyś wlał. Czy te 100ml które pozostało to nie za mało bo przekładnia jakoś głośniej pracuje.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2016, 18:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 pisze:
Czy te 100ml które pozostało to nie za mało bo przekładnia jakoś głośniej pracuje.


Kolego nie rób takich akcji, bo będzie Ciebie czekać grubsza robota. W przekładni ma być około 100-130ml, w zależności od modelu pojazdu. Paski Bando były wcześniej stosowane seryjnie i są w brew opinią bardzo wytrzymałe. U mnie po około 12 000km przebiegu zużył się niecały 1mm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2016, 14:25 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
U mnie pasek ma zużycie ok 0,5mm-1mm
Jaki pasek warto kupić ??
- motoforce racing kevlar
- polini speed
- malossi x special nie za szeroki ??
- dayco

Mam termometr panelowy ale po jakimś czasie zaczął pokazywać temp tylko poniżej -50 C. Zakres pomiarowy miał do 110 stopni i prawdopodobnie przez to się popsuł czy zakres do 150 stopni mi starczy.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2016, 18:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Pasek kup po prostu o odpowiednim rozmiarze, co do typu zbrojenia to się już nie wypowiadam. Jakiś czas temu kupiłem na szybkiego pasek no name pochodzący z hurtowni inter cars, która chyba zaopatruje się w bebechy z innego źródła o nazwie inparts. Mniejsza z tym, miało być na chwilę, a wyszło jak zawsze. Z tego co zauważyłem to tego pyłu nie ma, a przejechałem na nim jakieś 1500km. Sam termometr jest prawdopodobnie sprawny tylko padła "sonda" (przeważnie termistor w niej zawarty). Te tanie liczniki tablicowe nadają się do pomiaru temperatury pokojowej :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2016, 14:42 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Mam zrobione 225km.
Odkręcając manetkę do ok 1/4 skuter zbiera się jak szatan do 45-50 a później nie chce już przyspieszać mimo manetki na ok 1/2- 3/4. Wcześniej jeździłem do ok 40km/h, robiłem postoje co 5 i później co 10km.
V max to 50 km/h Spalanie ok 6-7l/100




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2016, 18:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Docieraj i nie patrz na to, nie podawaj silnikowi za wysokich obrotów. Szczerze powiedziawszy to trafiłem na cylinder, który był mulasty od początku, zrobiłem na nim jakieś 2000km i teraz sobie leży w szufladzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 17:24 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Jak mam nie patrzyć na to. Wydaje mi się ze to wina napędu a konkretnie za ciężkich rolek. Zmierzyłem spalanie wynosi ono 5,7l przy jeździe 40-50km/h




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2016, 17:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przez okres docierania lepiej, by nie kręcił za wysokich obrotów. Napisałem przecież, że trafiłem na taki zestaw, że choćbyś nawet odprawiał gusła nad nim to i tak był mulasty od samego początku. Osobiście wyznaję taką zasadę, że jak cokolwiek zmieniam w układzie od gaźnika, aż po tłumik to nie gmeram w napędzie i takie problemy jak wariator, sprężyna, rolki i inne sraty taty mam wyeliminowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 9:43 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Mam zrobione ponad 300km vmax 65 czyli tyle ile nowe hrr, z górki przeciągnąłem go ok 75km/h.
Co parę km przeciągnę go z 300m na 3/4 manetki z małych wzniesien. Ale ten v max mnie martwi




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 17:10 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wsadzając cylek o większej pojemności zawsze masz na starcie większą moc, niż w 50cc. Pamiętaj, że napęd masz strojony pod serię. Wpierw dotrzyj zestaw jak należy, a później rozkminiaj co dalej. Na tym etapie nie mam zamiaru dawać głupich rad typu zmień rolki itp. No chyba, że chcesz ubić nowy zestaw i sobie później pluć w brodę. No i najważniejsze, nie pałuj, bo pod koniec docierania emeryci zmieszają Cie na rowerach i tyle będzie mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2016, 20:00 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Po ilu km można uznać cylinder za dotarty ???




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2016, 17:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
marek14010 pisze:
Po ilu km można uznać cylinder za dotarty ???


Z góry podkreślam, że jest to moje osobiste zdanie i nie mam zamiaru z nikim polemizować na ten temat. A więc cylinder żeliwny seria, zamiennik serii, lekki sport 1000km. Cylinder aluminiowy pokryty powłoką NiCaSil w tej samej klasie do 500km. Wszelakie chinole typu "racing" to samo. Ostatnio zmieniałem cały kit, bo sobie go delikatnie "przypaliłem" pod koniec docierania, przez swoją głupotę. W zasadzie cylinder i tłok są w stanie bardzo dobrym ale pierścionki wyglądają jakbym na nich natłukł z 15 000km, sworzeń tłoka dostał ładny "pierścionek" koloru granatowego na jednej stronie, oraz warstwa prawie zeszklonego oleju wewnątrz tłoka. Chyba domyślasz się jaka musiała tam panować temperatura? BTW jak zacząłem dynamicznie jeździć to miałem około 700km przebiegu na żeliwie 60cc china (WM Motor).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2016, 14:52 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Kiedyś może go dotrę, jedynie denerwuje mnie spalanie większe od niektórych samochodów. Gaźnik nie jest jakoś tam wielki to tylko 17 a spalanie u kolegi który ma airsala 70 gaźnik 21 i dysze 90 jest mniejsze niż moje. Trochę to dziwne. Czy cieplność świecy ma na coś wpływ aktualnie mam 6 czy jakbym zmienił na 8-9 by mi to coś dało?




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2016, 17:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powiem tak... Regulacja gaźnika się kłania i to gruntowna. Nie sugeruj się tym, że kolega ma większy gaźnik i mu mniej pali, bo ma po prostu zoptymalizowany zestaw i dobrze wyregulowany, na tym będzie smigał dłużej, bo nie katuje cylindra gaźnikiem o małej przepustowości mieszanki. Moze to się wydawać troszkę "fuck logic" ale tak to właśnie działa. Ciepłotę świecy zapłonowej zmieniasz wraz z "usportowieniem" silnika. Czyli jeżeli jeździsz teraz na średniej to w Twoim przypadku, gdy założyłeś mocniejszy kit to powinieneś też wymienić świecę na bardziej "zimną". Ja nawet przy seryjnym cylku miałem br8es, jedynie na zimę daję br7es i wszystko gra. Jak masz za gorącą świece to widać po jej elektrodach, bo robi się taka zgorzel.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2016, 20:18 
*

Rejestracja: 03 kwie 2016, 20:19
Posty: 57
Lokalizacja: NL
Pojazd: Yamaha Aerox 08
Świeca jest wypalona prawie ze na kawę z mlekiem, więc regulacja nie jest taka złą. Jedynie świeca jest mokra wokół gwintu, ale elektroda i obszar wokół niej jest suchy. Wcześniej jeździłem na 8 ale nie miałem na stanie innej z krótkim gwintem.




_________________

SET
DR 50cc
Malossi Multivar 4.5g/Polini Hi Speed
DMP EVO + Niebieskie spreżynki + biała Malossi
Polini speed
Guntner 12.5mm
YSS suspension + 280mm brake disc + Koso XR-SA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2016, 5:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Uważasz, że jeślibyś zubożył delikatnie mieszankę to kolor elektrod zmieniłby się? To jest tylko wskaźnik, że nie ma tragedii w składzie mieszanki i jej podawaniu. Skoro masz gaźnik wyregulowany to czemu masz większe przepały, niż kolega? Bo masz gaźnik ale rozregulowany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy