Dzisiaj jest 22 lis 2024, 21:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 sty 2017, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Witam, posiadam nrg mc3 i mam taki problem bo wymieniam w cylinder na serie 50ccm bo poprzedni właściciel miał jakąś nieznaną 80ccm no i skręciłem wszystko do kupy oczywiście nowy tłok, pierścienie i uszczelniacze wszystkie no i odpalam i tu jest ten problem bo nie chce odpalić dlatego że woda dostaje się do cylindra (do komory spalania) i za każdym razem świeca mokra od wody, próbowałem dużo razy i dalej to samo aż wykręciłem wszystko i tłok cały mokry wał również woda dostaje sie na cały silnik i teraz pytanie czy to może być wina pompy wody że już przepuszcza do środka wode na zewnątrz nic nie cieknie tylko w środku. Jak myślicie co to może być?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 sty 2017, 12:44 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Gaźnik ma podgrzewanie?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2017, 13:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
To są te dwa wężyki co idą do gaźnika jeden od pompy drugi od głowicy, to tak ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2017, 17:55 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Pytam, bo można pomylić z odpowietrzeniem gaźnika i podpięcie tam tych przewodów skutkuje zalaniem właśnie cylindra płynem.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2017, 18:50 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Przed wymianą cyla było dobrze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sty 2017, 10:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Nie, raczej nie pomyliłem z odpowietrzeniem.

Tak przed wymianą było dobrze tylko ta ostatnia jazda była taka dziwna bo sobie jechałem na 3/4 gazu no i nagle tak jakby zapłon został odcięty albo jakby paliwa nie dostawał i mi zgasł później ciężko go było odpalić i jak już odpaliłem to jakoś tak dziwnie chodził nie łapał wolnych obrotów i jak dałem więcej gazu to znowu gasł i tak mi zgasł pare razy i już nie chciał odpalić. Dopiero jak wróciłem ze szkoły to normalnie odpalił tylko wtedy z silnika wydobywał sie taki dzwiny odgłos tak jakby coś szorowało i to tak od strony magneta i po tej sytuacji stwierdziłem że zmienię ten cylinder.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2017, 7:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Musisz obejrzeć cylek czy nie jest gdzieś pęknięty lub głowica, jak wszystko git to może uszczelka coś nie tegez.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2017, 11:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Sprawdzałem na dwóch cylindrach i głowicach z czego jedna nowa bo specjalnie po to ja kupiłem a uszczelki też już dwa komplety mam i na obydwóch cylindrach to samo woda dostaje sie do wału.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2017, 12:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nie znam silnika ale czy masz pompę w bloku cylindra? Bo patrzę na cylinder to ma wejście wody z bloku silnika na cylinder. Jeśli tak to problem może być w samej pompie lub w szczelności karterów.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2017, 12:21 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
2x też chciałem napisać o szczelności karterów, jakby to uszczelka głowicy była to po wymianie by ustąpiło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sty 2017, 13:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
No tak właśnie myślałem ale czy od tak mogło się to stać wcześniej było dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy