Dzisiaj jest 23 lis 2024, 9:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Yamaha DT 50 MX
Post: 20 sie 2016, 1:08 
*

Rejestracja: 20 sie 2016, 0:53
Posty: 8
Pojazd: Yamaha DT 50 MX
Witam
Mam problem z moją dtką. Jest to wersja 4 biegowa
Otóż ciężko pali i ma muła
Chodzi tylko na ssaniu, a po schowaniu ssania potrafi zgasnąć.
Ciężko ruszyć nią z miejsca
Po przekręcenie ponad połowy manetki gazu podczas jazdy (na ssaniu) robi buu i potrafi zgasnąć. Na postoju jako tako się wkręca na obroty. Czy ktoś wie co to może być?

Gaźnik Mikuni 19mm, króciec 15mm
Cylinder nominał 50cc

+na gaźniku od wski chodzi normalnie, lecz jest bardzo słaba


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 sie 2016, 11:33 
*

Rejestracja: 25 maja 2016, 10:54
Posty: 12
Pojazd: MBK booster, Piaggio sfera 80
Spróbuj przeczyścić i wyregulować gaznik i filtr powietrza sprawdź, zobacz czy nie łapie lewego powietrza, czy króciec jest szczelny?
Miałem 50 mx i były podobne problemy, regulacja i czyszczenie wystarczyły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2016, 12:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Daj większą dyszę główną.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2016, 22:01 
*

Rejestracja: 20 sie 2016, 0:53
Posty: 8
Pojazd: Yamaha DT 50 MX
Wydaje mi się, że już wszystko jest szczelne (nowe uszczelki + czerwony silikon)
Co do gaźnika... Wytłumaczy mi ktoś krok po kroku jak zabrać się za czyszczenie i regulację?

Siedzi w nim dysza 110, założyłem mniejszą (72) ale nadal to samo. Spróbuję jeszcze kupić większą niż 110.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2016, 21:01 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
1. Wyjmij gaźnik z moplika
2. Odkręć pokrywę komory pływakowej (ta komora z dołu)
3. Wykręć dyszę wolnych obrotów i główną
4. Przedmuchaj cały gaźnik i dysze sprężonym powietrzem
5. Poskładaj go
6. Wkręć śrubę mieszanki do końca
7. Wykręć śrubę mieszanki o 1,5 obrotu
8. Odpal mopla
9. Daj mu się zagrzać
10. Zobacz jak się wkręca
11. Jeśli nie wkręca się zbyt dobrze to pokręć śrubą mieszanki w lewo i w prawo trzymając manetkę gazu do oporu aż się wkręci (oczywiście o ile nie gaśnie)

Wszystko chodzi? Brawo! Właśnie wyczyściłeś i wyregulowałeś gaźnik xD




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2016, 3:01 
*

Rejestracja: 02 paź 2016, 2:12
Posty: 5
Pojazd:
neonidras pisze:
neonidr

Krótki, a zarazem szczegółowy poradnik. (o dziwo nie potrzebujemy zdjęć, aby ten poradnik był poradnikiem szczegółowym) Ja natomiast bym rozważył obniżenie iglicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2016, 8:44 
**

Rejestracja: 29 kwie 2010, 5:46
Posty: 214
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Iglicą również można się pobawić ale to jest i tak ostatni etap regulacji gaźnika ;). Wyjąć przepustnicę i ustawić iglicę rowek niżej lub wyżej to kwestia 2 min ;). Najważniejsze żeby wyczyścił gaźnik i nadał mu ustawienie "wyjściowe" do regulacji ;).




_________________

SCOOTER TUNING IS NOT A CRIME!!!
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2017, 23:15 
*

Rejestracja: 20 sie 2016, 0:53
Posty: 8
Pojazd: Yamaha DT 50 MX
Dzięki za starania, ale nie udało mi się tego zrobić :/
Jestem trochę zielony w sprawach mechaniki.
Mechanik powiedział mi, że na tym gaźniku już nie polatam i musiałbym założyć inny

Silnik leci na sprzedaż, więc jak ktoś by go chciał to zapraszam tutaj:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-yamaha ... hnWjx.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy